Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 Sebmus skrev, for 15 minutter siden: Hej Da jeg var yngre jeg har købt tid hos GP, det var ikke følelser i "indkøb" i dag jeg vælge ydelse med omhu, vælge en GP som kan giver mig mere end bum bum, måske derfor jeg har kun par GP som er fast booket, i dag jeg "belønner" den tid som de giver mig, ja jeg ved godt for noget det er det samme, men for mig er større forskel, for par år siden har haft en fast GP som vi fik fantastisk tid sammen , desværre hun er stoppet med arbejde, faktisk hun har fortællet mig om EG ( for F..... hvor jeg savner hende) , i dag er for mig vigtigt at en GP giver mig mere end sex ( jeg bliver åbenbart gammel ) I/Vi danskere har et ord som kan ikke findes i andre sprog, HYGGE, fuc... hvor jeg elsker den utrykt HYGGE HYGGE, den er fantastisk og unikke , så i dag jeg belønner hygge tid med min GP. Ønsker alle jer en god dag og masser HYGGE Sebmus Hygge er det ikke bare hvad de kalder nice time? Eller fun? Det lyder dejligt for dig:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. Juni, 2020 solman174 skrev, for 59 minutter siden: Jeg kan tage muligvis duften af dig, oplevelsen af dig, smagen af dig m.m. hjem med mig. Vi kan muligvis huske et kys eller en sanselig oplevelse som vi altid husker og længes efter. når man nævner at købe tid, for mig virker maskinelt. i går betalte jeg nogle timer for at en ordne min have. Jeg håber at være sammen med dig give mig en sanse oplevelse og måske jeg bilder mig også … at det er gensidigt! eller måske er jeg naiv? Ved at mændene betaler for min tid og intet andet, så føler jeg netop det bliver gensidigt. For så har vi lyst til hinanden. Lyst til at grine, lege, og bare nyde hinanden. Men det er min definition. Vi ved alle hvad det drejer sig om, når I træder ind af døren og vi begge smiler, mens vi tænker på hvor frækt det bliver et øjeblik senere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, for 2 timer siden: Jeg mener noget fysisk du kan få med dig hjem.:) Det er vigtigt fordi nogen misforstår hvad det her handler om. De tror lige præcis at de har købt en kvinde. Og at det betyder at de ejer hende, lige efter at de har betalt. Og kan bruge hende som de vil. De er ligeglad med hvad hun vil og hvad hun føler for hey de har jo betalt, så er hun jo bare en genstand for dem. Og derfor prøver de også at gøre ting hun ikke engang skriver at hun tilbyder og selvom at der bliver sagt nej, forsætter han. Og noget der skulle være dejligt og intimt ender i en slåskamp til sidst indtil man har smidt ham ud. Derfor skriver jeg denne tråd. Vi er ikke bare en ting og vi skal behandles med respekt. Der er ingen der køber os og vi bliver for den da heller ikke solgt. De køber vores tid. Og vi snakker med dem om hvad de kunne tænke sig i den tid. Og vi giver dem kun det vi tilbyder. Håber det giver mening? Jeg håber ikke du har været udsat for noget? For det vil være et overgreb, også selvom han har betalt. Vi har til enhver tid ret til at sige nej, og går han over vores grænser og ikke forstår det nej, så er det ud med ham! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 Tak for jeres svar:) måske er det bare mig der er forkert på den:) Jeg har bare lært at alt hvad man kan købe er noget man efterfølgene ejer. Altså en ting. Og tanken om bare at være en ting gør mig trist:) Når der bliver snakket om nogen der tilbyder en ydelse, syns jeg at jeg har hørt at det man betaler bliver kaldt for noget andet end at man køber en ydelse. Jeg kan dog ikke huske hvad det hedder:) noget med service-hjælp.? Men måske skal man bare kalde en spade for en spade. =købesex. Det er sikkert godt nok:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. Juni, 2020 @Landsbytossen Jeg ved ikke hvad dit problem med mig er, men du behøver ikke sætte en sørgelig smiley ved alt jeg skriver. Jeg har forstået du ikke er enig med mig, og ikke har været det siden jeg skrev at hvis man bliver far til et barn, så tager man ansvar for det barn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 10. Juni, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: @Landsbytossen Jeg ved ikke hvad dit problem med mig er, men du behøver ikke sætte en sørgelig smiley ved alt jeg skriver. Jeg har forstået du ikke er enig med mig, og ikke har været det siden jeg skrev at hvis man bliver far til et barn, så tager man ansvar for det barn. Jeg sætter ikke en trist smiley ved alt, du skriver, og jeg aner ikke hvad du snakker om ift. at være far til et barn. Forhåbentlig beskylder du mig ikke også for at være far til det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden: Jeg håber ikke du har været udsat for noget? For det vil være et overgreb, også selvom han har betalt. Vi har til enhver tid ret til at sige nej, og går han over vores grænser og ikke forstår det nej, så er det ud med ham! Han er meldt:) det nåede heldigvis ikke at komme så langt. Slap med nogle mærker. men det er stadig for dårligt at sådan noget kan ske pga en idiot der lige præcis mener at han kan gøre hvad han vil med en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 10. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, for 12 timer siden: Er det bare mig eller er det ikke et forkert begreb? Jeg syntes at det er et helt korrekt begreb Jeg køber ganske rigtigt ikke kvinden, men jeg køber sex af hende - det er hendes produkt, jeg køber ikke kokken men den service og mad han (eller hun #metoo) tilbyder. Eller hvs jeg tageren tur i tivoli, her køber jeg mig også adgang til Tivoli, det er så deres produkter... omend med så mange tilkøbs muligheder at de fleste klinikker ville blive helt stressede af at skulle følge med. Det er ikke et fysisk produkt, men stadigt et produkt jeg køber. Så købe sex og at sælge sex er meget rammende, det er jo trods alt det I og vi gør. Om det så bliver kaldt skede-udlejning eller "tantrisk lingam massage med yoni" så er det stadigt det samme der bliver købt og solgt. Nogen ligger så mere i det (det gjorde jeg) - men faktum er stadigt at i sidste ende bliver der solgt seksuelle ydelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) Christina ssbbw skrev, for 1 time siden: @Landsbytossen Jeg ved ikke hvad dit problem med mig er, men du behøver ikke sætte en sørgelig smiley ved alt jeg skriver. Jeg har forstået du ikke er enig med mig, og ikke har været det siden jeg skrev at hvis man bliver far til et barn, så tager man ansvar for det barn. Det er noget han gør... gerne på alt hvad man skriver i en given tråd. Tror ikke det kan betale sig at tage det personligt. Redigeret 10. Juni, 2020 af EksilKøbenhavner Unødvendig provokation fjernet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 10. Juni, 2020 Louie De Palma skrev, for 12 timer siden: Den har været oppe og vende mange gange. Jeg tror nok konsensus er, at hvis begge parter har styr på deres shit, så køber man "en seksuel ydelse", hverken mere eller mindre. Mere intimt end frisørens ydelser, men lidt derhenad. Men grænserne skrider nemt i intime sammenhænge og det kan give bagslag, men det gælder begge veje. Kære Louie De Palma - et godt skriv, - du --------- Du er en sjælden gæst herinde - - man kan sige en mand af få ord Mange hilsner Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 10. Juni, 2020 Du tilbyder/sælger en serviceydelse, jeg køber den serviceydelse. Om vi så taler, danser, slår bøvser, eller sexer i den tid jeg har betalt for, har ingen betydning, når blot vi er enige om indholdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 10. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, for 6 timer siden: Jeg mener noget fysisk du kan få med dig hjem.:) Det er vigtigt fordi nogen misforstår hvad det her handler om. De tror lige præcis at de har købt en kvinde. Og at det betyder at de ejer hende, lige efter at de har betalt. Og kan bruge hende som de vil. De er ligeglad med hvad hun vil og hvad hun føler for hey de har jo betalt, så er hun jo bare en genstand for dem. Og derfor prøver de også at gøre ting hun ikke engang skriver at hun tilbyder og selvom at der bliver sagt nej, forsætter han. Og noget der skulle være dejligt og intimt ender i en slåskamp til sidst indtil man har smidt ham ud. Derfor skriver jeg denne tråd. Vi er ikke bare en ting og vi skal behandles med respekt. Der er ingen der køber os og vi bliver for den da heller ikke solgt. De køber vores tid. Og vi snakker med dem om hvad de kunne tænke sig i den tid. Og vi giver dem kun det vi tilbyder. Håber det giver mening? Her må det være pigens opgave at gøre det klart hvad der tilbydes og at grænserne ikke overskrides. Det er som i yderst sjældent at jeg møder nogen der overskrider mine grænser for der har jeg allerede sagt nej. Visse typer tager jeg slet ikke imod da jeg ikke vil stå i den situation . Så kan man formulerer sig på skrift og verbalt hvad der tilbydes så må manden kalde det for det der passer ham. For mig er det købesex jeg sælger. Min krop er til rådighed så længe vi er enig. Nok får de ikke noget fysiske med dig men minder og fantasier kan man også købe dig til. Og da det er sex jeg bla sælger syntes jeg at købesex er en fin betegnelse. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 10. Juni, 2020 Jeg siger det samme som Ida 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 10. Juni, 2020 I stedet for at kalde det for et "produkt" eller en ydelse, så vil jeg meget hellere kalde det for en oplevelse. Jeg betaler for en fantastisk oplevelse sammen med glædespigen. Det eneste jeg kommer til at eje er skønne minder. Og en ubændig lyst til at få dem genopfrisket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9522 Skrevet 10. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, for 11 timer siden: Du køber jo stadig biletten. Den kan du jo beholde og tage med dig hjem. Ved fornøjelser og oplevelser køber man også tit noget til familien og ting til at stille frem så alle kan se det. Det samme med ferier. Det kan du jo ikke med os:) Ha ha.... så må du jo se at få lavet nogle billetter man kan tage med hjem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 10. Juni, 2020 Jeg vil gerne leje din barm. Er det bedre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 TheVoice skrev, for 4 timer siden: Ha ha.... så må du jo se at få lavet nogle billetter man kan tage med hjem Det kunne da være en go gestus Eller måske nogle klippekort, når vi nu er i sælger branchen åbenbart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 Runaldo skrev, for 3 timer siden: Jeg vil gerne leje din barm. Er det bedre? Jeg syns det lyder frækt og dejligt for så slipper jeg for at bære rundt på dem hele tiden. Men en bedre ide vil være at jeg lejer dig til at være min personlige bh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 Frodige Ida skrev, for 5 timer siden: Her må det være pigens opgave at gøre det klart hvad der tilbydes og at grænserne ikke overskrides. Det er som i yderst sjældent at jeg møder nogen der overskrider mine grænser for der har jeg allerede sagt nej. Visse typer tager jeg slet ikke imod da jeg ikke vil stå i den situation . Så kan man formulerer sig på skrift og verbalt hvad der tilbydes så må manden kalde det for det der passer ham. For mig er det købesex jeg sælger. Min krop er til rådighed så længe vi er enig. Nok får de ikke noget fysiske med dig men minder og fantasier kan man også købe dig til. Og da det er sex jeg bla sælger syntes jeg at købesex er en fin betegnelse. Det er interresant hvad i andre mener og tænker:) tak for det:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 10. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, for 2 minutter siden: Det er interresant hvad i andre mener og tænker:) tak for det:) Velbekomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 6 9 Skrevet 12. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, den 10.6.2020 at 19:06: Eller måske nogle klippekort, når vi nu er i sælger branchen åbenbart K_ippekort med l eller n ? eller 6 turskort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 12. Juni, 2020 6 9 skrev, for 5 timer siden: K_ippekort med l eller n ? eller 6 turskort Det er jo lige det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg