Hop til indhold

Bekymring

Featured Replies

Skrevet

Jeg går rundt med en lille bekymring, som jeg håber I kan hjælpe mig med.

Jeg var for nylig sammen med en dejlig ladyboy i København. Græsk var selvfølgelig med kondom, men jeg både fik og gav dybt økoblow med deepthroat. Her bagefter kommer jeg så til at tænke på, om det nu var klogt? HIV smitter næsten ikke oralt, så det burde ikke være et problem. Men HPV smitter meget nemt, og jeg kan forestille mig, at en ladyboy der sælger sex, og som dyrker økoblow, med stor sandsynlighed bærer på såkaldt high-risk HPV, altså de former for HPV, der kan udvikle sig til kræft. Transkvinder og mænd der har sex med mænd er klart overrepræsenteret i high risk HPV-statistikken. Det betyder altså, at chancen for at jeg har fået high-risk HPV er ret stor. 

Der er ikke rigtig nogen screening muligheder, men ved I om der er andet jeg kan gøre? Eller er det blot min paranoia der spiller mig et puds? 

Skrevet

Ja de er ret træls, de virusser. Også HPV.

Du kan blive vaccineret imod HPV ligesom piger (børn) kan blive det gratis. Men det virker vist kun fremadrettet og er ingen totalgaranti.

Men har du planer om at have sex igen :mrgreen:, så er det da en god ide at blive vaccineret. For øvrigt også imod hepatitis, som bestemt også kan være noget grimt noget.

Skrevet

Der er en risiko ved alt, man kan også risikere at blive kørt over ved at gå over gaden, det er farligt at leve, man kan dø af det.

Skrevet

Kære @johnmadsen 

Vi lever alle i år 2020 og med alt hvad du fortager dig har du et ansvar for dig selv og dine medmennesker .

Jeg vælger dog at tro at langt de fleste Ladyboys & Trans Personer som arbejder i sex branchen ,gør brug af de muligheder som  ChekPoint & Bisbejerg tilbyder her i Danmark.

Prep pillen virker 99 procent sikkert som forbyggende for HIV smitte - Ligesom HPV vaccinen også tilbydes gratis til en gruppe af udsatte sex arbejder.

Man kan selvfølgelig aldrig være sikker på hvad andre mennesker siger om deres status -  Derfor må resten være op til dig selv hvad du ønsker at ud leve af frække fantasier og er du i tvivl ,så brug altid kondom.

Madame Elisabeht

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.