Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har mødt flere eksempler på babes på Sugardating.dk, der også har en profil på Scor. Men jeg har aldrig mødt en SB på Scor, der kun havde en profil der. Det er mit indtryk, at folkene bag Scor tager det der med ikke at formidle købesex ret alvorligt, og at Scors brugere generelt bakker op og anmelder profiler, der udbyder eller efterspørger købesex. 

Men du kan da give det en chance.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da solgt en kvinde til sex på scor. Det var mest for udleve en fantasi. Du må bare ikke skrive om det derinde kun i private beskeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeo skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har da solgt en kvinde til sex på scor. Det var mest for udleve en fantasi. Du må bare ikke skrive om det derinde kun i private beskeder

Ja, men selv i private beskeder kan det være farligt, så min karriere på scor har ikke været så lang - og jeg undrer mig over at der ikke forlængst er kommet et mere seriøst alternativ, hvor det ikke koster flere hundrede kroner/måned at være medlem.

Desværre har Eroguide ikke helt udviklet sig i den retning, fordi der ligesom er for få amatørpiger, der kender til Eroguide og/eller opretter en profil herinde - selvfølgelig har vi Annoncelight - men der mangler jo ligesom et tilhørende anonymt beskedforum.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 44 minutter siden:

Det virker som GP piger på annoncelight. Har ikke fundet nogen der som kan kaldes sugarbabes eller amatør piger 

Nogle af GPerne på AL har også en profil på SD - men det bliver de naturligvis ikke SB af. Tværtimod går trafikken nok den anden vej, så nogle få af dem, der starter på SD (eller Scor) senere starter på AL for at udvide forretningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg fik også kontakt med en ung pige igår, jeg skrev lidt med hende men der var lang tid på at hun svarede så skrev hun hendes nummer på pb og det gjorde jeg så hvor hun i en sms fortalte at hun sælger sex for penge, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...