Slowhead 265 Skrevet 8. Juni, 2020 Hej med jer herinde Jeg vil gerne fortælle, om et besøg jeg har haft hos Sandra DelaCour i Århus. Her er et link til hende, fra hendes nylige besøg i det Københavnske https://annoncelight.dk/showad/264963 Det startede med en mail. Jeg er normalt ikke tilhænger af mail som kontaktform, da den er voldsomt bøvlet, og pigen er ikke altid på mailen – det er langsomt, når man er liderlig… Sandra var dog relativ hurtig til at svare på mailen, i første omgang negativt ang tidspunktet. Hun var dog klar på at mødes senere. Det fungerer på den måde, at hun placerede mig ud for en bestemt adresse, hvorefter hun så mig an og heldigvis mente, at jeg så tilforladelig ud, på trods af mit outfit i jagttøj. Det bliver altid lidt pirrende i mine underbukser lige før jeg møder pigen. Hun kom gående skråt over gaden og spurgte om jeg var ******, det var jeg mere end villig til at bekræfte. Hun bad mig pænt om at følge efter hende, hvilket jeg gjorde…meget lig en logrende dorsk hund. Hold da op hvor sommerfuglene baskede rundt i maven, da jeg fulgte efter hende op til hendes lejlighed. Det er altid noget, der gør mig liderlig, når man møder pigen uden for vores respektive comfortzoner. Jeg småsnakkede med hende, mens tankerne blev helt forbudt for børn, for jeg skulle jo snart sexe med denne skønhed, og selv to trin op gav mig sidestik og åndenød – det skulle blive værre med den åndenød. Da vi ankommer, småsludrede vi, mens jeg blev vist op i sengen. Her blev tøjet og pengene smidt, og vi lagde os på sengen. Lidt forunderligt tog hun ikke bare pikken i munden, næææ nej, vi begyndte at småsnakke om gangbang og coronavirusens indtog i Danmark – to ting der tilsyneladende fylder meget for mig i 2020. Efter små 5 minutter sagde hun, ”nå, skulle jeg ikke give et blowjob” som sagt så gjort. Hun blev dog lidt indigneret, da jeg sagde, at hun bare skulle gi’ gas, for der er aldrig nogen, der har suttet mig til en orgasme. Hun mente ikke, at hun kunne køres træt i blowjob (hvilket hun heller ikke gjorde) Hun gav et forrygende blowjob. Det var sjaskvådt og hun spillede også pikken af mellem de langvarige sessioner af det fede blow (det elsker jeg, når der er godt med spyt på pikken). Efter noget der føltes som 3 minutter, men reelt var ca. 15 minutter, ville jeg gerne sexe lidt med hende, så vi tog en hurtig doggy. Herefter røg gummiet af, og hun fortsatte sit forrygende blow. Jeg afsluttede med selv at spille den af i munden på hende og leverede en herlig orgasme ud over hendes bryster og mund. Eneste anke ved Sandra Delacour er prisen – for hun er dyr…rigtig dyr. Jeg gav 1800.- for en halv times sex, blowjob og megafransk. Det kan fås billigere de fleste steder. Er det så et issue for mig. Nej, Kvalitet koster, og i min verden er hun en perle. Hun er ung, naboens datter, flotte bryster, giver herlig sex, men ikke mindst var hun en utrolig rar pige, som var meget let at snakke med og helt ned på jorden. At hun tager sig godt betalt, er vel også kun en fordel for hende. Det kan si alle nærigrøvene fra, hvilket jo også giver kvalitet for hende. Jeg skal snart besøge hende igen. Denne gang bliver det til et lækkert blowjob med slug sammen med denne lækre kvinde. Det sitrer allerede i mine små underbukser, og sommerfuglene basker rundt bare ved tanken om, at jeg skal besøge hende igen. Tak til Sandra for en hyggelig (og liderlig) stund. Slowhead 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-mig 44 Skrevet 8. Juni, 2020 Tak for anmeldsen. Har selv haft hende i tankerne i et stykke tid med et besøg. Nu skal jeg bare beslutte om det skal være en mands science. Eller om man skul vente til hun laver et GB igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 10. Juni, 2020 Ja Sandra er en dejlig pige og hun er vild med pik i alle huller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capstano 88 Skrevet 10. Juni, 2020 Ja hun er cool! Hørte hende lidt ang. gangbang, men det blev lige dyrt nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest victor_aarhus Skrevet 14. Juni, 2020 Det er total turnoff at hun tilbyder uden gummi - dumt og usikkert for alle - men ellers er alt tillokkende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer56 54 Skrevet 14. Juni, 2020 victor_aarhus skrev, for 57 minutter siden: Det er total turnoff at hun tilbyder uden gummi - dumt og usikkert for alle - men ellers er alt tillokkende Du kan da bare vælge at have sex med kondom. Det er jo helt op til dig. At du mener det er turn off er jo din mening. Fred være med det, men hvad andre ønsker og vil, er vel op til dem. Hader nok andre skal moralisere, hvad andre skal og bør gøre. Det er helt igennem deres egen sag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 15. Juni, 2020 Slowhead skrev, den 8.6.2020 at 20:24: At hun tager sig godt betalt, er vel også kun en fordel for hende. Det kan si alle nærigrøvene fra, hvilket jo også giver kvalitet for hende Hørt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg