Hop til indhold

Recommended Posts

http://bricksite.com/dawthaimassage/

Efter endt arbejdsdag følte jeg ømhed i ryg og ben og valgte at slå et smut forbi Daw massage i Tørring. Jeg blev taget godt i mod af indehaveren som er en køn Thaipige omkring de 40 gætter jeg på.

Jeg fortalte om mine ønsker om en god hel kropsmassage. Og fik en fantastisk dybde behandling og en god snak. Hun taler fint dansk og har haft butikken i mange år. Jeg smed tøjet, men beholdt lige trusserne på. Jeg var ikke interesseret i yderligere, men mener det kan forhandles.

Jeg gik derfra med en dejlig følelse i kroppen og havde fået fuld valuta for pengene og lyst til at komme igen.

Hun klagede over at kommunen laver fortov og vej uden for butikken og det går ud over hendes forretning. Det kan jeg godt forstå. Men det er nu let nok at parkere et stykke derfra og gå der hen.

Jeg kan klart anbefale Daw massage

Hilsen en tilfreds kunde  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andershamselv skrev, den 20.6.2020 at 23:52:

Det lyder til du fik en go tur jeg nyder også at besøge hende hun giver et fantastik hj jeg håber hun en dag er til mere 

Noget nyt uden fra Daw om hun tilbyder mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, den 20.8.2021 at 16:44:

Noget nyt uden fra Daw om hun tilbyder mere. 

Har besøgt hende mange gange med FP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Daw Tørring.

Kan man også få FP ved Daw eller er det kun ved den unge pige, som ved hende i øjeblikket?

Hvis man kan, skal man så have været der nogle gange eller er hun kan på det første gang, jeg er der?

Ligeledes hvad ligger prisen på?

Daw Tørring

 

På forhånd mange tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg var forbi Daw Thai massage i mandags på baggrund af https://annoncelight.dk/showad/328426 og skrevet en anmeldelse efterfølgende.

Da jeg var på besøg i mandags, var der "kun" Anna (kvinden med tattoo på venstre bryst) og jeg så ingen andre. Måske skulle man et smut forbi igen og checke den nye ud  :) 

 

Redigeret af 100% Gavtyv
Tilføjet tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Koolmann skrev, den 27.12.2021 at 09:29:

Daw Tørring.

Kan man også få FP ved Daw eller er det kun ved den unge pige, som ved hende i øjeblikket?

Hvis man kan, skal man så have været der nogle gange eller er hun kan på det første gang, jeg er der?

Ligeledes hvad ligger prisen på?

Daw Tørring

 

På forhånd mange tak

Den unge pige, du omtaler, er det mon Anna på 35-40 år? Det kalder jeg ikke som sådan ung.... Men måske er der en anden - nogen som ved det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, for 4 timer siden:

Den unge pige, du omtaler, er det mon Anna på 35-40 år? Det kalder jeg ikke som sådan ung.... Men måske er der en anden - nogen som ved det?

Anna er 45, men ifølge https://annoncelight.dk/showad/230662 er der kommet en ny thai til, så de er 2 på stedet. Den nye ser yngre ud, men jeg har kun info fra annonceteksten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror den nye thai er Anna. Da jeg ringede i går og spurgte hvem jeg kunne møde blev der sagt Anna og mutter herself. Ifølge deres anden annonce stod der ung, det må nok være Anna på 45 .... Nu er ung i øvrigt fjernet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...