Hop til indhold

Recommended Posts

Hvad sker der lige med de unge piger og deres fantasi priser. Der må være nogen af jer der betaler en voldsom overpris.

 Smilende studine er en ung og sandsynligvis sød pige. Men 4000,- for et sexmøde, (som var aftalen), syntes jeg er en voldsom overpris. 
Så det blev ikke til noget. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Guest 567 skrev, for 17 minutter siden:

Hvad sker der lige med de unge piger og deres fantasi priser. Der må være nogen af jer der betaler en voldsom overpris.

 Smilende studine er en ung og sandsynligvis sød pige. Men 4000,- for et sexmøde, (som var aftalen), syntes jeg er en voldsom overpris. 
Så det blev ikke til noget. 
 

@Guest 567 du har helt ret. Der er nogen helt unge piger derude som har en meget urealistisk idé om hvad de kan få for et møde. Men men men - mon ikke der alligevel findes nogen derude som er villige til at betale den slags beløb? Ellers ville de vel ikke blive med at dukke op og tro de kan bede om hvad som helst. Bare en tanke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må vel være op til pigerne hvad du tager for deres ydelser, I princippet kan hun jo forlange hvor meget hun end vil uden nogle kan blive sure. 

Er vi utilfredse må vi bare sige pænt "nej tak" og så finde et andet sted hvor vores budget matcher pigens priser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RNHammer skrev, for 14 minutter siden:

 

Er vi utilfredse må vi bare sige pænt "nej tak" og så finde et andet sted hvor vores budget matcher pigens priser. 

 


Det var også lige præcis det der skete. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 567 skrev, for 49 minutter siden:

Men 4000,- for et sexmøde, (som var aftalen), syntes jeg er en voldsom overpris. 

Som alle andre fornuftige forretningsdrivende skal hun selvfølgelig regelmæssigt teste, at hendes prisniveau ikke ligger for lavt. Nu valgte hun så dig som prøvekanin for 4.000 kr. Det var for højt, så den næste i rækken får måske et tilbud på 3.000 kr. Til slut ved hun måske, at ved 2.500 kr. er der tilstrækkeligt bid, og hvis hun før lå på en standardpris på 1.500 kr., så er den viden jo guld værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu aner jeg ikke hvor lang tid dit sexmøde var aftalt til, ej heller normerne. 

Men husker at jeg har set flere GP som har dinner dates med sex, og der var prisen omkring 5000kr så egentlig, hvis det var det, så har din sugar date sparet dig for momsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet
RNHammer skrev, for 13 minutter siden:

Nu aner jeg ikke hvor lang tid dit sexmøde var aftalt til, ej heller normerne. 

Men husker at jeg har set flere GP som har dinner dates med sex, og der var prisen omkring 5000kr så egentlig, hvis det var det, så har din sugar date sparet dig for momsen. 

Jeg elsker din positive vinkel, det gør jeg virkelig :-D kh Natalie css ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, den 8.6.2020 at 21:35:

Som alle andre fornuftige forretningsdrivende skal hun selvfølgelig regelmæssigt teste, at hendes prisniveau ikke ligger for lavt. Nu valgte hun så dig som prøvekanin for 4.000 kr. Det var for højt, så den næste i rækken får måske et tilbud på 3.000 kr. Til slut ved hun måske, at ved 2.500 kr. er der tilstrækkeligt bid, og hvis hun før lå på en standardpris på 1.500 kr., så er den viden jo guld værd. 

Piger prøver jo markedet af. Selvfølgelig søger de at få det bedst mulige pris. Derfor skal vi mænd ikke bare acceptere deres første udspil men forhandle og ikke tænke med underlivet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
TorbenMadsen skrev, for 1 time siden:

Piger prøver jo markedet af. Selvfølgelig søger de at få det bedst mulige pris. Derfor skal vi mænd ikke bare acceptere deres første udspil men forhandle og ikke tænke med underlivet. 

