Hanshj 245 Skrevet 3. Juni, 2020 I morgen skulle jeg have været på en længere dagsrejse for at besøge en dansk gudinde som jeg har haft kig på længe. En drøm skulle realiseres. Men da jeg vågner op i morges har jeg pludseligt fået lidt ondt i halsen og en lettere sommerforkølelse. Har nok fået træk på trods af det gode vejr Jeg skrev en sms til hende at jeg havde ondt i halsen og forklarede at der intet var i går aftes, hvor vi skrev sammen. Jeg synes helt klart at det er det rigtige at gøre da jeg under ingen omstændigheder vil risikere at smitte hende. Hold kæft hvor er jeg træt af det når tingene endelig flaskede sig til et besøg. Jeg er bekymret for at blive betragtet som en useriøs type af pigen - som hun ikke gider at bruge tid på mig igen. Især når det var første besøg. Omvendt håber jeg dog også at pigen ville aflyse hvis hun var syg eller utilpas. Det var vitterligt for at passe på hinanden. Hvad tænker I? Har I også prøvet at blive nødt til at melde afbud ;-( 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Juni, 2020 Du har gjort det eneste rigtige særligt i denne her tid vi befinder os i. Og du har meldt afbud i god tid. Jeg har modtaget mange afbud, hvoraf de fleste nok ikke har været reelle. Glemmer aldrig et både første og sidste gangs møde med en som var syg fra hans arbejde grundet influenza, WTF, hvorfor mødes med mig med risiko for at smitte mig. Så er man reel syg melder man afbud, har man fortrudt skriver man at man har fået kolde fødder. Det er sku ikke så svært Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 3. Juni, 2020 Hanshj skrev, for 29 minutter siden: I morgen skulle jeg have været på en længere dagsrejse for at besøge en dansk gudinde som jeg har haft kig på længe. En drøm skulle realiseres. Men da jeg vågner op i morges har jeg pludseligt fået lidt ondt i halsen og en lettere sommerforkølelse. Har nok fået træk på trods af det gode vejr Jeg skrev en sms til hende at jeg havde ondt i halsen og forklarede at der intet var i går aftes, hvor vi skrev sammen. Jeg synes helt klart at det er det rigtige at gøre da jeg under ingen omstændigheder vil risikere at smitte hende. Hold kæft hvor er jeg træt af det når tingene endelig flaskede sig til et besøg. Jeg er bekymret for at blive betragtet som en useriøs type af pigen - som hun ikke gider at bruge tid på mig igen. Især når det var første besøg. Omvendt håber jeg dog også at pigen ville aflyse hvis hun var syg eller utilpas. Det var vitterligt for at passe på hinanden. Hvad tænker I? Har I også prøvet at blive nødt til at melde afbud ;-( NÆH ….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 3. Juni, 2020 Du bliver med GARANTI IKKE betragtet som useriøs... Tværtimod... Jeg har også haft et par aflysninger i denne tid af samme årsag og jeg ville finde det LANGT MERE USERIØST og MEGET RESPEKTLØST at møde op.. Du ville med garanti ikke blive lukket ind og jeg ville enda nok også tænke at du ikke var velkommen fremover, Pga. den ligegyldighed der ville ligge bagom... -Hvem ved hvad du så ellers kunne finde på at dukke op med af “sjove“ og ikke lige så synlige ting... Jeg er ALTID meget taknemmelig for hvis mine gæster vælger at aflyse frem for at møde op hvis de er syge... Så længe én ikke bare udebliver er der Intet i en aflysning i god tid, som gør man tænker noget er useriøst... -God bedring til dig... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 3. Juni, 2020 Har meldt afbud en enkelt gang med 48 timers varsl pga en begyndende halsbetændelse. (Ingen af EGs smileyer har glorie, så den må I tænke jer til ) Omvendt bliver jeg aflyst 10-20% af de gange, hvor jeg har en aftale på Sugardating. Jeg tager det ikke personligt, da det er kvinder, som jeg har besøgt både før og efter. Der er bare dage, hvor udsigten til sex med en ældre mand er mindre attraktiv, end da aftalen blev indgået 7-14 dage før. Sådan er det, og jeg er jo heller ikke selv interesseret i en dårlig oplevelse med en, der bare skal have det overstået. