Gammel rotte 1366 Skrevet 7. Juni, 2020 Jeg har faktisk klaret mig udemærket uden købesex siden 5. marts!! Meget overraskende for mig!! Hvad med jer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 7. Juni, 2020 (edited) #meetoo, men jeg har også hjemmeforsyning, og tilladelse til at shoppe sex... Redigeret 7. Juni, 2020 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 359 Skrevet 7. Juni, 2020 Ikke her har været afsted 3 gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 7. Juni, 2020 2 år siden jeg sidst købte mig en udløsning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 7. Juni, 2020 1 enkelt gang er det blevet til med min faste SB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2891 Skrevet 7. Juni, 2020 var vel også sidst afsted omkring 1.marts.har også været lettere at undvære end forventet, selv om jeg er single,så det har været 100% uden kropskontakt til andet menneske. inden corona var jeg afsted hver weekend. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 7. Juni, 2020 Gammel rotte skrev, for 1 time siden: uden købesex Findes sådan et kedeligt liv,,,,, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 7. Juni, 2020 Har lige været afsted i dag efter 4 måneders tørke. Fuck det faldt på et tørt sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 7. Juni, 2020 Lange skrev, for 2 timer siden: Fuck det faldt på et tørt sted Øh... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 7. Juni, 2020 Gammel rotte skrev, for 4 timer siden: Jeg har faktisk klaret mig udemærket uden købesex siden 5. marts!! Meget overraskende for mig!! Hvad med jer? Ikke noget problem. Sikke mange penge vi kan spare og bruge fornuftigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 7. Juni, 2020 Jeg havde besluttet mig for at vente et par uger efter, at der var åbnet for at gå på bordel, men som der står i Biblen “ånden er redebånd, men kødet er skrøbeligt”. Det smuttede fuldstændig for mig... “Så blev der åbnet for at gå på bordel. Jeg havde sat et mål om at vente et par uger, men men men... I dag var (er) Claudia på dagvagt frem til kl. 16. Så blev alle planer om at vente droppet og tiden blev bestilt. Afsted til Cassiopeia og Claudia. Jeg står inde for, at det var en rigtig beslutning. Godt nok har jeg altid oplevet, at hun virkelig har givet sig selv i mødet. I dag var det bare WAU!!! Jeg tror virkelig hun har været i underskud for sex. Det er det nærmeste jeg er kommet på at blive voldtaget. Da hun havde redet min pik, til vi fik orgasme samtidig, undskyldte hun, at hun helt havde glemt at koncentrere sig om mig. Hvis det er sådan at blive glemt, må hun hjertens gerne glemme mig igen. Jeg tror, mit ansigt var i to, hvis jeg havde smilet bredere, da jeg gik der fra. Hvis nogen kan nå et besøg inden kl. 16, så smut omkring til en super oplevelse. http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=719” Citeret fra mit indlæg, da jeg lige havde besøgt den skønne... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg