Hop til indhold
Lange

Josefine - Dansk pige - Vojens

Recommended Posts

Som så mange andre i de her corona-tider havde jeg holdt en længere pause med glædespiger. 4 måneders tørke skulle endelig afsluttes. Hudsulten var stor. :razz:

Jeg havde kigget mig omkring i det østjyske efter en dansk pige med speciale i kæresteoplevelser.  Valget faldt på Josefine hos Vojens Dream.  Det var mit første besøge hos hende, og det skulle jeg bestemt ikke fortryde. :)

Josefine er en køn pige omkring de 30. Hun forstår virkelig at få en til at føle sig velkommen. Som person er hun meget imødekommende og nem at snakke med. Hun er dejlig sød og fræk. Virker bestemt til at nyde sit job. Har et dejligt smil og kønne øjne. Lækker slank krop og nogen super flotte naturlige bryster med stive brystvorter, som jeg elsker det. Lækker glat mis, der elsker at blive slikket og en dejlig røv. Skal lige nævnes at hun har nogen tatoveringer. Dog ikke noget der generede mig.

Fik en times kærestesex med masser af tungekys og dejlig øjenkontakt. Vil ikke gå alt for meget i deltaljer om det seksuelle. Men hun er rigtig god til fransk og giver den gas i alle stillinger. 100 % berøringsvenlig. 

Så er man til fræk og intim kærestesex med en lækker dansk pige, så går man ikke galt i byen med Josefine. Jeg kommer uden tvivl på besøg hos hende igen. :razz:

Redigeret af Lange

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har desværre ikke haft muligheden for at besøge Josefine.

Hun har vagter på søndage, hvor det er umuligt for mig.

Men der er efterhånden et fint udvalg hos Vojensdream, og nu er det vel den eneste klinik i Jylland syd for århus.

Så vi bør støtte den :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...