Hop til indhold
Guest Tingel

Danske piger (uden kondom)

Recommended Posts

Guest Tingel

God eftermiddag!

Jeg søger, som overskriften antyder, danske piger der tilbyder sex uden kondom. Jeg ved emnet er tabubelagt, jeg ved også at der er smittefare.

Ikke desto mindre er det noget jeg, til tider, forkæler mig selv med. Testes ofte og har endnu ikke fået noget. Dagen hvor det sker må jo så komme når den kommer.:)

Hvis i kender til nogen så skriv gerne i tråden eller på PB. :)

Mvh

Redigeret af Tingel
Fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970

Sendt dig en PB.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
Frodige Misser skrev, for 11 minutter siden:

Send mig gerne en pb- min danske veninde tilbyder uden

Også interesseret i at høre om din veninde. Sender dig PB.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Tingel skrev, 1 time siden:

Jeg søger, som overskriften antyder, danske piger der tilbyder sex uden kondom. Jeg ved emnet er tabubelagt,

joooo...min erfaring siger at det er muligt hos de fleste Danske piger, har aldrig som udgangspunkt spurgt til det, noget der gik over til at være en naturlighed.

Om det er et tabu emne....nææææ, hvorfor dem som har travlt med at gyde galle, er kun et tegn på uvidenhed om hvad der foregår bag lukkede døre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
Røvslikker skrev, for 5 minutter siden:

joooo...min erfaring siger at det er muligt hos de fleste Danske piger, har aldrig som udgangspunkt spurgt til det, noget der gik over til at være en naturlighed.

Om det er et tabu emne....nææææ, hvorfor dem som har travlt med at gyde galle, er kun et tegn på uvidenhed om hvad der foregår bag lukkede døre.

Nu ellers ikke det jeg oplever, måske du har lyst til at dele nogle muligheder med mig. Evt PB?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tingel
Svpe1970 skrev, for 1 minut siden:

Nu ellers ikke det jeg oplever, måske du har lyst til at dele nogle muligheder med mig. Evt PB?

Enig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 11 minutter siden:

Jeg ved den sidste der blev mistænkt for det er sted jeg arbejdede fik en undercover gæst på besøg så det da kun indtil de bliver opdaget:lol:.. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder helt vildt at der er fleste danske piger som tilbyder samleje uden gummi bag lukkede døre. 
Er det fordi de vil yde en ekstra service til stamkunden eller fordi de får et tillæg oven i prisen eller fordi der er krise?

Jeg undres bare over at det skulle være så udbredt som du skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved den sidste der blev mistænkt for det er sted jeg arbejdede fik en undercover gæst på besøg så det da kun indtil de bliver opdaget:lol:.. 

jojo...men nu er det nok en mindre gruppe piger tilbage, der modtager besøg på klinikker osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Frodige Misser skrev, for 49 minutter siden:

Ja jeg kender også kun min veninde som tilbyder uden- alle andre danske og udlandske jeg kender gør ikke:blink:

@Frodige Misser da det åbenbart er et tabu emne samt fyfy skamme ting, så er det nok ikke noget som er fremmende at reklamere med, og igen hvad der forgår bag den lukkede dør er der af gode grunde ingen der har en anelse om.....undskyld afsporingen.

ps....hvad pigerne siger, contra hvad der udføres er en helt anden ting.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Blev du fyret så? :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 12 minutter siden:

jojo...men nu er det nok en mindre gruppe piger tilbage, der modtager besøg på klinikker osv.

Argh.. Jeg synes nu altså stadig vi er en del:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Der er nogle der tilbyder det til alle. Og nogle kun til kunder de har mødt før. Og nogle kun til enkelte få.

Der er vist lidt til enhver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej  i må meget gerne sende mig PB   hvis i tilbyder uden ell  kender nogen   .tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
Bebop skrev, for 21 minutter siden:

Der var annoncer for en Sandra Delacour, som for nylig var på visit i Kbh med det efterspurgte på menuen.

https://annoncelight.dk/showad/264963

Fedt at være no 10 den dag. Yuck.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hanshj skrev, den 3.6.2020 at 17:55:

Det lyder helt vildt at der er fleste danske piger som tilbyder samleje uden gummi bag lukkede døre. 
Er det fordi de vil yde en ekstra service til stamkunden eller fordi de får et tillæg oven i prisen eller fordi der er krise?

Jeg undres bare over at det skulle være så udbredt som du skriver.

Jeg kender ingen danske piger, der tilbyder det, og har da arbejdet på vagt med en del forskellige piger. Så deler din undren  @Hanshj

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

As mentioned many do it . It is about chemistry and of course they are not going to tell the other girls they work with. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg har aldrig oplevet det. Men har heller aldrig spurgt. Kun BJ, hvor jeg har måttet minde om, at jeg gerne vil bruge kondom der også. Det er ikke altid det huskes. Heller ikke på danske klinikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Runaldo skrev, den 3.6.2020 at 19:26:

Blev du fyret så? :p

Er du med på, hvad tråden handler om? Det er en efterlysning af salg af sex uden kondom. Hvis alle, der væmmes ved tanken om det, fylder tråden med deres personlige ubehag ved det fænomen, så tror jeg den bliver afsporet og der falder advarsler.

• Synes godt om 2
  • Tak 3
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Er du med på, hvad tråden handler om? Det er en efterlysning af salg af sex uden kondom. Hvis alle, der væmmes ved tanken om det, fylder tråden med deres personlige ubehag ved det fænomen, så tror jeg den bliver afsporet og der falder advarsler.

Er du dum? Hun omtaler en pige der blev busted og jeg lavede en joke om det var hende selv hun talte om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Runaldo skrev, for 28 minutter siden:

Er du dum? Hun omtaler en pige der blev busted og jeg lavede en joke om det var hende selv hun talte om.

Jeg er lidt dum, for jeg fik citeret dig forkert.  Jeg ville selvfølgelig have citeret det her, som vist afslører hvem af os der trods alt er mindst dum:

Runaldo skrev, den 5.6.2020 at 10:10:

Fedt at være no 10 den dag. Yuck.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...