horny69 110 Skrevet 10. Juni, 2020 Nprmalt skriver jeg kun lidt om det har været en god eller dårlig oplevelse i mine kommentarer, men nu prøver jeg med lidt flere detaljer. Jeg er blevet afhængig af Cassia. Efter at have besøgt hende for to uger siden måtte jeg på den igen mandag formiddag. Efter at have ventet på besked om hvornår hun var klar, mødte jeg hurtigt op. Kom ind i stuen (fin lys lejlighed), hvor vi satte os på sofaen og jeg fik et glas koldt vand. Et par kys og lidt kælen endte med en tur til soveværelset, hvor jeg - allerede ophidset - fik fransk (SF). Det er en fryd at ligge og se på Cassia, så der gik en del tid med det, hvorefter jeg så fik lov at dykke ned mellem hendes ben og gøre gengæld. Efter længere tid i den position begyndte det også at påvirke hende. Så bad hun mig om bare lade hende bevæge sig mens jeg holdt tungen fikseret, hvilket var en fantastisk oplevelse. Jeg er sikker på hun kunne lide det og hvis hun ikke kom så var det ihvertfald tæt på. Det endte med at et kondom blev rullet på, og med hende på toppen red hun mig hurtigt til eksplosion, jeg kunne simpelthen ikke holde mig tilbage. Efter aftørring ud i stuen med en kaffe-pause og lidt snik snak. Lidt senere begyndte hun at kæle med den forventede respons hos mig, og vi endte inde i sengen igen. Det blev så til en længere omgang med missionær-stillingen, skiftede til doggy-style og endte med vi begge lå på siden og jeg tog hende bagfra. Desværre uden jeg kunne komme, jeg er nok efterhånden for gammel til to gange på en time . Men hold da op for en omgang, drømmer mig helt tilbage til det nu. Til sidst lidt small talk i stuen, og jeg reserverede med det samme en time til på mandag igen. Sådan , hun bliver mig en dyr dame. /Torben 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 10. Juni, 2020 Der er intet som at finde sammen med en man har god kemi med. Livet er for kort til dårlig sex. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 19. September, 2020 Hej @horny69 har Cassia øko bryster? /Butterflyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 19. September, 2020 Hvorfor så sur @Loveyouladies ? Har du haft en dårlig oplevelse med hende, eller en så god at der ikke er andre der må knalde din dame? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 19. September, 2020 Hvor i Hvidovre holdt hun til...gerne i PM. Har mødt hende før. Ultra fræk krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. September, 2020 Lauersen skrev, for 4 timer siden: Hvorfor så sur @Loveyouladies ? Har du haft en dårlig oplevelse med hende, eller en så god at der ikke er andre der må knalde din dame? Forkert emoticon! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny69 110 Skrevet 19. September, 2020 ButterflyMan skrev, for 12 timer siden: Hej @horny69 har Cassia øko bryster? /Butterflyman Nej, de har fået hjælp. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny69 110 Skrevet 19. September, 2020 Kim Madsen skrev, for 8 timer siden: Hvor i Hvidovre holdt hun til...gerne i PM. Har mødt hende før. Ultra fræk krop. Gammel Køge Landevej tæt ved en Fakta, men det er ikke der hun er nu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XoxoCassia 57 Skrevet 20. September, 2020 ButterflyMan wrote, 22 hours ago: Hi @ horny69 does Cassia have eco breasts? / Butterflyman I have impants but very natural ; ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SødSur Skrevet 20. September, 2020 Lauersen skrev, den 10.6.2020 at 23:47: Der er intet som at finde sammen med en man har god kemi med. Livet er for kort til dårlig sex. Og dårlig vin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 22. September, 2020 XoxoCassia skrev, den 20.9.2020 at 08:57: I have impants but very natural ; ) Cant finde your site...can u send me it and a picture i PM to me. Thanks 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg