Hop til indhold

Hvor findes trekant-potentiale?

Featured Replies

Skrevet

God aften

Jeg har for nyligt fundet en hed elsker (Q), mens jeg er (M). Hun har ikke tidligere erfaring med en ekstra Q i legen, men ønsker sig det meget.

Vi er i starten af 40’erne, empatiske, positive og naturligvis seksuelt aktive. Endvidere har vi begge toplederjobs.

Denne henvendelse er både af generel karakter (hvor findes potentialet) og af specifik karakter (er det mon dig eller en du kender)?

Skrevet
N9000 skrev, for 4 minutter siden:

God aften

Jeg har for nyligt fundet en hed elsker (Q), mens jeg er (M). Hun har ikke tidligere erfaring med en ekstra Q i legen, men ønsker sig det meget.

Vi er i starten af 40’erne, empatiske, positive og naturligvis seksuelt aktive. Endvidere har vi begge toplederjobs.

Denne henvendelse er både af generel karakter (hvor findes potentialet) og af specifik karakter (er det mon dig eller en du kender)?

Hmm leder i efter en gp'er ? eller hvordan? :-) tænker ikke det er umuligt at finde sådan en, hvis kemien er der ;-)

Skrevet
  • Author

Kunne det (også) sagtens være. Men kan vel være en udfordring om der er “tid” til at se om kemien er der? Eller?

Skrevet

Næ, tænker vel bare det er eftersøge den rigtige, ellers hvad med tinder? har oplevede flere søge par til hyggelige møder ;-)

Skrevet
N9000 skrev, for 6 minutter siden:

Kunne det (også) sagtens være. Men kan vel være en udfordring om der er “tid” til at se om kemien er der? Eller?

Du skrev i begge har topleder jobs ;)
Så kan det vel ikke være det store problem at man sammen finde en på nettet man synes matcher det man vil.
kontakter vedkomende og siger man gerne vil booke en aftale men at det kan være det kun vare 1 time eller måske 3  alt efter om der er kemi.

Så bruger man den første time på at snakke/finde kemi og er der så går man videre.

Det koster lidt men hvis man er topleder så kan man nok finde til den oplevelse, Noma koster jo sikkert det samme

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.