Hop til indhold

Recommended Posts

Guest 6 9

Hvem af dem er Pim?

hende med sort bh og cowboyskjorte er flot, den anden er ikke min smag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
6 9 skrev, for 22 minutter siden:

Hvem af dem er Pim?

hende med sort bh og cowboyskjorte er flot, den anden er ikke min smag

Det er en og  samme person på alle billederne....

Pim går ikke i udgangspunktet længere end B2B med HJ og det gør hun virkeligt godt og det er en dejlig oplevelse.
Men i disse Corona tider, vil der nok være nogle begræsninger i hendes ydelser, ligesom det vil kunne opleves andre steder, at der holdes lidt igen pga. en stadig risiko for smitte, der ligger og lurer.

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como

Pim er meget sprød når hun smider kludene. Jeg har fået  Fp som afslutning de gange jeg har besøgt hende❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for svar.

Min erfaring er faktisk at mange er begyndt at tilbyde FP og egentlig også annoncere med det netop grundet corona og den lave indtjening, som dette har ført med sig.

Fedt Como! Håber jeg kan være heldig også. Er det lang tid siden og hvad rendte det op i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como
Sim12 skrev, 1 time siden:

Tusind tak for svar.

Min erfaring er faktisk at mange er begyndt at tilbyde FP og egentlig også annoncere med det netop grundet corona og den lave indtjening, som dette har ført med sig.

Fedt Como! Håber jeg kan være heldig også. Er det lang tid siden og hvad rendte det op i?

Det er nogle måneder siden jeg besøgte hende sidst, vi havde fra 1. besøg en rigtig god "kemi" sammen og det gik glidende over i FP.

Jeg betalte almindelig takst.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende to gange, første gang for nogle år siden. Hun blev meget våd efter en B2B og måtte tørre "my liquids". Anden gang var priserne anderledes og ændrede sig, efterhånden som sessionen skred frem. Jeg fik aldrig den fulde pakke, selvom hun er en lækker lille pakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Como så må det have været før alt det her corona helvede for hun har været “fanget” hos familien i Thailand pga dette og først lige kommet tilbage. Men interessant at det trods er muligt med fb selvom det lyder til at være meget individuelt. 

Redigeret af Sim12

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como

Det er et par år siden jeg besøgte hende første gang og nogle måneder siden sidste besøg.

Det er også min fornemmelse det er noget individuelt med FP, hun er meget ægte og GF-agtig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como
Borende X skrev, for 13 timer siden:

Jeg besøgte hende to gange, første gang for nogle år siden. Hun blev meget våd efter en B2B og måtte tørre "my liquids". Anden gang var priserne anderledes og ændrede sig, efterhånden som sessionen skred frem. Jeg fik aldrig den fulde pakke, selvom hun er en lækker lille pakke.

Det ville jeg nok råde bod på hvis jeg var dig, Masser af "thaijuice" og lille lække pakke, ikke dårligt.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Como skrev, for 27 minutter siden:

Det ville jeg nok råde bod på hvis jeg var dig, Masser af "thaijuice" og lille lække pakke, ikke dårligt.:D

Tak for dit gode råd.

Men nej, ingen tvivl om, at pigen kropsligt med sine flydende safter var parat til det ultimative, men ved sidste besøg talte hun om, at "a friend" hver dag kørte hende til og fra arbejde.

Her begynder jeg at blive mistænksom ...........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sim12 skrev, for 4 minutter siden:

Hun er single så det skal du ikke tænke over. Hun har været gift, men det er vist længe siden. 

Hun har haft en "kæreste" de seneste par år, men det skal du ikke tænke over, hun tager gerne dine penge alligevel.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Como skrev, den 4.6.2020 at 16:39:

Det er nogle måneder siden jeg besøgte hende sidst, vi havde fra 1. besøg en rigtig god "kemi" sammen og det gik glidende over i FP.

Jeg betalte almindelig takst.

 

Almindelig takst er  1000 kr eller 1500kr?

Er det så i alle 3 zoner?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 5.6.2020 at 09:36:

 

Her begynder jeg at blive mistænksom ...........

Hvad er årsagen til din mistænksomhed?

At hun har en kæreste/mand?, eller om hun skulle være "i lommen" på nogen?, eller.......?

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...