Hop til indhold
Herbert

Viki - en kvalificeret husmoderafløser (Århus)

Recommended Posts

Hustruen et på Rømø med veninder, så man må jo kigge efter support udefra :)

https://annoncelight.dk/showad/297599

Så  onsdag morgen gik jeg i gang  med at undersøge, - hurtig SMS-kontakt - svar på engelsk - og resultat : klokken 10.00 stod jeg foran døren i området omkring Harald Jensens Plads i Århus. Glad nybadet og forventningsfuld i siomnmervarmen - og jeg blev ikke skuffet. Viki er en meget nydelig polsk pige på de opgivne 32 år, meget smilende, let til latter, og med et par smukke flirtende øjne .  1,70 høj spinkle skuldre men alligevel blød og kurvet -med MEGET flotte (hjulpne) bryster -der var bløde på trods af at de trodsede tyngdekraften :)

Jeg havde bestil en halv times spicy sex - og smuttede hurtigt i bad, medens Viki talte med sin brunette-veninde i værelset ved siden af...

Vi lagde klassisk ud med massage til hende - Viki's krop krævede en grundig undersøgelse fra den slanke hals til de fine fødder. Viki er - bortset fra brysterne (og lashes) 100% naturlig - ingen piercinger eller skæmmende tuscher - smukt lyst hår og absolut en pige man ville være stolt af have med til en sommerdrink på Marselisborg Havn.

Missen er glat, velduftende - velsmagende og ganske god til at reagere på blid slikken. Fortsatte med sex i et par stillinger - våd og tilpas - inden jeg smed kondomet og fik et godt dybt blow som jeg så afsluttede udover de fantastiske bryster.

Viki er charmerende og snakkesalig - det hele foregår på en skøn blanding af polsk, tysk og engelsk, men hun vil gerne fortælle :) - hvilket gør det lidt udfordrende at føre længere samtaler. Hun kommer fra smukke Krakow - og er en fin repræsentant for de dejlige polske piger.

Hun er professionel -ingen tvivl om det - men har stadigt noget uspoleret sødme (har også kun været i business 3 måneder) over sig.

Klar anbefaling til en sommer-husmoder-afløser :)

Jeg tror hun tager hjem om en uges tid -men for de der har muligheden - besøg hende ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...