NUCH2019 64 Skrevet 6. Juni, 2020 Hej... Jeg kunne tænke mig en dejlig massage med en ligeså god afslutning - altså FP! Hvor skal jeg så gå/køre hen imorgen? Venter med taknemmelig på et par gode forslag! God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hankatten 15 Skrevet 6. Juni, 2020 (edited) hvor i dk er du ? det er jo ikke til at sige når man ikke ved om det er i jylland eller på øen du søger Redigeret 6. Juni, 2020 af hankatten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 6. Juni, 2020 hvad med at kikke efter han efterlyser i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldDane 108 Skrevet 6. Juni, 2020 hankatten skrev, 1 time siden: hvor i dk er du ? det er jo ikke til at sige når man ikke ved om det er i jylland eller på øen du søger Nu et den jo slået op under Jylland, så... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 6. Juni, 2020 OldDane skrev, for 7 minutter siden: Nu et den jo slået op under Jylland, så... Åh jo, Jylland er vel et vidt begreb, så vel ej helt hen i skoven hva Hankatten forslår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hankatten 15 Skrevet 6. Juni, 2020 Han skriver han søger Jylland er hvis han er villig til at køre fra Sønderjylland til Aalborg eller Frederikshavn så det er okay men det var mest smart han skriver hvad er del af Jylland han vil til og bor du Jylland så er du heller ikke mange gange hvis du bor omkring Middelfart klar til at smutte en tur over broen eller hvad er man lige det kommer fandme Dan på hvad muligheder der er og vil lige nok lige i forhold til hvor man bor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NUCH2019 64 Skrevet 6. Juni, 2020 NUCH2019 skrev, for 5 timer siden: Hej... Jeg kunne tænke mig en dejlig massage med en ligeså god afslutning - altså FP! Hvor skal jeg så gå/køre hen imorgen? Venter med taknemmelig på et par gode forslag! God weekend Århus-området! Sorry! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1988 Skrevet 6. Juni, 2020 Hvad med at køre efter alt det der er foreslået før. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NUCH2019 64 Skrevet 7. Juni, 2020 8000 skrev, for 7 timer siden: Hvad med at køre efter alt det der er foreslået før. 8000 Det kunne jo være, at I anbefalede et NYT sted i stedet for de "gamle" ... har udpeget et sted nu... ser om jeg kommer af sted ... hvis JA laver jeg lidt om massagen etc. ... Ha' en dejlig søndag ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg