Hop til indhold

Mørk pige, Joy, laksegade Randers

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil gerne hjælpe med div spørgsmål, forventer ikke noget for det udover tak. Det sparer dig for en tur til et sted, hvor du sikkert vil blive skuffet over, at det ikke er kvinden på billederne.

Så er det bare træls at du ikke melder tilbage. 

@Søgerlidtsjov87

• 2 years later...
Skrevet

Jeg var det for et par uger siden, det var en gammel kvinde på 60-70år jeg fik noget massage og hj, meget sød og nem at snakke med. 

Man ved aldrig hvad man får på Laksegade, den smukkeste sorte kvinde jeg har været sammen med var på Laksegade, 20-25år meget smukt ansigt med langt sort hår, og en super god røv, det et besøg jeg vil huske i lang tid, men de fleste gange er det nogle lidt ældre kvinder 35-45 de fleste af dem er meget venlig, og de har alle snakket engelsk, man kan også gå der hen og banke på, det har jeg gjort de fleste gange, der er et skilt på døren, med åben, optaget, eller lukket.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.