Hop til indhold

Scoron

Featured Replies

Skrevet

Ved det er et sted med dårligt ry og jeg har også selv set en del profiler derinde som jeg ved er fake.

Men har altså også haft succes-oplevelser.

Den første var med en kvinde på ca 40 fra Skive. Hun fik 1000 kr og så kneppede vi i hendes kælder. Jeg fik taget trykket, men det var vel også det.

Så fik jeg kontakt med en kvinde på 46 fra Gjern. Hun kom og besøgte mig. Hun fik 1500 og så kneppede vi løs, jeg nåede 2 gange og at få taget et par billeder af hende.

Den sidste var en ret lækker pige i begyndelsen af 20erne fra Holstebro. Hun var rigtig fræk og sød at snakke med og så var hun vildt lækker at røre ved.

Har også set en annonce på en pige på 21 fra Randers. Hende har jeg engang besøgt hvor hun fik 800 for at jeg kneppede hende. Men tror det var gennem netdating.dk jeg fik kontakt med hende

Så der er altså piger derinde der er OK, er også ret sikker på at hende der kalder sig Chickfighter er reel nok

Skrevet

Hej,

Må jeg godt spørge hvem du har mødt i Holstebro? Er nemlig også selv på jagt efter en sød pige fra scoron, men uden helt desværre.

Håber du kan hjælpe mig videre. Du kan evt. sende mig en pb.

Erik

Skrevet

Hej

Hvad hed hende fra randers, altså profil navn på netdating?

vil gerne besøge hende!

Skrevet

Hej

Hvad hed hende fra randers, altså profil navn på netdating?

vil gerne besøge hende!

Hun er ikke på Netdating mere, har 2-3 profiler på Scoron, men har ikke været på i 2 mdr

Hende fra Holstebro tror jeg er stoppet, hun besvarer ikke mails mere. Hun snakkede noget om at hende og kæresten gerne villa ha et barn mere

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.