Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Århus, Chaba

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Chr. Kiers Plads 6, kl

60 900 939

http://www.chaba.dk/

Det er godt en måned siden jeg aflagde stedet et nyt besøg.

Havde sidste år en række forrygende dejlige besøg, hos en pige som jeg godt ved ikke er der mere.

Men noget nyt skulle prøves, og Chaba har altid pæne piger, og det ligger godt mht parkering og diskretion.

Ringede i forvejen, og der var tid.

En pæn ung pige lukkede op. Flot sort langt hår og de der brune øjne. Der manglede det venlige store smil?? Hm, nå men hun viste mig ind i rummet. Kom selv lidt efter, og spurgte om jeg ville have massage, samtidig med hun nuldrede min ven.

Der gjorde jeg vist en fejl, for jeg sagde at vi godt kunne springe massagen over, og gå direkte til elskoven. Hun sagde o.k. og trak blusen og nederdelen af. Hun var nøgen indeunder. Intet undertøj der skulle tages af. Øv! Hvis vi havde startet med massage tror jeg forløbet var blevet bedre - vi ville have haft tid til at opbygge lidt kemi.

Hun havde stadig ikke smilet, men var venlig og imødekommende, men slet ikke med. Lidt blidt kælen med vennen, og så skulle der gummi på. Jeg trak hende op til mig, og gav hende en slikketur. Håbede det kunne tænde hende lidt - nix. Hun sad på min mund og så totalt uengageret ud. Der kom overhovedet intet velsmagende nektar fra hende. Så fik hun leget lidt mere med vennen, som nu var lidt modfalden. Legede med hendes små spidse bryster og dejlige numse. Det hjælp og gummiet kom på. Et kort blov for lige at stive vennen lidt mere af. Så kiggede hun alvorligt på mig at sagde: You work. No, you do sagde jeg. No, you og så lagde hun sig ned ved siden af mig, og møvede sig ind under mig.

Hm, det gik da, og hun var sød og rar og gjorde de der ting der gør at det går lidt hurtigere for mænd. Det gik nu ikke hurtigt, men i havn kom jeg da.

Det virkede ikke som om hun ikke kunne lide det hun gjorde, men på den anden side var hun som nævnt slet, slet ikke tændt.

Aldersforskellen er jo også betragtelig, og måske var jeg bare ikke hendes type, kl 11 var for tidligt for hende eller, eller, eller.

Gik derfra, efter at have betalt 1000, ikke med en følelse af at være blevet snydt, men mere sådan øv hvor kedeligt.

Hun er der vist en måneds tid mere, hedder Cado eller sådan noget, og er nok 25-30 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...