Hop til indhold
larsen9988

Magda-Vejle - med dejlige store bryster

Recommended Posts

hej - længe siden - besøgte hende( Magda)  efter kort sms aftale. Hun er en pæn kvinde - OG sikke nogle store -naturlige-dejlige bryster hun har - som jeg er helt vild med- fik lov til at kramme-kysse og lege med dem  hele tiden - hun er ikke følsom på dette felt. Hun lovede mig et godt blowjob, og jeg skal love for hun overholdt dette, derefter fuld knald på, og jeg var derefter en udmattet mand -dejligt. Vi snakkede lidt på engelsk -  som hun er skarp i - hun fortalte hun vil være i Vejle  de næste 10 dage - Wouw - jeg overveje besøg igen -  

Så hvis i er til en Kvinde med gode former ( ikke slimtypen )  MEN med Mega store  bryster - kan jeg kun sige --prøv hende                   held og lykke 

https://annoncelight.dk/showad/199832

Del dette indlæg

Link til indlæg
larsen9988 skrev, for 2 timer siden:

hello - long ago - visited her (Magda) after a brief sms appointment. She's a nice woman - AND what some big-natural-lovely boobs she has - which I totally love - were allowed to hug-kiss and play with them all the time - she's not sensitive in this field. She promised me a good blowjob and I have to promise she complied with this, then full bang on, and then I was an exhausted man - lovely. We spoke a little in English - which she is keen on - she told me she will be in Vejle for the next 10 days - Wouw - I will consider visiting again -  

So if you are into a Woman of good shape (not the slime type) BUT with Mega big boobs - I can only say - try her luck 

Billeder er ægte? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
larsen9988 skrev, for 7 timer siden:

hej - længe siden - besøgte hende( Magda)  efter kort sms aftale. Hun er en pæn kvinde - OG sikke nogle store -naturlige-dejlige bryster hun har - som jeg er helt vild med- fik lov til at kramme-kysse og lege med dem  hele tiden - hun er ikke følsom på dette felt. Hun lovede mig et godt blowjob, og jeg skal love for hun overholdt dette, derefter fuld knald på, og jeg var derefter en udmattet mand -dejligt. Vi snakkede lidt på engelsk -  som hun er skarp i - hun fortalte hun vil være i Vejle  de næste 10 dage - Wouw - jeg overveje besøg igen -  

Så hvis i er til en Kvinde med gode former ( ikke slimtypen )  MEN med Mega store  bryster - kan jeg kun sige --prøv hende                   held og lykke 

Er stedet diskret? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

ja, det er fint....er det pigen på billedet man møder ???? er der mulighed for bad ????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 2 timer siden:

ja, det er fint....er det pigen på billedet man møder ???? er der mulighed for bad ????

Der er to piger i annoncen. Magda med store former og Sylvia, der er slank. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja i må meget undskylde.... men hvor pokker ser i store former og mega store bryster i den annonce??? Der er kun billeder af tynde piger! :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...