Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Svpe1970

Prøvet hvad? At ringe til hende, besøgt hende, kneppet hende i røven eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 3 timer siden:

Prøvet hvad? At ringe til hende, besøgt hende, kneppet hende i røven eller?

Øhhhh....  Er det ikke en lidt tåbelig kommentar?

Hvis nu du læser i linket, så tilbyder kvinden jo sex.
Hvad i hulan er der så galt i at trådstårter spørger om nogen har prøvet (besøgt) hende?

 

I offer Real Girlfrend Kisses
Wet deep Blow
Foot fetish Golden shower sex for u,. Prostata massage Strapon
Dildo show Strip Show Black kisses for mee and many many more Please be free to ask and let mee try to make u fantasi come true ??

I dont do anal sex for mee so please dont ask
Blow is without condom sex is with condom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970

@frddblk, @KontantJeg lægger mig fladt ned og undskylder hvis jeg har stødt nogen med min kommentar. Synes bare det er nedladende at bruge udtrykket ‘prøvet’.

Det er jo et menneske der henvises til og ikke en rutchebane, men undskyld min kommentar og skal ikke gentages. Ironi kan forekomme.

Redigeret af Svpe1970

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 20 minutter siden:

@frddblk, @KontantJeg lægger mig fladt ned og undskylder hvis jeg har stødt nogen med min kommentar. Synes bare det er nedladende at bruge udtrykket ‘prøvet’.

Det er jo et menneske der henvises til og ikke en rutchebane, men undskyld min kommentar og skal ikke gentages. Ironi kan forekomme.

Generelt er der nok mange i danmark der mener at det er nedladende at knalde kvinder for penge. Men de færdes næppe på eroguide tænker jeg. Dem som så er herinde overlever jo nok at læse at kvinder er en handelsvare. Sorry to say.! 
Men no bad feelings from here. Du skal være velkommen til at mene præcis hvad du vil. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps har været der .

var kun forbi der da lysten væltede over mig den dag og det ligge ok tæt ( havde ikke tid til at smutte til Bagsværd hos Cherry eller ICE )

hun var en sød og glad pige 

Alder omkring 25- 30 ish

ægte billeder hmm tjooo  .. men hun så bedre ud live Lidt mindre end billederne antyder

ok indlevelse og giver et ok blæs i fløjten jeg fik ØKO og lidt pussy slide uden gummi og sex med gummi 

Skønne lækre naturlige bryster B skål og en glat fisse og en lækker røv

havde meget lidt strækmærker over maven og hun fortalte hun havde fået dem efter en graviditet 

Velkendt sted i Karlslunde

Som ligger pænt diskret 

Pris 1000 for 30 min

sted 8 

blæs 7 

pussy slide 3
er ikke Så rutineret med det 

sex 6 

Vh Chawapa 

Redigeret af Chawapa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Svpe1970 skrev, den 7.6.2020 at 21:22:

@frddblk, @KontantJeg lægger mig fladt ned og undskylder hvis jeg har stødt nogen med min kommentar. Synes bare det er nedladende at bruge udtrykket ‘prøvet’.

Måske skulle du som ny bruger prøve at læse lidt mere end 1 indlæg før du starter med at poste. "prøvet" er muligvis nedladende, men det dur ikke at være tyndhudet hvis man vil deltage i debatten herinde.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
nørden skrev, for 11 timer siden:

Måske skulle du som ny bruger prøve at læse lidt mere end 1 indlæg før du starter med at poste. "prøvet" er muligvis nedladende, men det dur ikke at være tyndhudet hvis man vil deltage i debatten herinde.

@nørden har være på siden i flere år uden dom at være medlem så har læst mange anmeldelser og efterlysninger. Har tidligere i denne tråd beklager overfor dem der synes mit indlæg ikke er passende mindet ændre ikke på min holdning omkring sprogbrug. Beklager @nørden men meget kan du kalde mig men er bestemt ikke tyndhudet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...