Hop til indhold
poulhansen

TO PIGER SØGER GAVMILDE FYRE

Recommended Posts

Guest Pophair
poulhansen skrev, for 10 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/297711

de ønsker forudbetaling, nogen der har været der?

Tror du kan finde masser af tråde om forudbetaling her på sitet. Et gennemgående råd er:

Lad vær og hold dig væk! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, Lige nu:

Tror du kan finde masser af tråde om forudbetaling her på sitet. Et gennemgående råd er:

Lad vær og hold dig væk! 

er også min første tanke, men vil lige høre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
poulhansen skrev, for 17 minutter siden:

er også min første tanke, men vil lige høre.

Forstår jeg godt, men annoncen er kun sat op for at score x kr for ingenting. 

Mailadressen er sikkert lavet at en mand. Ikke mange kvinder vil lave en mailadresse der hedder "fisseslikker" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Pophair skrev, for 29 minutter siden:

Lad vær og hold dig væk! 

Har de spurgt efter forudbetaling? 

Grunden til at der står advarsel om det i annoncen, er fordi den er nyoprettet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
poulhansen skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/297711

de ønsker forudbetaling, nogen der har været der?

Hvis man både tror på tandfeen og på julemanden, så skal man naturligvis bare hoppe på, og så sende penge forud, for så er jeg sikker på modtager tror på julemanden, selv om du jo nok havde håbet at blive pulemanden ;-)

Annoncen stinker jo også langt væk af fake alene måden den er skrevet på, og hvem i alverden som kvinde vil lave en mail der hedder fisseslikker ?? Det er en af de sædvanlige fake idioter der trækker penge ud af naive folk som håber at 3 gang de har betalt forud så må det da lykkes. Et godt råd er ALDRIG at betale noget som helst forud.( specielt da heller ikke til en profil uden billeder). Der er så mange andre ikke fakes at vælge imellem, så hvorfor risikere at pengene bare ryger i et hul hos en klam snyder ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, for 5 timer siden:

Hvis man både tror på tandfeen og på julemanden, så skal man naturligvis bare hoppe på, og så sende penge forud, for så er jeg sikker på modtager tror på julemanden, selv om du jo nok havde håbet at blive pulemanden ;-)

Man må håbe, at de to damer må begynde på pælesidning. Det giver ganske vist ingen penge, men man bliver øm et vist sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...