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 3. Juni, 2020 Hanshj skrev, for 3 timer siden: I morgen skulle jeg have været på en længere dagsrejse for at besøge en dansk gudinde som jeg har haft kig på længe. En drøm skulle realiseres. Men da jeg vågner op i morges har jeg pludseligt fået lidt ondt i halsen og en lettere sommerforkølelse. Har nok fået træk på trods af det gode vejr Jeg skrev en sms til hende at jeg havde ondt i halsen og forklarede at der intet var i går aftes, hvor vi skrev sammen. Jeg synes helt klart at det er det rigtige at gøre da jeg under ingen omstændigheder vil risikere at smitte hende. Hold kæft hvor er jeg træt af det når tingene endelig flaskede sig til et besøg. Jeg er bekymret for at blive betragtet som en useriøs type af pigen - som hun ikke gider at bruge tid på mig igen. Især når det var første besøg. Omvendt håber jeg dog også at pigen ville aflyse hvis hun var syg eller utilpas. Det var vitterligt for at passe på hinanden. Hvad tænker I? Har I også prøvet at blive nødt til at melde afbud ;-( Det er selvfølgelig træls at skulle aflyse en dejlig aftale. Men som de andre skriver syns jeg også at du har gjort det rigtige. Man skal ikke være sammen med nogen hvis man har mistanke eller symptomer på at være syg. Og du aflyste i rigtig god tid, det er også en god ting som jeg tror de fleste kan forstå og respektere. Og derfor ikke betragter dig som useriøs. Det noget andet hvis man aflyser 2 min inden man skal mødes:) Så alt i alt syns jeg at du har gjort det bedste du kan gøre i den situation. God bedring:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 843 Skrevet 3. Juni, 2020 Du har meldt afbud dagen før - det er i min optik helt iorden. Tænker ikke det er svært at finde en ny kunde til samme tidsrum. Altså ingen har tabt noget på det. Altså lige på nær dig der gik glip af en mulighed. Jeg bookede igår kl 1130 en tid kl 1600 på et af de mere kendte huse i København. Men ak da jeg dukkede op med stiv pik og håret tilbage bogstaveligt talt så åbnede telefondamen og sagde at Xx ikke kom i dag og det havde hun lige fået at vide. Det er på godt jysk træls! Man har flyttet aftaler og transporteret sig på,tværs af byen med mere - øv med øv på! Nå jeg håber da sådan set der er en rimelig forklaring som ikke betyder en ulykke for pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 3. Juni, 2020 Hanshj skrev, for 3 timer siden: .... Hvad tænker I? Har I også prøvet at blive nødt til at melde afbud ;-( Jeg mindes det ikke. Derimod har jeg et par gange været ude for at møde op til aftalt tid på en adresse, hvor ingen lukkede op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 245 Skrevet 3. Juni, 2020 Generelt foretrækker jeg altid at booke på selve dagen, så er man mere sikker på at sygdom, syge børn eller arbejde kommer i vejen for besøget. Dog er min vigtigste årsag at jeg ikke går i alt for lang tid og er spændt på besøg. I dette tilfælde blev jeg nødt til at booke et par dage før på grund af over 400 km frem og tilbage og derfor skulle jeg også tage fri på arbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 245 Skrevet 4. Juni, 2020 Intet svar retur fra pigen på mit afbud. Så røg desværre nok i kategorien useriøs og i den sorte bog. Besøg skulle have været i dag og afbud som skrevet i går. Jeg er fortsat ramt af en lille sommerforkølelse, så beslutningen er da helt sikkert den rigtige. Jeg skal ikke smitte nogen ved et frækt besøg. Havde ellers set utrolig meget frem til et besøg hos den pågældende pige. Taget fri fra arbejde og fundet en en god undskyldning for at tage den lange køretur - men det er nok ikke muligt fremadrettet at få kontakt med hende, selvom jeg vil prøve lykken . Fingers crossed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille hårde 119 Skrevet 5. Juni, 2020 Hanshj skrev, for 12 timer siden: Intet svar retur fra pigen på mit afbud. Så røg desværre nok i kategorien useriøs og i den sorte bog. Besøg skulle have været i dag og afbud som skrevet i går. Jeg er fortsat ramt af en lille sommerforkølelse, så beslutningen er da helt sikkert den rigtige. Jeg skal ikke smitte nogen ved et frækt besøg. Havde ellers set utrolig meget frem til et besøg hos den pågældende pige. Taget fri fra arbejde og fundet en en god undskyldning for at tage den lange køretur - men det er nok ikke muligt fremadrettet at få kontakt med hende, selvom jeg vil prøve lykken . Fingers crossed. Et andet telefon nummer og navn, lidt fusk men så er du vel igang. Du har ikke gjort noget forkert, kan jo ikke passe du skulle have skrevet "Hej jeg har desværre fået lidt ondt i halsen, og er blevet forkølet, syntes du stadigvæk det er en god ide jeg kommer, eller skal vi ikke hellere vente til det er overstået. Syntes det er mere ansvar selv at melde afbud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 