larsen9988 32 Skrevet 10. Juni, 2020 hej - længe siden - besøgte hende( Magda) efter kort sms aftale. Hun er en pæn kvinde - OG sikke nogle store -naturlige-dejlige bryster hun har - som jeg er helt vild med- fik lov til at kramme-kysse og lege med dem hele tiden - hun er ikke følsom på dette felt. Hun lovede mig et godt blowjob, og jeg skal love for hun overholdt dette, derefter fuld knald på, og jeg var derefter en udmattet mand -dejligt. Vi snakkede lidt på engelsk - som hun er skarp i - hun fortalte hun vil være i Vejle de næste 10 dage - Wouw - jeg overveje besøg igen - Så hvis i er til en Kvinde med gode former ( ikke slimtypen ) MEN med Mega store bryster - kan jeg kun sige --prøv hende held og lykke https://annoncelight.dk/showad/199832 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterf 4 Skrevet 10. Juni, 2020 larsen9988 skrev, for 2 timer siden: hello - long ago - visited her (Magda) after a brief sms appointment. She's a nice woman - AND what some big-natural-lovely boobs she has - which I totally love - were allowed to hug-kiss and play with them all the time - she's not sensitive in this field. She promised me a good blowjob and I have to promise she complied with this, then full bang on, and then I was an exhausted man - lovely. We spoke a little in English - which she is keen on - she told me she will be in Vejle for the next 10 days - Wouw - I will consider visiting again - So if you are into a Woman of good shape (not the slime type) BUT with Mega big boobs - I can only say - try her luck https://annoncelight.dk/showad/199832 Billeder er ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 68 Skrevet 10. Juni, 2020 hvad med hende den anden ligner hun hende på billedet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 198 Skrevet 10. Juni, 2020 larsen9988 skrev, for 7 timer siden: hej - længe siden - besøgte hende( Magda) efter kort sms aftale. Hun er en pæn kvinde - OG sikke nogle store -naturlige-dejlige bryster hun har - som jeg er helt vild med- fik lov til at kramme-kysse og lege med dem hele tiden - hun er ikke følsom på dette felt. Hun lovede mig et godt blowjob, og jeg skal love for hun overholdt dette, derefter fuld knald på, og jeg var derefter en udmattet mand -dejligt. Vi snakkede lidt på engelsk - som hun er skarp i - hun fortalte hun vil være i Vejle de næste 10 dage - Wouw - jeg overveje besøg igen - Så hvis i er til en Kvinde med gode former ( ikke slimtypen ) MEN med Mega store bryster - kan jeg kun sige --prøv hende held og lykke https://annoncelight.dk/showad/199832 Er stedet diskret? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 10. Juni, 2020 ja, det er fint....er det pigen på billedet man møder ???? er der mulighed for bad ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 633 Skrevet 10. Juni, 2020 Røvslikker skrev, for 2 timer siden: ja, det er fint....er det pigen på billedet man møder ???? er der mulighed for bad ???? Der er to piger i annoncen. Magda med store former og Sylvia, der er slank. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1501 Skrevet 11. Juni, 2020 Ja i må meget undskylde.... men hvor pokker ser i store former og mega store bryster i den annonce??? Der er kun billeder af tynde piger! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg