Hop til indhold
Subfyr51

Sandy Q - en skøn Domina

Recommended Posts

For nogle uger siden kunne jeg ikke holde mig i skindet længere. Jeg måtte hen til en Domina.

Valget faldt på Sandy. Det var lidt vanskeligt at få en aftale af mange grunde - mest mine egne. Men jeg var velkommen til at prøve lykken på Tolderlundsvej, når jeg kom til byen...

Det gjorde jeg. Jeg kunne ikke lade være! Jeg kom ind i venterummet...en spøgs ting på sådan et sted, men vi venter jo i givet fald allesammen på det samme. :)

Sandy kom lige ud og sagde til mig, at hun lige havde en kunde, men om en halv time...!

... det var en aftale, og jeg gik en tur så længe. Endelig lykkedes det. Og Sandy er det sødeste menneske. Havde god tid. Spurgte meget ind til, hvad jeg ønskede mig. Hun fandt derfor ud af, at jeg nød de kinky lege på en sød måde. Jeg havde medbragt en heldragt i lak, og hun var underskønt svøbt i læder....

Vi gik i gang. Jeg blev domineret efter alle kunstens regler. Teaset, bundet, ydmyget.

Og vi havde til slut den skønneste 69’er i mit liv!! Intet mindre.

Hun er en skøn moden kvinde som passer godt til en midaldrende  rigt herre som mig. Hun besidder en utrolig empati, tålmodighed og mestrer sexlivets håndværksmæssige færdigheder til perfektion. At hin også er sød at tale med før og efter - og tager sig tid til det! Det er kun et ekstra plus i bogen!

Nu har jeg fået en ny rasteplads på vej over Fyn. Det er jeg glad for!

Tak, Sandy!! Og på gensyn! Hellere før end siden....

 

http://Www.villabella.dk

Redigeret af Subfyr51

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, Lige nu:

Hendes søster er også et besøg værd

Så er der endnu mere at tage til Odense for!

måske sammen med begge to....?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
PeeHairy skrev, for 1 time siden:

Er Illona søsteren?

eller hvem er søsteren ?

Ja, de er rigtige søstre. Og de laver også noget sammen. Desværre har jeg ikke haft fornøjelsen endnu, men det er super fristende.

Illona kan jeg kun give min bedste anbefaling. Hun er fuldendt og helt perfekt på alle måder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Subfyr51 skrev, den 7.6.2020 at 16:07:

For nogle uger siden kunne jeg ikke holde mig i skindet længere. Jeg måtte hen til en Domina.

Valget faldt på Sandy. Det var lidt vanskeligt at få en aftale af mange grunde - mest mine egne. Men jeg var velkommen til at prøve lykken på Tolderlundsvej, når jeg kom til byen...

Det gjorde jeg. Jeg kunne ikke lade være! Jeg kom ind i venterummet...en spøgs ting på sådan et sted, men vi venter jo i givet fald allesammen på det samme. :)

Sandy kom lige ud og sagde til mig, at hun lige havde en kunde, men om en halv time...!

... det var en aftale, og jeg gik en tur så længe. Endelig lykkedes det. Og Sandy er det sødeste menneske. Havde god tid. Spurgte meget ind til, hvad jeg ønskede mig. Hun fandt derfor ud af, at jeg nød de kinky lege på en sød måde. Jeg havde medbragt en heldragt i lak, og hun var underskønt svøbt i læder....

Vi gik i gang. Jeg blev domineret efter alle kunstens regler. Teaset, bundet, ydmyget.

Og vi havde til slut den skønneste 69’er i mit liv!! Intet mindre.

Hun er en skøn moden kvinde som passer godt til en midaldrende  rigt herre som mig. Hun besidder en utrolig empati, tålmodighed og mestrer sexlivets håndværksmæssige færdigheder til perfektion. At hin også er sød at tale med før og efter - og tager sig tid til det! Det er kun et ekstra plus i bogen!

Nu har jeg fået en ny rasteplads på vej over Fyn. Det er jeg glad for!

Tak, Sandy!! Og på gensyn! Hellere før end siden....

 

http://Www.villabella.dk

Tusing tak for din fortælling lyder spændende må jeg sige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun bakke op om, at Sandy er en skøn elskerinde/Domina som jeg har kendt gennem mange år. :)

Der har hele tiden været den ulempe, at man ikke kan bestille en tid på forhånd, når man så har gået og gejlet sig selv op en hel dag, så er det en spand kold vand i hovedet når man kommer ind i venterummet og der sidder to i forvejen.

Og så er jeg i de senere år blevet ramt af en tidligere kollega er flyttet ind i bebyggelsen overfor, og stuens bedste stol er placeret således, at han kan følge med i hvem der kommer og går i Villa Bella, og det underholder han med ved enhver given lejlighed. Men heldigvis er han flink til, at skrive på sin FB hvornår han tager på ferie. ;) så man kan få dækket sine behov.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Final Cut
Pite skrev, den 10.6.2020 at 15:23:

Kan kun bakke op om, at Sandy er en skøn elskerinde/Domina som jeg har kendt gennem mange år. :)

Der har hele tiden været den ulempe, at man ikke kan bestille en tid på forhånd, når man så har gået og gejlet sig selv op en hel dag, så er det en spand kold vand i hovedet når man kommer ind i venterummet og der sidder to i forvejen.

Og så er jeg i de senere år blevet ramt af en tidligere kollega er flyttet ind i bebyggelsen overfor, og stuens bedste stol er placeret således, at han kan følge med i hvem der kommer og går i Villa Bella, og det underholder han med ved enhver given lejlighed. Men heldigvis er han flink til, at skrive på sin FB hvornår han tager på ferie. ;) så man kan få dækket sine behov.

 

Jeg kender godt typen der åbenbart ikke har andet at lave end holde øje med hvad andre mennesker foretager sig, men det skulle vel være muligt at snige sig ind med en eller anden forklædning uden at blive genkendt. Nå men bortset fra det så bryder jeg mig ikke om konceptet med at skulle sidde i et venteværelse sammen med andre og vente på det bliver ens tur, det minder mig for meget om et besøg hos lægen eller tandlægen.  Jeg tvivler dog ikke på at Villa Bella er værd at besøge, har kun hørt godt om stedet, men jeg kommer kun steder hvor man kan bestille tid uden at støde ind i andre gæster, jeg er langt hjemmefra når jeg er i Odense så risikoen for at møde nogen jeg kender er ikke særlig stor, men jeg gider altså ikke sidde i et venteværelse og spilde min tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Final Cut skrev, for 37 minutter siden:

Jeg kender godt typen der åbenbart ikke har andet at lave end holde øje med hvad andre mennesker foretager sig, men det skulle vel være muligt at snige sig ind med en eller anden forklædning uden at blive genkendt. Nå men bortset fra det så bryder jeg mig ikke om konceptet med at skulle sidde i et venteværelse sammen med andre og vente på det bliver ens tur, det minder mig for meget om et besøg hos lægen eller tandlægen.  Jeg tvivler dog ikke på at Villa Bella er værd at besøge, har kun hørt godt om stedet, men jeg kommer kun steder hvor man kan bestille tid uden at støde ind i andre gæster, jeg er langt hjemmefra når jeg er i Odense så risikoen for at møde nogen jeg kender er ikke særlig stor, men jeg gider altså ikke sidde i et venteværelse og spilde min tid

Jeg gider heller ikke det med et venterum, så kommer normalt kun steder hvor der kan laves aftaler på forhånd. Det kan der også ved VillaBella, er man i god tid. Men man kan ikke lige tjekke om der er muligheder for besøg, når man pluslig kan se man får en time eller to i overskud på Fyn. 

Måske en SMS tjeneste hvor kun "faste" kunder kender nummeret, med tilbagesvar i løbet af en times tid, ville være vejen frem. (for at begrænse antallet af kald, kun faste kunder)

Men jeg tror ikke på kombinationen af venterum og tidsbestilling, det giver nemt utilfredshed, har engang oplevet en der havde siddet og ventet i snart en time og så kom jeg med min tidsbestilling og kom foran i køen, det var han noget sur over (ikke VillaBella) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg har også besøgt Sandy Q flere gange og synes hun er en helt fantastisk kvinde der tager sig tid til hende gæster både før og efter. 

Og jeg kører gerne de 2 timer for sådan en lækker kvinde som behandler dig med respekt for dine ønsker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...