Har aldrig forhandlet med en SB. Tænker det måske kunne give bagslag efterfølgende. Hvis jeg ikke har fået oplyst hvad hun forventer så kommer jeg med et bud som er et par hundrede under hvad jeg vil betale, og rækker det ikke siger jeg pænt nej tak. Det samme hvis hun starter ud med et beløb væsentlig højere end hvad jeg vil betale. Mæske gået glip af nogle gode oplevelser men til gengæld aldrig følt mig snydt. Dog har jeg et par gange hvor jeg sagde nej tak og ønskede held og lykke efterfølgende fået en besked om hvad jeg vil give i sugar og fået accept på det. Det var den måde jeg greb tingene an på da jeg var på SD.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, 1 time siden:

Har aldrig forhandlet med en SB. Tænker det måske kunne give bagslag efterfølgende. Hvis jeg ikke har fået oplyst hvad hun forventer så kommer jeg med et bud som er et par hundrede under hvad jeg vil betale, og rækker det ikke siger jeg pænt nej tak. Det samme hvis hun starter ud med et beløb væsentlig højere end hvad jeg vil betale. Mæske gået glip af nogle gode oplevelser men til gengæld aldrig følt mig snydt. Dog har jeg et par gange hvor jeg sagde nej tak og ønskede held og lykke efterfølgende fået en besked om hvad jeg vil give i sugar og fået accept på det. Det var den måde jeg greb tingene an på da jeg var på SD.

Når man forsøger at trække prisen op lægger de ikke noget personligt i det. Derfor påvirker det normalt ikke oplevelsen. Tror det er en sport for mange af dem at søge at få den højest mulige pris. 

For mig er forhandlingen en lige så stor del af det som selve mødet. Og det er mit indtryk mange af pigerne har det på samme måde. Ja ofte bliver det ved forhandlingen, der aflyses i sidste øjeblik ol. Det er en del af forklaringen på de mange "Useriøse" på begge sider. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
TorbenMadsen skrev, for 2 timer siden:

Når man forsøger at trække prisen op lægger de ikke noget personligt i det. Derfor påvirker det normalt ikke oplevelsen. Tror det er en sport for mange af dem at søge at få den højest mulige pris. 

For mig er forhandlingen en lige så stor del af det som selve mødet. Og det er mit indtryk mange af pigerne har det på samme måde. Ja ofte bliver det ved forhandlingen, der aflyses i sidste øjeblik ol. Det er en del af forklaringen på de mange "Useriøse" på begge sider. 

Ja, og aflysning i sidste øjeblik er ikke min favorit. Selvfølgelig kan der komme noget i vejen, men typisk dem der ikke er sååååå seriøse når det kommer til stykket. Og gider ikke bruge tid og kræfter på en der ikke er ligeså seriøs som mig. De kan typisk spottes tidligt i forløbet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i at 4.000 er for meget. det er 3.000 også. Herefter kommer det så an på aftale, piger osv. Hvis det er 2.000 så der der virkelig være en god grund.

Jeg har oplevet piger som uopfordret skriver til mig om aftale. Også helt unge piger. Når man så kommer tættere på en aftale kommer de med em pris på 4.000 - 5.000. Jeg har også oplevet 8.000. 

Jeg tror faktisk at mange piger tror det er prisen og at de selv er noget særligt. Herefter bliver de desperate hvis de har brug for pengene.  Jeg har oplevet en der sagde 3.000, hvor efter jeg skrev  tilbage at det er for meget. Herefter skrev hun 1.500, men uden sex kun håndjob osv. Jeg har ikke besøgt hende.

En anden gik uden forhandling ned fra 5.000 til 2.000. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
migmanden skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er enig i at 4.000 er for meget. det er 3.000 også. Herefter kommer det så an på aftale, piger osv. Hvis det er 2.000 så der der virkelig være en god grund.

Jeg har oplevet piger som uopfordret skriver til mig om aftale. Også helt unge piger. Når man så kommer tættere på en aftale kommer de med em pris på 4.000 - 5.000. Jeg har også oplevet 8.000. 

Jeg tror faktisk at mange piger tror det er prisen og at de selv er noget særligt. Herefter bliver de desperate hvis de har brug for pengene.  Jeg har oplevet en der sagde 3.000, hvor efter jeg skrev  tilbage at det er for meget. Herefter skrev hun 1.500, men uden sex kun håndjob osv. Jeg har ikke besøgt hende.

En anden gik uden forhandling ned fra 5.000 til 2.000. 

 

Og så er der er glade for at få 800-1.000. Dem har jeg mødt et par stykker af i alderen 20-23. Ganske almindelige piger der søgte spænding og lidt lommepenge. Alle gange dejlige oplevelser men nåede kun at se en af dem igen, så svar de væk... desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...