FyrFraHerning 6 Skrevet 4. Juni, 2020 Der er dukket et par nye midtjyske muligheder op ... nogen der kender til dem: Debuterende dansk housewife - Ikast Lærke sød dansk pige på 22 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 4. Juni, 2020 Jeg er også meget nysgerrig - specielt på Housewife i Ikast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 4. Juni, 2020 Og straks er begge annoncer slettet. Mærkeligt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 5. Juni, 2020 Endnu to annoncer med nye danske piger, som var falske. Der er ved at være en kedelig tendens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 5. Juni, 2020 (edited) DonX skrev, for 3 minutter siden: Endnu to annoncer med nye danske piger, som var falske. Der er ved at være en kedelig tendens. den er da på med opdateret åbningstid og priser, det var den også i aftes ( Dansk Housewife) Redigeret 5. Juni, 2020 af knold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skytten75 84 Skrevet 5. Juni, 2020 DonX skrev, for 2 timer siden: Endnu to annoncer med nye danske piger, som var falske. Der er ved at være en kedelig tendens. Kan så oplyse at Debuterende dansk housewife - Ikast ikke er falsk. Besøgte hende igår 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 5. Juni, 2020 skytten75 skrev, 1 time siden: Kan så oplyse at Debuterende dansk housewife - Ikast ikke er falsk. Besøgte hende igår Spændende - var det en god oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skytten75 84 Skrevet 5. Juni, 2020 DonX skrev, for 16 minutter siden: Spændende - var det en god oplevelse? Besøger hende helt sikkert igen. Det er også hende på billederne i annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 5. Juni, 2020 skytten75 skrev, for 3 timer siden: Besøger hende helt sikkert igen. Det er også hende på billederne i annonce Hvilke billeder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tommestok 0 Skrevet 5. Juni, 2020 Midtvestagurken skrev, for 20 timer siden: Og straks er begge annoncer slettet. Mærkeligt... Jeg besøgte hende også igår, som hun også skriver så er hun debuterende i faget. Det var en meget positiv oplevelse. Billederne i hendes annonce er helt bestemt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lærke22 38 Skrevet 6. Juni, 2020 (edited) Hej Jeg er Lærke fra annoncen Kan godt garantere at jeg ikke er falsk Sommetider sletter jeg annoncen for at oprette en ny. Man er velkommen til at ringe p Redigeret 6. Juni, 2020 af Keeper Nummer slettet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 9. Juni, 2020 Jeg har været i kontakt med Housewife og kan bekræfte at hun er rigtig sød håber på at finde tid til at besøge hende snart. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Housewife Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) Til dem der vil vide det så er jeg her stadig Redigeret 10. Juni, 2020 af Housewife Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 10. Juni, 2020 Tommestok og Housewife deltager ikke i tråd mere. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kapan 90 Skrevet 11. Juni, 2020 Lærke22 skrev, den 6.6.2020 at 02:45: Hej Jeg er Lærke fra annoncen Kan godt garantere at jeg ikke er falsk Sommetider sletter jeg annoncen for at oprette en ny. Man er velkommen til at ringe p Jeg kan garantere at Lærke ikke er hverken falsk, eller noget andet. Jeg havde en lækker oplevelse sammen med hende i går torsdag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 4. August, 2020 Midtvestagurken skrev, den 4.6.2020 at 23:21: Og straks er begge annoncer slettet. Mærkeligt... https://annoncelight.dk/showad/297820 Du skal bare søge - så skal du finde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg