Hop til indhold

copenhagen sauna club - Som par

Featured Replies

Skrevet

Hejsa! har læst en del anmeldelser af stedet og det virker da som en interessant oplevelse. De skriver at de gerne tager i mod par så mit spørgsmål er jo så om nogen har prøvet et par derinde? Hvor mange er deres piger tror i er bi? har de par rum eller ryger vi er hvert vores rum? og koster det bare dobbel eller spare man noget fordi man bringer en ekstra pige med haha :D

Hun kan især lide tanken om erotisk massage af en anden pige med afslutning.

Ved godt at man bare kan ringe til dem og spørge men jeg er mere interesseret i dem der har prøvet det. 

Hvis i har prøvet andre klinikker som par (mand + kvinde) som i kan foreslå i stedet må i da også gerne nævne det :)

http://copenhagensaunaclub.com/

Skrevet

Følger med stor interesse..hvis det virker fint for par der,kunne det jo være et supplement til en tur i en overfyldt swingerklub

Skrevet

Hvad er det en saunaklub kan som man ikke får andre steder? Er lidt nysgerrig på konceptet.

• 2 weeks later...
Skrevet

Nu skal jeg ikke heeeelt udelukke det men såvidt jeg ved så er der ingen af pigerne i saunaen som gør sig ud i de lesbiske discipliner.. Det er altid med manden i fokus.. 

Prisen er den samme om man er mand eller kvinde eller 4-5 personer.. 1900 kr pr person pr time:P.. 

• 1 month later...
Skrevet

Ring derud og hør om evt en eller flere af pigerne lever op til jeres forventning. 

Redigeret af Frække Tanja

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.