Hop til indhold

Recommended Posts

Hej... Jeg kunne tænke mig en dejlig massage med en ligeså god afslutning - altså FP! Hvor skal jeg så gå/køre hen imorgen?  Venter med taknemmelig på et par gode forslag! God weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvor i dk er du ? det er jo ikke til at sige når man ikke ved om det er i jylland eller på øen du søger

Redigeret af hankatten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

hvad med at kikke efter han efterlyser i Jylland

Del dette indlæg

Link til indlæg
hankatten skrev, 1 time siden:

hvor i dk er du ? det er jo ikke til at sige når man ikke ved om det er i jylland eller på øen du søger

Nu et den jo slået op under Jylland, så...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
OldDane skrev, for 7 minutter siden:

Nu et den jo slået op under Jylland, så...

Åh jo, Jylland er vel et vidt begreb, så vel ej helt hen i skoven hva Hankatten forslår :rolleyes: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han skriver han søger Jylland er hvis han er villig til at køre fra Sønderjylland til Aalborg eller Frederikshavn så det er okay men det var mest smart han skriver hvad er del af Jylland han vil til og bor du Jylland så er du heller ikke mange gange hvis du bor omkring Middelfart klar til at smutte en tur over broen eller hvad er man lige det kommer fandme Dan på hvad muligheder der er og vil lige nok lige i forhold til hvor man bor

Del dette indlæg

Link til indlæg
NUCH2019 skrev, for 5 timer siden:

Hej... Jeg kunne tænke mig en dejlig massage med en ligeså god afslutning - altså FP! Hvor skal jeg så gå/køre hen imorgen?  Venter med taknemmelig på et par gode forslag! God weekend

Århus-området! Sorry!

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, for 7 timer siden:

Hvad med at køre efter alt det der er foreslået før. 

8000

Det kunne jo være, at I anbefalede et NYT sted i stedet for de "gamle" ... har udpeget et sted nu... ser om jeg kommer af sted ... hvis JA laver jeg lidt om massagen etc. ... Ha' en dejlig søndag ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...