NUCH2019 64 Skrevet 4. Juni, 2020 Har lige læst om en stor RAZZIA i Vejle! 6 steder og bagmændene anholdt! 10 piger sigtes! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 4. Juni, 2020 NUCH2019 skrev, for 9 minutter siden: Har lige læst om en stor RAZZIA i Vejle! 6 steder og bagmændene anholdt! 10 piger sigtes! Læst hvor? Gerne et link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 4. Juni, 2020 https://vafo.dk/artikel/14-anholdt-i-rufferisag-på-seks-adresser-i-vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 4. Juni, 2020 Der er heller ikke mange annoncer på annoncelight.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Fedt, så blev der ryddet op der Redigeret 4. Juni, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Iflg avisens oplysninger tyder det på - TYDER da det ikke er sikkert endnu, at det kan være Vardevej: Naphat Wellness Thai Massage Koldingvej: Yen Thai Massage og Maruay Thai Massage Højbanetorvet: Nit Massage Spinderigade: Dala Thaimassage Langelinie : ( Darawadee ?? ) Og det passer perfekt med de 6 adresser der omtales i artiklen Redigeret 4. Juni, 2020 af Lasselarseb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NUCH2019 64 Skrevet 4. Juni, 2020 Ny bruger skrev, for 38 minutter siden: Læst hvor? Gerne et link På Ekstrabladet - og de har lige nævnt det i TV2 News! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 4. Juni, 2020 Og såmænd også her på siden: https://www.eroguide.dk/forum/topic/121617-så-er-der-“lukket”-i-vejle/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2793 Skrevet 4. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 2 timer siden: Iflg avisens oplysninger tyder det på - TYDER da det ikke er sikkert endnu, at det kan være Vardevej: Naphat Wellness Thai Massage Koldingvej: Yen Thai Massage og Maruay Thai Massage Højbanetorvet: Nit Massage Spinderigade: Dala Thaimassage Langelinie : ( Darawadee ?? ) Og det passer perfekt med de 6 adresser der omtales i artiklen Jeg tror ikke, at Yen er med i koncernen. Til gengæld har koncernen flere adresser i Vejle, som man kan undre sig over, er gået fri. Der bliver dælme run på på tilbageværende adresser i Havnegade, Vedelsgade og Vardevej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EsbjergFyren 135 Skrevet 4. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, Lige nu: Iflg avisens oplysninger tyder det på - TYDER da det ikke er sikkert endnu, at det kan være Vardevej: Naphat Wellness Thai Massage Koldingvej: Yen Thai Massage og Maruay Thai Massage Højbanetorvet: Nit Massage Spinderigade: Dala Thaimassage Langelinie : ( Darawadee ?? ) Og det passer perfekt med de 6 adresser der omtales i artiklen Pokkers! Der ryger alt den gode thai pussy... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. Juni, 2020 EsbjergFyren skrev, for 36 minutter siden: Pokkers! Der ryger alt den gode thai pussy... Kom til København og brug de penge du sparer på grænsehandel i Tyskland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denunge 251 Skrevet 4. Juni, 2020 EsbjergFyren skrev, for 4 timer siden: Pokkers! Der ryger alt den gode thai pussy... Kommer an på om de får samme behandling som en af de andre som blev snuppet for nogle måneder siden, og som blev dømt til udvisning. Hun er dog i fuld gang igen - fandme mærkeligt at hun tør... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. Juni, 2020 Svendsens osse! Vejle? Er det ikke tæt på Låsby – eller er det omvendt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Final Cut Skrevet 4. Juni, 2020 Et ægtepar er blevet varetægtsfængslet for at have drevet fem bordeller med ikke under 12 ansatte. To kvinder er blevet fængslet for at have drevet hver et bordel, det er hvad der foreløbig er sluppet ud fra Sydøstjyllands politi ifølge Ritzau. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Lauersen skrev, for 8 timer siden: Og såmænd også her på siden: https://www.eroguide.dk/forum/topic/121617-så-er-der-“lukket”-i-vejle/ Nogle synes åbenbart det er synd for dem. Kan se i mit indlæg, hvor jeg skriver der er fedt der blev ryddet op, der er der en sørgelig og en forvirret smiley Jeg synes ikke det er synd for nogen af dem, det er systematisk svindel og ulovlige ophold. At nogle kan mene det er helt ok, forstår jeg ikke. Nåååå, fordi det drejer sig om steder, hvor man kan få fedtet pikken, så er svindel for danske skattekroner ok? Redigeret 4. Juni, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. Juni, 2020 Pophair skrev, for 6 minutter siden: Nogle synes åbenbart det er synd for dem. Kan se i mit indlæg, hvor jeg skriver der er fedt der blev ryddet op, der er der en sørgelig og en forvirret smiley Jow, men jeg synes ikke, at du i dit første indlæg var så præcis med, hvad du mente med, at "det er fedt, at der blev ryddet op". Man kunne få den tanke, at du var prostitutionsmodstander. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 4. Juni, 2020 Borende X skrev, Lige nu: Jow, men jeg synes ikke, at du i dit første indlæg var så præcis med, hvad du mente med, at "det er fedt, at der blev ryddet op". Man kunne få den tanke, at du var prostitutionsmodstander. Ahhhh, stop nu, har flere anmeldelser herinde, så der skød du forbi Jeg er modstander af systematisk svindel, hvor andre tjener stort på ulovlig bordeldrift. Det er fedt der efter lang tids research på stederne, blev slået til med den store hammer. Det er ikke pigerne som sådan jeg har noget i mod, hvis de vel og mærke har lovligt ophold i dk. De kan arbejde som de vil, lovligt, medmindre de er på turistvisum. I denne situation sidder omtalte ægtepar på toppen og styrer pigerne og deres penge. Pigerne på ulovligt ophold, har ikke mulighed for at gøre noget, da de er her ulovligt. Det være sig tandlæge, læge, sygehus, politi mv. Det er lukket land for dem, da de ved de ryger hjem og får 6 års udelukkelse fra dk. Pigerne sidder i gæld til halsen for rejse og ophold. Måske undrer det ikke, når man læser i en anmeldelse at pigen var uengageret og kedelig. Når sagen begynder at rulle, vil jeg ikke blive overrasket over en fortjeneste på mellem 5 og 10 millioner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. Juni, 2020 Pophair skrev, for 5 minutter siden: Ahhhh, stop nu, har flere anmeldelser herinde, så der skød du forbi Jeg er modstander af systematisk svindel, hvor andre tjener stort på ulovlig bordeldrift ......... Det er jeg også, men jeg ved ikke, hvor jeg skal stoppe, for du kan vel ikke forlange, at man skal lede i dine gamle anmeldelser for at finde din holdning til en aktuel konkret begivenhed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Borende X skrev, for 5 minutter siden: Det er jeg også, men jeg ved ikke, hvor jeg skal stoppe, for du kan vel ikke forlange, at man skal lede i dine gamle anmeldelser for at finde din holdning til en aktuel konkret begivenhed? Du kunne jo spørge direkte om det var fordi jeg er modstander af prostitution, I stedet for at ta det for givet Nå never mind, vi er enige om det meste Redigeret 4. Juni, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. Juni, 2020 Pophair skrev, for 1 minut siden: Du kunne jo spørge direkte om det var fordi jeg er modstander af prostitution, I stedet for at ta det for givet Eller måske bruge søgningen, eller min profil Nå never mind, vi er enige om det meste Ja, det er vi da. Jeg tog det bare for givet, at ingen her på sitet er deciderede prostitutionsmodstandere, så det undlod jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 4. Juni, 2020 Borende X skrev, Lige nu: Ja, det er vi da. Jeg tog det bare for givet, at ingen her på sitet er deciderede prostitutionsmodstandere, så det undlod jeg. Der er modstandere herinde, men ikke mange. Det er lidt lissom Jehovas Vidner, de dukker op ind i mellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 5. Juni, 2020 Pite skrev, for 13 timer siden: Også en artikel 30 dages fængsel, hvem er det godt for ?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg