ny_kjs 111 Skrevet 3. Juni, 2020 (edited) Ærede brødre Jeg er netop kommet hjem efter en halv times besøg hos Karla som også er blevet anmeldt af Hr_T kan tilslutte mig vores broders ord/oplevelse. Tålmodighed er en dyd, når man skal finde en p-plads, og stedet er ikke diskret, en kælderlejlighed inde ved søerne, jeg blev lukket ret hurtigt ind og indenfor kommer man ned i en gang, hvor værelserne ligger ud til - selve bollerummet var rent, pænt og ikke mindst varmt. Hun er en virkelig sød, behagelig og nem kvinde at tale og være sammen med, de fineste små brystet og en dejlig lækker petit krop og en lækker numse og en mis som som man kan bruge timer på og helt sikker hende på billederne. Jeg er helt klart til de små bryster og kvinder der er petit. Hun startede ud med et blow, hvor kuglerne og anus blev kærtegnet, og så gik hun dybt... What det var sgu lækkert, at se og mærke hende gå dybt og ikke bare en gang men flere gange, imens jeg legede med hendes mis, desværre blev hun ikke så våd, hvilket jeg elsker - lige som Rossa Hvis der er nogen som kan huske hende (er her ikke nu, men ser frem til at hun kommer igen) Men så var det min tur, jeg gik ned på hende og begynde at slikke det bedste jeg havde lært, og i en meget lille kunstpause for ikke at få krampe i både tunge og kæbe, begyndte hun at give sig selv finger og hvilket herligt syn, at hun ligger der og leger med sig selv. Herefter blev jeg sat på knæ, så hun kunne ligge på siden og give mig endnu et bj. Nå men på med kondomet og så ellers en omgang glidecreme og op på en ridetur, med fødderne godt placeret i madrassen, shit hvor var det dejligt men måtte stoppe hende i turen, ellers ville jeg ha skudt kanonen af der, jeg ville tage hende bagfra og nyde synet at den lille numse der struttede - efter den stilling som vi brugte noget tid på, trak hun sig væk og vente sig som og tog lidt mere glidecreme, jeg ville lægge mig men fik kærligt besked på at blive på mine knæ og så fik jeg prøvet en stilling, som jeg aldrig har prøvet før. Måske i har?? Ved ikke hvad jeg skal kalde den/det, men det som jeg kom til at tænke på var edderkop - edderkop stillingen var hende på alle fire, med maven og brysterne opad, mig på knæ, så rejste hun det ene ben og op til lillemanden og så fik jeg et godt fast tag om hendes balder/numse og begge hendes ben udi luften og jeg trængte ind i hende og så gav vi den gas til jeg ikke kunne holde mig tilbage mere. Så alt i alt en lækker oplevelse og hun er her i noget tid endnu, måske helt til august. Jeg så ikke noget til de andre piger på adressen. Pigen 10 Sex 10 Stedet indefor også 10, så ikke andet end gangen og bollerummet. Udenfor 3, da det slet ikke er diskret. Gentagelse faktor - yes Sir jeg kommer helt sikker igen. Redigeret 3. Juni, 2020 af ny_kjs Skulle rykke en linje. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juni, 2020 Det lyder smukt :) kysser hun også ?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 854 Skrevet 4. Juni, 2020 God andmeldelse. Hvor høj er hun cirka? Nogen der har prøvet Megafransk som hun skriver er inkluderet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aandersen Skrevet 4. Juni, 2020 Har også været forbi. Professionel, sød og temmelig skinny, som jeg ofte foretrækker pigerne. Fint blow og god sex. Hun kysser men dog ikke dybt.. Prisen er mere end rimelig, dog ville hun have ekstra for mega. Jeg finder i øvrigt stedet ret trist og kom kun forbi denne gang pga de retvisende anbefalinger på dette site. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_T 508 Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Babavian skrev, for 1 time siden: God andmeldelse. Hvor høj er hun cirka? Nogen der har prøvet Megafransk som hun skriver er inkluderet ? 170 cm Mega er ifølge annoncen incl. men kostede alligevel 200 extra. Jeg tog det og fortrød ikke. Holdt hendes hoved uden protester og hun tog det hele i munden og fortsatte indtil jeg slap hende løs igen - fantastisk. PS: jeg havde selvfølgelig sluppet, hvis hun havde protesteret, ingen tvang. Fuld øjenkontakt og smil og kys bagefter. Redigeret 4. Juni, 2020 af Hr_T 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg