Hop til indhold
Gammel rotte

Livet uden købesex.

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

#meetoo, men jeg har også hjemmeforsyning, og tilladelse til at shoppe sex...

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

var vel også sidst afsted omkring 1.marts.har også været lettere at undvære end forventet, selv om jeg er single,så det har været 100% uden kropskontakt til andet menneske. inden corona var jeg afsted hver weekend.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 4 timer siden:

Jeg har faktisk klaret mig udemærket uden købesex siden 5. marts!! Meget overraskende for mig!! Hvad med jer?

Ikke noget problem. Sikke mange penge vi kan spare og bruge fornuftigt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde besluttet mig for at vente et par uger efter, at der var åbnet for at gå på bordel, men som der står i Biblen “ånden er redebånd, men kødet er skrøbeligt”. Det smuttede fuldstændig for mig...

“Så blev der åbnet for at gå på bordel. Jeg havde sat et mål om at vente et par uger, men men men...

I dag var (er) Claudia på dagvagt frem til kl. 16. Så blev alle planer om at vente droppet og tiden blev bestilt. Afsted til Cassiopeia og Claudia. Jeg står inde for, at det var en rigtig beslutning. 
Godt nok har jeg altid oplevet, at hun virkelig har givet sig selv i mødet. I dag var det bare WAU!!! Jeg tror virkelig hun har været i underskud for sex. Det er det nærmeste jeg er kommet på at blive voldtaget. Da hun havde redet min pik, til vi fik orgasme samtidig, undskyldte hun, at hun helt havde glemt at koncentrere sig om mig. Hvis det er sådan at blive glemt, må hun hjertens gerne glemme mig igen.

Jeg tror, mit ansigt var i to, hvis jeg havde smilet bredere, da jeg gik der fra.

Hvis nogen kan nå et besøg inden kl. 16, så smut omkring til en super oplevelse.

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=719

Citeret fra mit indlæg, da jeg lige havde besøgt den skønne...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...