Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg læste en annonce i den lokale ugeavis der er kommet et nyt sted i Viborg. Jeg har desværre ikke mulighed for selv at besøge stedet.

Daa Thai Massage Viborg

Gravene 28D  

40 29 4958

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Dårlig behandling.

Foranlediget af ovenstående skriv fra mr. Bamsefyr lavede jeg en aftale med mutter selv.

Ved min ankomst til stedet blev jeg lukket ind af mutter, Daa, regner jeg med hun hedder. Fuldt påklædt kunne hun god nogenlunde svare til sine telefoniske oplysninger. Hun ville dog ikke oplyse noget om sin bygning. Men tænkte jeg, det kan nok ikke være helt skidt.

Hun bekræftede vores telefoniske aftale og pengene skiftede ejer, 1.200, som skulle være for lidt massage, BJ uden og FP og afslutning med HJ.

Jeg fik også ganske rigtigt lidt massage, og lidt pirring, men ved vende om, smed hun alt tøjet og, så blev både jeg og lillemanden så skuffet, at den helt mistede begejstringen, da hun kravlede op på briksen. Massagen og pirringen var nogenlunde, men i min optik var hun alt for svær omkring bugen. Det blev dog til lidt af det sjove, men så heller ikke mere...

Oplyste, at hun havde haft forretningen siden begyndelsen af året.

Bliv væk, og brug jeres Corona-opsparing andre steder. Jeg kommer heller ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Igen sjovt som to forskellige kan have to vidt forskellige oplevelser af et sted. Kemi. Kemi. Kemi. 

Ankom, og aftalte kun alm massage 1 time. Jeg var den eneste i klinikken, så der var to om mig, næsten hele tiden. Dejligt. Massagen var god, varme sten de helt rigtige steder. Pirring, og da jeg vendte mig om gik den ene igang med stille massage af bettemand uden spørgsmål om noget... 

Det blev til FP, og ja ja, ikke den bedste og mest indlevende jeg har prøvet, men god nok. Betaling til allersidst. 

Jeg kommer igen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...