JenniferRomantica 18216 Skrevet 7. Juni, 2020 (edited) Den smukke indiske skønhed har jo lavet en tråd jeg nu gerne vil efterabe.. Måske særligt fordi jeg føler at vi lidt repræsenterer to forskellige tilgange til denne skønne og mangfoldige branche.. Så her kommer min "10 ting jeg elsker ved mit arbejde" tråd.. 1) Jeg elsker den frihed mit arbejde giver mig.. Det eneste der i mine øjne er værd at arbejde for er mere tid.. Jeg elsker at jeg kun behøver at arbejde 2 dage om ugen så jeg kan værne om det jeg finder allermest værdifuldt i verdenen nemlig mine børn og kære.. Og den arbejdsmæssige frihed der er.. At jeg kan ring og sige at jeg faktisk ikke lige føler for at komme på arbejde den dag uden at det kommer til at skade andre end mig selv.. Individualismen i det hele.. Eller selvstændigheden måske nærmere.. 2) Før jeg begyndte at arbejde i branchen følte jeg aldrig rigtig at jeg passede ind nogle steder.. Jeg var rastløs og rodløs.. Først da jeg begyndte som 25 årig følte jeg at jeg fandt min rette hylde.. Så jeg elsker at det har givet mig mit ståsted.. 3) I en lidt alternativ familie form var det mig der altid var alles sikkerhedsnet uden selv at have fundet mit eget.. Mit arbejde er mit sikkerhedsnet og det er en kæmpe befrielse at have fundet.. 4) Viden om at man har en værdi.. For nogle kan det virke som en negativ ting men for mig har det været noget der har hjulpet mig utrolig meget på selvværden.. Det at der faktisk er nogle der vil betale for at tilbringe dyrebar tid med mig er jo i og for sig fantastisk.. 5) Komplimenter.. Jeg elsker dem selvom jeg rødmer som en skolepige når de kommer.. Det højner selvtilliden og er med til at man bedre kan se sig selv igennem andres øjne.. 6) Økonomisk stabilitet.. Det hører nok lidt ind under 1 og 3 men det skal dog stadig have sin egen plads.. 7) Selvom vi gerne vil være individer så der bare en jargon og sorthumor som vi alle har tilfælles i branchen.. Så jeg elsker at jeg har fundet så mange fantastiske mennesker der er mine ligesindede.. 8) Oplevelserne.. Jeg elsker alle de sjove og fantastiske og out of this world spøjse oplevelser jeg har fået og vil få med alle mine gæster.. Det virkelig en meget speciel måde at møde mennesker på og det åbner op for individer som intet andet kan.. 9) Det filosofiske og psykologiske aspekt af det hele.. Den måde man kommer ind under huden på hinanden både pigerne i mellem og gæsterne og pigerne imellem.. Det at jeg er blevet så god en menneskekender er til dels takket være mit erhverv.. Den udvikling man kommer igennem.. 10) Det at have noget at kæmpe for.. Jeg elsker at have noget jeg virkelig føler er værd at kæmpe for.. Og jeg føler at denne branche har sååå meget der er værd at kæmpe for og så meget der stadig skal kæmpes for.. Der er så mange ting der kan forbedres og det er sku da fedt med en udfordring.. Det var så min måske nok lidt mere pragmatiske "10 ting jeg elsker" tråd.. Altså sexen nyder jeg da også.. Men det bare ikke det vigtigste for mig fordi den kunne jeg få selv uden at få penge for det.. Så sex er nok mere noget jeg bare elsker ved det at være i live.. Redigeret 7. Juni, 2020 af JenniferRomantica 17 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 7. Juni, 2020 Hej J-RO Jeg har selv været rastløs det meste af mit voksenliv, og har endda tænk tanken selv at tilbyde sex, om ikke andet så for spændingen"s skyld, men fik mere ilt til hjernen og kom ret hurtigt fra den igen Rigtig fin tråd i øvrigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. Juni, 2020 Tak for dine ærlige kommentarer herinde. Den frihed som du opnår i dit job, er vel også den der binder dig sindsyg meget til jobbet som gp 2 gange om ugen. De 2 gange du arbejder skal du levere og præstere for at have succes og tilfredse kunder som kommer igen. Jeg synes det er skønt at læse, at du priotere din fritid og tid sammen med dine børn, og du dermed nøjes med at arbejde 2 gange om ugen for at dit liv kan hænge sammen økonomisk. Endnu engang tak for dit indlæg og god søndag til dig og dine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 7. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Den smukke indiske skønhed har jo lavet en tråd jeg nu gerne vil efterabe.. Måske særligt fordi jeg føler at vi lidt repræsenterer to forskellige tilgange til denne skønne og mangfoldige branche.. Så her kommer min "10 ting jeg elsker ved mit arbejde" tråd.. 1) Jeg elsker den frihed mit arbejde giver mig.. Det eneste der i mine øjne er værd at arbejde for er mere tid.. Jeg elsker at jeg kun behøver at arbejde 2 dage om ugen så jeg kan værne om det jeg finder allermest værdifuldt i verdenen nemlig mine børn og kære.. Og den arbejdsmæssige frihed der er.. At jeg kan ring og sige at jeg faktisk ikke lige føler for at komme på arbejde den dag uden at det kommer til at skade andre end mig selv.. Individualismen i det hele.. Eller selvstændigheden måske nærmere.. 2) Før jeg begyndte at arbejde i branchen følte jeg aldrig rigtig at jeg passede ind nogle steder.. Jeg var rastløs og rodløs.. Først da jeg begyndte som 25 årig følte jeg at jeg fandt min rette hylde.. Så jeg elsker at det har givet mig mit ståsted.. 3) I en lidt alternativ familie form var det mig der altid var alles sikkerhedsnet uden selv at have fundet mit eget.. Mit arbejde er mit sikkerhedsnet og det er en kæmpe befrielse at have fundet.. 4) Viden om at man har en værdi.. For nogle kan det virke som en negativ ting men for mig har det været noget der har hjulpet mig utrolig meget på selvværden.. Det at der faktisk er nogle der vil betale for at tilbringe dyrebar tid med mig er jo i og for sig fantastisk.. 5) Komplimenter.. Jeg elsker dem selvom jeg rødmer som en skolepige når de kommer.. Det højner selvtilliden og er med til at man bedre kan se sig selv igennem andres øjne.. 6) Økonomisk stabilitet.. Det hører nok lidt ind under 1 og 3 men det skal dog stadig have sin egen plads.. 7) Selvom vi gerne vil være individer så der bare en jargon og sorthumor som vi alle har tilfælles i branchen.. Så jeg elsker at jeg har fundet så mange fantastiske mennesker der er mine ligesindede.. 8) Oplevelserne.. Jeg elsker alle de sjove og fantastiske og out of this world spøjse oplevelser jeg har fået og vil få med alle mine gæster.. Det virkelig en meget speciel måde at møde mennesker på og det åbner op for individer som intet andet kan.. 9) Det filosofiske og psykologiske aspekt af det hele.. Den måde man kommer ind under huden på hinanden både pigerne i mellem og gæsterne og pigerne imellem.. Det at jeg er blevet så god en menneskekender er til dels takket være mit erhverv.. Den udvikling man kommer igennem.. 10) Det at have noget at kæmpe for.. Jeg elsker at have noget jeg virkelig føler er værd at kæmpe for.. Og jeg føler at denne branche har sååå meget der er værd at kæmpe for og så meget der stadig skal kæmpes for.. Der er så mange ting der kan forbedres og det er sku da fedt med en udfordring.. Det var så min måske nok lidt mere pragmatiske "10 ting jeg elsker" tråd.. Altså sexen nyder jeg da også.. Men det bare ikke det vigtigste for mig fordi den kunne jeg få selv uden at få penge for det.. Så sex er nok mere noget jeg bare elsker ved det at være i live.. Tusind tak fordi du deler fra dit inderste. Giver mig et lille indblik i hvad, hvorfor med mere der trækker jer ind i denne vidunderlige branche. Uforpligtende sex og hvis der hen af vejen opstår kemi kommer man lidt længere ind i hinandens liv. På godt og ondt. Tusind tak for at dele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 7. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 26 minutter siden: Tak for dine ærlige kommentarer herinde. Den frihed som du opnår i dit job, er vel også den der binder dig sindsyg meget til jobbet som gp 2 gange om ugen. De 2 gange du arbejder skal du levere og præstere for at have succes og tilfredse kunder som kommer igen. Jeg synes det er skønt at læse, at du priotere din fritid og tid sammen med dine børn, og du dermed nøjes med at arbejde 2 gange om ugen for at dit liv kan hænge sammen økonomisk. Endnu engang tak for dit indlæg og god søndag til dig og dine. Men det skal man jo uanset hvilken branche man er i.. Dem der køber noget af en skal være tilfredse og glade ellers så kommer de ikke tilbage om man så er Gp eller brugsmand.. Så jeg føler ikke det binder mig til mit arbejde mere end alle andre er afhængig af en indkomst.. Og jeg har fuld forståelse for at når man bruger mange penge på en luksus som købesex så forventer man en oplevelse som er pengene værd ligesom man gør hvis man bruger penge på dyrt hotel eller en dyr rejse.. Alle luksus udgifter skal være pengene værd.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 7. Juni, 2020 Ja, mange tak for et indblik i din verden. JenniferRomantica skrev, for 52 minutter siden: brugsmand Er det et sønderjysk ord? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 7. Juni, 2020 MickeyM skrev, for 15 minutter siden: Ja, mange tak for et indblik i din verden. Er det et sønderjysk ord? Nok nærmere bare gammelt.. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 7. Juni, 2020 MickeyM skrev, for 20 minutter siden: Ja, mange tak for et indblik i din verden. Er det et sønderjysk ord? Nej, det bruger vi da også på Sjælland, i hvertfald ude på landet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 7. Juni, 2020 Liv skrev, for 2 minutter siden: Nej, det bruger vi da også på Sjælland, i hvertfald ude på landet Jeg synes bare ikke at jeg har hørt det før, jeg er ellers opvokset på Sjælland, og i min landsby hed det en brugsuddeler... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 7. Juni, 2020 MickeyM skrev, for 24 minutter siden: Ja, mange tak for et indblik i din verden. Er det et sønderjysk ord? Brugsmand er en Brugsuddeler = en person der arbejder i Brugsen. Almen brugt udtryk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 7. Juni, 2020 MickeyM skrev, Lige nu: Jeg synes bare ikke at jeg har hørt det før, jeg er ellers opvokset på Sjælland, og i min landsby hed det en brugsuddeler... Brugsmand / brugsuddeler same same. Nogle steder er de på fornavn med ham og så er titler helt unødvendigt, hvis man lige skal ned og se om Poul har nogle gode tilbud i køledisken Gad vide om der findes kvindelige brugsuddelere, jeg har aldrig mødt en.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 7. Juni, 2020 Liv skrev, Lige nu: Brugsmand / brugsuddeler same same. Ja, Jeg er helt med på ordets betydning, det var mere selve ordet jeg studsede over, og tænkte at det måske var sønderjysk. (De har mange sjove ord derovre ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9522 Skrevet 7. Juni, 2020 @JenniferRomantica Tak for et dejligt indlæg. Jeg vil håbe at mange vil læse det, specielt den gruppe der enten tror, at Kvinderne kun gør det for pengenes skyld, eller har mange gode ideer omkring hvordan man ved prisnedsættelser m.v. kan få flere gæster Dit indlæg afspejler netop er der er stor forskel på de danske kvinders tilgang i forhold til tilgangen fra det udenlandske segment. Rigtig mange danske kvinder har bevist skabt en god balance imellem vagter, børn, privatliv m.v. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4118 Skrevet 7. Juni, 2020 (edited) J Ro, de oplevelser, som du skriver om i 8), er du i den grad selv med til at fodre... (8) Oplevelserne: Jeg elsker alle de sjove og fantastiske og out of this world spøjse oplevelser jeg har fået og vil få med alle mine gæster.. Det virkelig en meget speciel måde at møde mennesker på og det åbner op for individer som intet andet kan..) Jeg glemmer i hvert fald aldrig dengang du kom for sent til et møde med mig, og de konsekvenser det fik. Ja, faktisk endte det endda med at du helt udeblev fra vores aftalte møde, og at du derfor efterfølgende modtog din fortjente straf offentligt her på EG. Det var skiseme vildt sjovt. Og det var modigt af dig, at hoppe på mine skøre indfald Det var aldrig sket, hvis ikke vi (ikke) havde mødt hinanden her i disse ‘forbudte’ kredse. Din straf, og måden du modtog den på, vil jeg altid huske, og tage med mig hele vejen ’Down under’. Venligst French Link til den afsluttende tråd fra dengang her (som også indeholder link til de to foregående tråde med hele forspillet og mellemspillet): Redigeret 7. Juni, 2020 af frenchlover1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 7. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Den smukke indiske skønhed har jo lavet en tråd jeg nu gerne vil efterabe.. Måske særligt fordi jeg føler at vi lidt repræsenterer to forskellige tilgange til denne skønne og mangfoldige branche.. Så her kommer min "10 ting jeg elsker ved mit arbejde" tråd.. 1) Jeg elsker den frihed mit arbejde giver mig.. Det eneste der i mine øjne er værd at arbejde for er mere tid.. Jeg elsker at jeg kun behøver at arbejde 2 dage om ugen så jeg kan værne om det jeg finder allermest værdifuldt i verdenen nemlig mine børn og kære.. Og den arbejdsmæssige frihed der er.. At jeg kan ring og sige at jeg faktisk ikke lige føler for at komme på arbejde den dag uden at det kommer til at skade andre end mig selv.. Individualismen i det hele.. Eller selvstændigheden måske nærmere.. 2) Før jeg begyndte at arbejde i branchen følte jeg aldrig rigtig at jeg passede ind nogle steder.. Jeg var rastløs og rodløs.. Først da jeg begyndte som 25 årig følte jeg at jeg fandt min rette hylde.. Så jeg elsker at det har givet mig mit ståsted.. 3) I en lidt alternativ familie form var det mig der altid var alles sikkerhedsnet uden selv at have fundet mit eget.. Mit arbejde er mit sikkerhedsnet og det er en kæmpe befrielse at have fundet.. 4) Viden om at man har en værdi.. For nogle kan det virke som en negativ ting men for mig har det været noget der har hjulpet mig utrolig meget på selvværden.. Det at der faktisk er nogle der vil betale for at tilbringe dyrebar tid med mig er jo i og for sig fantastisk.. 5) Komplimenter.. Jeg elsker dem selvom jeg rødmer som en skolepige når de kommer.. Det højner selvtilliden og er med til at man bedre kan se sig selv igennem andres øjne.. 6) Økonomisk stabilitet.. Det hører nok lidt ind under 1 og 3 men det skal dog stadig have sin egen plads.. 7) Selvom vi gerne vil være individer så der bare en jargon og sorthumor som vi alle har tilfælles i branchen.. Så jeg elsker at jeg har fundet så mange fantastiske mennesker der er mine ligesindede.. 8) Oplevelserne.. Jeg elsker alle de sjove og fantastiske og out of this world spøjse oplevelser jeg har fået og vil få med alle mine gæster.. Det virkelig en meget speciel måde at møde mennesker på og det åbner op for individer som intet andet kan.. 9) Det filosofiske og psykologiske aspekt af det hele.. Den måde man kommer ind under huden på hinanden både pigerne i mellem og gæsterne og pigerne imellem.. Det at jeg er blevet så god en menneskekender er til dels takket være mit erhverv.. Den udvikling man kommer igennem.. 10) Det at have noget at kæmpe for.. Jeg elsker at have noget jeg virkelig føler er værd at kæmpe for.. Og jeg føler at denne branche har sååå meget der er værd at kæmpe for og så meget der stadig skal kæmpes for.. Der er så mange ting der kan forbedres og det er sku da fedt med en udfordring.. Det var så min måske nok lidt mere pragmatiske "10 ting jeg elsker" tråd.. Altså sexen nyder jeg da også.. Men det bare ikke det vigtigste for mig fordi den kunne jeg få selv uden at få penge for det.. Så sex er nok mere noget jeg bare elsker ved det at være i live.. Elsker din nr: 4 og 5. Sådan har jeg det også:) Det var en flot liste:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 7. Juni, 2020 Ja det var sku en spøjs affærer vi fik ledt os ud på sammen @frenchlover1.. Men vi havde det hyggeligt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4118 Skrevet 7. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Ja det var sku en spøjs affærer vi fik ledt os ud på sammen @frenchlover1.. Men vi havde det hyggeligt.. Spøjs... ... Jeg synes du var vildt fed. Åben, nysgerrig og modig ... det er superfede kvaliteter, du i den grad viste dengang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 7. Juni, 2020 frenchlover1 skrev, for 3 minutter siden: Spøjs... ... Jeg synes du var vildt fed. Åben, nysgerrig og modig ... det er superfede kvaliteter, du i den grad viste dengang Og så meget i lige måde.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 9. Juni, 2020 Kan rigtigt godt lide din tilgang til miljøet her. Det er ingen hemmelighed, at jeg ha besøgt dig et par gange, og hver gang har jeg tænkt: Hold da op, hende her gad jeg godt tilbringe en aften med, selv uden det frække, er jeg overbevist om,. at det vil være sjovt og mindeværdigt (og ikke mindst : Totalt uforudsigeligt). Dejligt at møde en så frisk og charmerende pige herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg