Guest Svpe1970 Skrevet 6. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 31 minutter siden: @Svpe1970 jeg ville ikke være i rummet, det er udelukket for nu selv om jeg gerne vil have det visuelle med, så har jeg brug for at kunne forholde mig distanceret. Jeg ønsker heller ikke at møde kunderne før eller efter. Men forstår godt dit forbehold, det er derfor jeg ikke vil bruge en enhed der kan optage noget @EksilKøbenhavner såfremt der er tale om en enhed der ikke kan optage men kun vise ser jeg ikke noget problem. Årsagen til maske ikke vil virke for mig er at jeg har nogle unikke tatoveringer, ikke ret store, på både arme og på brystet så ville let kunne genkendes hvis altså.... Ikke at jeg tror det men når man ikke kender hinanden så.... Vil ikke komme ind på hvordan det ellers kunne arrangeres her i forum. Det må i så fald ske via PB. Men har også prøvet med manden i stuen men andre forholdsregler.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 6. Juni, 2020 Den grå skrev, for 24 minutter siden: Jeg synes, det lyder spændende, og for mig ville det med optagelser være underordnet, hvis bare ikke jeg skulle stå for dem. Men jeg ville ikke sige ja til et setup, som principielt skulle være engangs Om det vil blive gentaget vil være afhængig af om det var en succes for os ideen er at det er noget hun skal gøre når hun føler for det. Gh0st skrev, for 27 minutter siden: Hendes mand sad uden for, døren var åben men der var hængt et lagen op, så han kunne ikke umiddelbart se hvad vi lavede, men hun var ret højlydt Lyder også ret frækt menmen jeg vil sidde i et andet rum og ikke møde kunderne, i hvert ikke i første omgang, kan være jeg bliver modigere senere. Kim 0240 skrev, for 20 minutter siden: Lyder mega frækt og det vil jeg da gerne være med på, du må da gerne følge med via babyalarmen bigfoot skrev, for 19 minutter siden: Det lyder meget spændende, vil da gerne byde ind. Der kommer en annonce - når/hvis vi når frem til noget der virker for alle parter Blækspruttemanden skrev, for 34 minutter siden: Det var nu også ment at det skulle være med jeres eget kamera/telefon Okay den havde jeg over læst - beklager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 6. Juni, 2020 Nå konklusionen må være at der bestemt er interesse. Vi har besluttet os for det skal prøves af. Der kommer en annonce med koncept, pris samt hvad hun tilbyder når vi kan finde nogle dage hvor vi er alene i huset Tusind tak for alle jeres svar, det var meget brugbart! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1123 Skrevet 7. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 9 timer siden: Der kommer en annonce med koncept, pris samt hvad hun tilbyder når vi kan finde nogle dage hvor vi er alene i huset Smider du et link til annoncen her i denne tråd, når I er klar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 18. Juni, 2020 Vi besluttede os for at prøve det er 100% hende der beslutter hvem hun vil se og hvornår Men hendes annonce er her :) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 21. Juni, 2020 Har læst annoncen Fræk ide og absolut noget jeg ville gøre hvis ikke afstanden til Aarhus var så lang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 21. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, den 18.6.2020 at 12:48: Vi besluttede os for at prøve det er 100% hende der beslutter hvem hun vil se og hvornår Men hendes annonce er her :) Hun ser godt nok dejlig ud Desværre skal jeg først til Jylland medio juli 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 21. Juni, 2020 Gh0st skrev, for 5 timer siden: Hun ser godt nok dejlig ud Desværre skal jeg først til Jylland medio juli Jeg kan dertil afslører at hun også er sød og sjov Vi tager nok en lille pause, men skal ikke udelukke at vi leger igen i juli, det har i hvert fald været en stor succes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 22. Juni, 2020 Søde og sjove piger er bare de dejligste - jeg kender da i hvertfald to af slagsen herinde ! Kan da godt blive lidt misundelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg