Hop til indhold

Recommended Posts

Nu er det blevet min tur til, at skrive nogle ord om mine oplevelser hos Barbara

For jeg har besøgt Barbara rigtig mange gange over det sidste år og har ikke rigtig taget mig sammen til et lille skriv. Måske fordi jeg i bund og grund ikke vil dele hende med jer men det er jo fordi hun på alle punkter er helt fantastisk. Jeg husker tydeligt første møde for et år siden hvor jeg var totalt tændt og fyr og flamme og kom 3 gange på en time - Barbara kommenterede at jeg var pænt vild og hyperaktiv. Derefter gav hun mig feedback så jeg blev lidt mere rolig. Så blev det bedre og bedre for gang til gang men aldrig kedeligt. Barbara trækker altid nogle små frække tricks frem fra godteposen og gør hende unik i denne branche. Hun er nem at kommunikere med og har en vidunderlig personlighed. Mellem omgangene har vi altid haft nogle dybe og Interessante samtaler. Det smukkeste ved Barbara er at hun er så frisindet og acceptere, at jeg er så fucked up med hensyn til piger i denne branche samt anbefaler andre piger. Jeg går ikke i detaljer med selve agten med denne pige, det overlader jeg til fantasien men det er blevet til så mange vidunderlige oplevelser, Min varmeste anbefalinger hvis man er til en petite pige med flotte ungpige bryster og en vild lækker røv. Jeg glæder mig til mange dejlige besøg i fremtiden og jeg håber hun fortsætter med at arbejder ude på Vestegnen i min hood mange år fremover. Tak for alle de dejlige oplevelser Barbara :)


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1

Time flies fast : )

 

thank you for those nice words !<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barbarasmile1 skrev, for 1 time siden:

Time flies fast : )

 

thank you for those nice words !<3

Yes, time flies fast and time goes quickly especially when you are by my side and you deserve every word for dealing with a hyper like me. You are such a lovely girl:)
I need to stop now or else the eroguide police will say: get a room, and do you now you mother F.... eroguide police men ? I will get a room soon with Babara hehe ^_^:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, den 5.6.2020 at 09:20:

Nu er det blevet min tur til, at skrive nogle ord om mine oplevelser hos Barbara

For jeg har besøgt Barbara rigtig mange gange over det sidste år og har ikke rigtig taget mig sammen til et lille skriv. Måske fordi jeg i bund og grund ikke vil dele hende med jer men det er jo fordi hun på alle punkter er helt fantastisk. Jeg husker tydeligt første møde for et år siden hvor jeg var totalt tændt og fyr og flamme og kom 3 gange på en time - Barbara kommenterede at jeg var pænt vild og hyperaktiv. Derefter gav hun mig feedback så jeg blev lidt mere rolig. Så blev det bedre og bedre for gang til gang men aldrig kedeligt. Barbara trækker altid nogle små frække tricks frem fra godteposen og gør hende unik i denne branche. Hun er nem at kommunikere med og har en vidunderlig personlighed. Mellem omgangene har vi altid haft nogle dybe og Interessante samtaler. Det smukkeste ved Barbara er at hun er så frisindet og acceptere, at jeg er så fucked up med hensyn til piger i denne branche samt anbefaler andre piger. Jeg går ikke i detaljer med selve agten med denne pige, det overlader jeg til fantasien men det er blevet til så mange vidunderlige oplevelser, Min varmeste anbefalinger hvis man er til en petite pige med flotte ungpige bryster og en vild lækker røv. Jeg glæder mig til mange dejlige besøg i fremtiden og jeg håber hun fortsætter med at arbejder ude på Vestegnen i min hood mange år fremover. Tak for alle de dejlige oplevelser Barbara :)


 

hvor holder hun til? det "velkendte" sted tæt på glostrup st?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Send hende en besked og spørg hvor hun arbejder nu, hvis det ikke fremgår af hende annonce. Vestegnen er jo mere end Glostrup selvom der altid har været mange skønne piger derude gennem mange mange år:) Blandt andet Barbara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh Barbara, hvor jeg dog længes!!!

Hun er med længder det bedste penge kan købe i den her verden - blandt den skræmmende mængde af gp’er jeg har besøgt. ALT sidder perfekt på hende og hun er en mester udi erotik.
 

Det er sgu vildt (og vildt dejligt) (og vildt dyrt i længden) at der findes sådan nogen som hende :rolleyes: 

Der er i mit hovede ingen der når hende til sokkeholderne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Ballsy skrev, den 12.6.2020 at 17:36:

Åh Barbara, hvor jeg dog længes!!!

Hun er med længder det bedste penge kan købe i den her verden - blandt den skræmmende mængde af gp’er jeg har besøgt. ALT sidder perfekt på hende og hun er en mester udi erotik.
 

Det er sgu vildt (og vildt dejligt) (og vildt dyrt i længden) at der findes sådan nogen som hende :rolleyes: 

Der er i mit hovede ingen der når hende til sokkeholderne...

Thank you ! 
<3 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Danielstamov skrev, for 10 minutter siden:

Det er sjovt når nogle af pigerne får gode anmeldelser.. prisen ryger op med det samme..

the same price I have , since years :) 

Redigeret af Barbarasmile1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter endnu et vellykket besøg hos Barbarasmile1  kan jeg kun give mine varmeste anbefalinger, hvis man er til en lille lækker smuk pige med de flotteste former og en bagdel som siger spar to. Nu er Barbara tilbage igen på Vestegnen tæt ved Rødovre station og det er farligt for min pengepung^_^ 
Tak @Barbarasmile1 for en skøn start på min ferie:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
PS44 skrev, den 14.7.2020 at 09:03:

Efter endnu et vellykket besøg hos Barbarasmile1  kan jeg kun give mine varmeste anbefalinger, hvis man er til en lille lækker smuk pige med de flotteste former og en bagdel som siger spar to. Nu er Barbara tilbage igen på Vestegnen tæt ved Rødovre station og det er farligt for min pengepung^_^ 
Tak @Barbarasmile1 for en skøn start på min ferie:)

Thank you :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...