Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har været forbi hende i dag 

Og det var faktisk en ret god oplevelse som kan anbefales 

Pigen er nok omkring 30år men lidt svær at bedømme hun har lidt hvalpefedt rundt omkring specielt på maven men er ikke fed men nok bare kraftig

Pigen 8/10 pæn pige men lidt tyk på maven fandt to små tatoveringer 

Sex 9/10 hun skal lige have en tur til så hun forstår hvordan jeg vil have det hun spurgte pænt om forskellige ting

Stedet 9/10 pænt renoveret hotelagtig noget som har en ok diskret p plads i forhold til naboer og vej dog kan ejer og andre lejere se med på pladsen 

Gentages 9/10 hvis jeg kan få det til at passe skal hun da have en tur igen 

Pris 10/10 meget rimlig i forhold til det jeg fik

Pigen er fra Litauen forstod jeg på hende men taler og forstår ok dansk hun er et par dage endnu og kommer igen om ca en måned

Åbent 6-24 

https://annoncelight.dk/showad/297890

Skrevet

Hun er sikkert rigtig sød og pengene værd - har de seneste par dage forsøgt kontakt med hende - men svarer hverken SMS og telefon.

Skrevet
  • Author

Jeg havde  absolut ikke problemer med at komme i kontakt med hende. Hun skrev tilbage indenfor 5 min næsten på alle sms 

Har dog mistanke til at der en tlfhjælper

Håber du fanger hende og skriver om din oplevelse 

Skrevet

Jeg har skrevet lidt med hende. Hun skrev jeg kunne få en tid i morgen fredag - med svarer nu efterfølgende ikke på hvornår ? eller hvor ?.

Jeg har forsøgt hele dagen både med opkald og SMS - men uden held.

Er der nogen der har erfaringer med hende ?. 

Skrevet

Det er ikke muligt at komme  kontakt med hende både torsdag og fredag - det gælder SMS og telefon.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.