Stexxx 0 Skrevet 8. Juni, 2020 (edited) Hej jeg har gået lidt med tanken om at aflægge hende her et besøg. https://annoncelight.dk/showad/276179 Men ville lige høre om der skulle være nogle som kunne skrive lidt om deres besøg eller erfaringer. synes hun ser dejlig ud og det man læser lyder meget tiltalende. mvh Stexxx Redigeret 8. Juni, 2020 af Stexxx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
odensefyr 12 Skrevet 8. Juni, 2020 Jeg har for mange år siden besøgt hende i Kolding til massage og HJ - dejlig oplevelse. Dengang tilbød hun ikke mere - så ved ikke hvordan det er. Men jeg husker hende som sød og rar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 9. Juni, 2020 Hun er super dejlig smuk og med nogle store dejlige bryster og hun er super fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finansmanden 17 Skrevet 10. Juni, 2020 Hun tilbyder mere end hj - også fp og hun elsker at komme i en meget våd orgasme... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stexxx 0 Skrevet 10. Juni, 2020 Okay lyder super godt. Hvad med stedet er det meget diskret.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg