Hop til indhold

MarGo i Hampen

Featured Replies

Skrevet

jeg var forleden dag forbi hende ☺ blev da godt nok glad på mere end en måde for det var den pige der var på billederne som rent faktisk var der☺ så der var ikke noget fotoshop der. Nå men bestille en blandet coktail med gensidig fransk og dansk til 800 for ca 20 min og det startede sådan set godt da hun begynte med det franske på mig hun kan sutte pik og kigge en i øjnene så det er det hele værd :) så blev det min tur til at smage lidt på vinen :) no finger sage hun :(men der gik ikke lang tid inden hun skubbede mine finger. Der ned :D kunne virklig mærke hvor våd hun blev det var sku lækkert :) og ja til sidst hvor fra ?? Bag fra :D:)hun er virklig en rigtig sød og nærverende pige lige sådan en man drømmer om der hjemme helt sikkert et besøg værd:)            kan ikkefinde ud af det med link men langbjergvej hampen:)

Skrevet
M-Nielsen skrev, for 59 minutter siden:

et var sku lækkert :) og ja til sidst hvor fra ?? Bag fra :D:)hun er virklig en rigtig sød og nærverende pige lige sådan en man drømmer om der hjemme helt sikkert et besøg værd:)            kan ikkefinde ud af det med link men langbjergvej hampen:)

image.png.3bb0c11f6fd9c731fca62e0e43eb9083.png

image.png.ff4e76df1d8a554790718ffa65e05036.png

Skrevet

Lækker anmeldelse og flot pige. Havde jeg bil havde jeg tager turen

Skrevet
  • Author
Pite skrev, den ‎08‎-‎06‎-‎2020 at 21:15:

image.png.3bb0c11f6fd9c731fca62e0e43eb9083.png

image.png.ff4e76df1d8a554790718ffa65e05036.png

Tak vil jeg prøve en anden gang er bare ikke ret god til det her pc sjov bedre til noget andet ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.