5. Juni, 2020 Hanshj skrev, for 13 timer siden: Intet svar retur fra pigen på mit afbud. Så røg desværre nok i kategorien useriøs og i den sorte bog. Besøg skulle have været i dag og afbud som skrevet i går. Jeg er fortsat ramt af en lille sommerforkølelse, så beslutningen er da helt sikkert den rigtige. Jeg skal ikke smitte nogen ved et frækt besøg. Havde ellers set utrolig meget frem til et besøg hos den pågældende pige. Taget fri fra arbejde og fundet en en god undskyldning for at tage den lange køretur - men det er nok ikke muligt fremadrettet at få kontakt med hende, selvom jeg vil prøve lykken . Fingers crossed. Det er ikke sikkert. Det kan også være at der er gået lang tid fra du har sendt til hun har set den. Og derfor ikke skriver tilbage. Man ved jo ikke hvem der har mulighed for at læse dine beskeder:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 5. Juni, 2020 Var selv en gang på vej til en aftale, da det satte ind med kraftigt snevejr. Efter 15 min var vejen (motorvejen) dækket af sne. Jeg skulle køre et godt stykke endnu og havde booket en time. Tænkte at det ville blive unuligt at komme hjem igen. Ringede og meldte afbud. Det blev vel modtaget og næste gang hun var i DK fik jeg prøvet hendes dejlige fisse. Så det er meget forskelligt hvordan de reagerer. Og nej, at blive hos hende natten over var ingen option, da jeg havde en skypeaftale med fruen senere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 5. Juni, 2020 Hanshj skrev, for 15 timer siden: Intet svar retur fra pigen på mit afbud. Så røg desværre nok i kategorien useriøs og i den sorte bog. Besøg skulle have været i dag og afbud som skrevet i går. Jeg er fortsat ramt af en lille sommerforkølelse, så beslutningen er da helt sikkert den rigtige. Jeg skal ikke smitte nogen ved et frækt besøg. Havde ellers set utrolig meget frem til et besøg hos den pågældende pige. Taget fri fra arbejde og fundet en en god undskyldning for at tage den lange køretur - men det er nok ikke muligt fremadrettet at få kontakt med hende, selvom jeg vil prøve lykken . Fingers crossed. Der er da ingen grund til at tror, at dit afbud skulle udelukke dig. Jeg ville da bare kontakte hende igen, når jeg var rask og havde en ide om hvornår jeg kunne besøge hende. Alternativt, kan du da allerede nu sende en sød besked i retning af. "Jeg er stadig forkølet, men vil gerne lave en ny aftale når jeg er helt frisk igen. Håber ikke mit afbud skabte problemer for din planlægning. Knus mr. X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 245 Skrevet 10. Juni, 2020 Desværre fortsat intet svar retur fra den pågældende pige selvom jeg har skrevet igen at jeg virkelig beklagede mit afbud på grund af ondt i halsen og forkølelse dagen før det planlagte besøg. Og at jeg var ked af at det medførte bøvl for hende. Jeg har været mega snottet i nogle dage - så det var klart det rigtige at gøre. Corona eller ej så skal vi passe på hinanden. Jeg tolker nu klart den manglende respons som en klokkeklar afvisning og at jeg ikke er velkommen til at booke et nyt besøg. Havde dog været fint med en sms med en afvisning. Det ville jeg selvfølgelig have accepteret 100 %. Jeg var ellers også klar til at lave en forudbetaling ved næste bookning for at signalere min seriøsitet, hvilket jeg har skrevet til pigen. Men igen ingen svar. Så måske jeg er blokeret så hun slet ikke modtager eller ser sms fra mig fremadrettet. Men nu vil jeg ikke bruge flere kræfter på dette- og jeg vil nu søge nye græsgange. Kan dog godt mærke at jeg er trist over det - også da det er første gang nogensinde jeg har meldt afbud og at jeg faktisk meldte afbud ud fra intentionen om at jeg ikke ville smitte Der må man nok også bare erkende at denne branche er meget speciel i forhold til andre brancher og at der er nogle helt andre spilleregler. Tænk hvis man skulle finde en ny frisør hvis man var nødsaget til at melde afbud på grund af sygdom. Selv ved lægen står der at man skal blive væk hvis man er forkølet pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 11. Juni, 2020 Du gjorder det rigtig, og ekstra vigtig i disse covid19 tider, Det jeg hader og tænker gælder for fleste af os glædepiger er dem der bare udebliver eller melder fra ca 5 minutter før aftalte tid. Og når jeg får et afbrud i god tid, takker jeg for beskeden, og ønsker god dag/bedring. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg