Hop til indhold
N9000

Hvor findes trekant-potentiale?

Recommended Posts

God aften

Jeg har for nyligt fundet en hed elsker (Q), mens jeg er (M). Hun har ikke tidligere erfaring med en ekstra Q i legen, men ønsker sig det meget.

Vi er i starten af 40’erne, empatiske, positive og naturligvis seksuelt aktive. Endvidere har vi begge toplederjobs.

Denne henvendelse er både af generel karakter (hvor findes potentialet) og af specifik karakter (er det mon dig eller en du kender)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vica Velvet
N9000 skrev, for 4 minutter siden:

God aften

Jeg har for nyligt fundet en hed elsker (Q), mens jeg er (M). Hun har ikke tidligere erfaring med en ekstra Q i legen, men ønsker sig det meget.

Vi er i starten af 40’erne, empatiske, positive og naturligvis seksuelt aktive. Endvidere har vi begge toplederjobs.

Denne henvendelse er både af generel karakter (hvor findes potentialet) og af specifik karakter (er det mon dig eller en du kender)?

Hmm leder i efter en gp'er ? eller hvordan? :-) tænker ikke det er umuligt at finde sådan en, hvis kemien er der ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne det (også) sagtens være. Men kan vel være en udfordring om der er “tid” til at se om kemien er der? Eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vica Velvet

Næ, tænker vel bare det er eftersøge den rigtige, ellers hvad med tinder? har oplevede flere søge par til hyggelige møder ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
N9000 skrev, for 6 minutter siden:

Kunne det (også) sagtens være. Men kan vel være en udfordring om der er “tid” til at se om kemien er der? Eller?

Du skrev i begge har topleder jobs ;)
Så kan det vel ikke være det store problem at man sammen finde en på nettet man synes matcher det man vil.
kontakter vedkomende og siger man gerne vil booke en aftale men at det kan være det kun vare 1 time eller måske 3  alt efter om der er kemi.

Så bruger man den første time på at snakke/finde kemi og er der så går man videre.

Det koster lidt men hvis man er topleder så kan man nok finde til den oplevelse, Noma koster jo sikkert det samme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...