Hop til indhold
joret

Liva Mermaid house Viborg

Recommended Posts

Som jeg var inde på i en anden tråd, så er mermaid house holstebrovej 15 i viborg blevet kraftigt kuskeforstærket. Flere af de gamle halvtrætte måger er væk og erstattet af betydeligt yngre og kønnere modeller. Jeg har prøvekørt flere af dem.

Liva, som jeg havde fornøjelsen af for en 14 dages tid siden hører til helt i toppen af poppen.

Hendes internet beskrivelse lovede mig en af branchens flotteste piger. Hm, den besked var jeg lidt skeptisk over, har nok prøvet for mange gange at blive lovet guld og grønne vindruer og så fået gammel øl på nye glas i stedet for.

Lang historie gjort kort: da Liva tråder ind af døren til bollerummet, tabte jeg underkæben helt ned på brystbenet. Vi taler ikke kun om smukt ansigt, lange flotte stænger, perfekt røv, flotte babser og supersexet klædt på. Vi taler smil i verdensklasse som når helt op øjnene og hele pakken på en gang og sexet i en grad som slog benene helt væk under mig og for første gang nogensinde står jeg overfor en pige som jeg vurdere til at være yngre end opgiven alder, som er 27. Hun ku ligesånemt være 24 eller yngre. Jeg tog ½ time til 1100 og fik en super oplevelse med nærvær, sensuelle varme kys masser af kærtegn og dejlig dejlig blid, hed sex, som Liva så ud til at nyde mindst lige så meget som jeg.

Dejlig pige!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du glemte lige et link

http://mermaidhouse.dk/news.php?item.3.1

Mermaid er et hvidt hus, ligger lidt nede i forhold til Holstebrovej, og det er afskærmet med stakit, så man kan parkere nogenlunde diskret foran huset.

Men der er nu vist stadig et par halvgamle måger i huset, så check lige profilerne først og tag alder og vægt med et gran salt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan se at Diana på stedet opgiver sin aldre til 32 år, er det rigtig var hun 10-12 år første agnge jeg besøgte hende.

piti

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan se at Diana på stedet opgiver sin aldre til 32 år, er det rigtig var hun 10-12 år første agnge jeg besøgte hende.

piti

Ren pædofili :D

Mener også hun har været 32 de sidste 10 - 15 år, men det er nok noget med at hun er fyldt 32 - jeg er også fyldt 22 - det er bare så mange år siden at jeg ikke kan huske det :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...