Herbert 352 Skrevet 4. Juni, 2020 Hustruen et på Rømø med veninder, så man må jo kigge efter support udefra https://annoncelight.dk/showad/297599 Så onsdag morgen gik jeg i gang med at undersøge, - hurtig SMS-kontakt - svar på engelsk - og resultat : klokken 10.00 stod jeg foran døren i området omkring Harald Jensens Plads i Århus. Glad nybadet og forventningsfuld i siomnmervarmen - og jeg blev ikke skuffet. Viki er en meget nydelig polsk pige på de opgivne 32 år, meget smilende, let til latter, og med et par smukke flirtende øjne . 1,70 høj spinkle skuldre men alligevel blød og kurvet -med MEGET flotte (hjulpne) bryster -der var bløde på trods af at de trodsede tyngdekraften Jeg havde bestil en halv times spicy sex - og smuttede hurtigt i bad, medens Viki talte med sin brunette-veninde i værelset ved siden af... Vi lagde klassisk ud med massage til hende - Viki's krop krævede en grundig undersøgelse fra den slanke hals til de fine fødder. Viki er - bortset fra brysterne (og lashes) 100% naturlig - ingen piercinger eller skæmmende tuscher - smukt lyst hår og absolut en pige man ville være stolt af have med til en sommerdrink på Marselisborg Havn. Missen er glat, velduftende - velsmagende og ganske god til at reagere på blid slikken. Fortsatte med sex i et par stillinger - våd og tilpas - inden jeg smed kondomet og fik et godt dybt blow som jeg så afsluttede udover de fantastiske bryster. Viki er charmerende og snakkesalig - det hele foregår på en skøn blanding af polsk, tysk og engelsk, men hun vil gerne fortælle - hvilket gør det lidt udfordrende at føre længere samtaler. Hun kommer fra smukke Krakow - og er en fin repræsentant for de dejlige polske piger. Hun er professionel -ingen tvivl om det - men har stadigt noget uspoleret sødme (har også kun været i business 3 måneder) over sig. Klar anbefaling til en sommer-husmoder-afløser Jeg tror hun tager hjem om en uges tid -men for de der har muligheden - besøg hende .... 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg