Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ny, men kan fornemme der er en masse viden at hente her!

jeg har forsøgt at danne mig et overblik på siden før jeg startede denne tråd, men mange af de links jeg støder på er ‘udløbet’.

Jeg har noget for mellemøstlige kvinder og forsøger at danne mig et overblik over alle dem der er i branchen. Både privat og på klinikker.

Tænkte derfor på en tråd hvor de deles evt med en kommentar hvis man har besøgt hende man henviser til.

håber I vil hjælpe i søgen efter disse vidunderlige kvinder!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er stødt på enkelte indiske piger, som også kan være utrolige smukke. Jeg har bare noget for mellemøstlige kvinder, måske det kan være at det er et tabu.

Den eneste jeg kender til er Dina fra SeductionGirls. Har ikke besøgt hende endnu. Er lidt påpasselig med klinikker da jeg aldrig har prøvet at besøge dem. Men hold da op hun ser fræk ud!

Link til Dina: http://www.seductiongirls.dk/pigerne/dina/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anonymelyster skrev, for 24 minutter siden:

Er lidt påpasselig med klinikker da jeg aldrig har prøvet at besøge dem.

Hvis det er veletablerede klinikker med et godt ry, behøver du normalt ikke frygte noget  - og du kan sikkert finde utallige tråde om hvordan det foregår.

Det eneste dårlige ved klinikker er at prisen ofte ligger i den høje ende og det kører lidt på samlebånd med faste tider og evt. bank på døren, når tiden er ved at  være udløbet - men som regel kan du være sikker på en rimelig omend standardiseret ydelse ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...