Hop til indhold
Administrator

Politikforummet er blevet lukket

Recommended Posts

Administrator skrev, for 5 timer siden:

og samtidig tilføjet en regel til vores retningslinjer, som gør at politiske diskussioner er forbudt, medmindre de drejer sig om prostitution eller emner der relaterer her til.

Så er det back to basic små venner. Det er jo for sex, lidenskab, passion og perversion, at vi alle sammen er her!    :wub:

........og det gælder både kvinder og mænd. :P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja egentligt en klog beslutning der var meget personfnidder og hetz - det vigtige er at enkelte er så sarte at alt hvad der kan henføres til at være rettet personligt så bliver det tolket personligt, det der ikke kan tolkes personligt, bliver så brugt til karaktermord - lidt ligesom barndommens mobning (og det er ikke ok) projiceres til den der nu opfatter hint og hisset personligt. 
 

Husk at skrive pænt til hinanden og uenighed og preferencer ikke nødvendigvis er rettet personligt. 
 

dbh 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 9 timer siden:

@Christina ssbbw igen, er det ikke klaret med reglerne om afsporring samt at vi skal skrive i en pæn tone?

Håber inderligt ikke at det bliver "ulovligt" at frabede sig anbefalinger af grupper man ikke tænder på.

Jeg tænder ikke på meget mørke negere, har INTET imod dem - vil bare ikke knalde dem, har det på samme måde med svært overvægtige piger. Det der med at gruppe skal beskyttes imod holdninger, er generelt ikke en god ting, så længe man kan snakke pænt så bør man kunne tåle det.

Men hvis det bliver en ting, så håber jeg det også gælder rygere, jeg er så træt af den hetz og mobning vi bliver udsat for... 

Jeg synes det er noget mærkeligt noget med at være så behippet på at gøre opmærksom på hvad man IKKE vil. Jeg er da fløjtende ligeglad med om man er til hvide eller sorte piger. Jeg går da ikke ind i en kirke for at fortælle præsten at jeg ikke har tænkt mig at deltage i gudstjenesten. Jeg kunne heller ikke drømme om at gå ind på en sushirestaurant og proklamere min afsky overfor rå fisk. Hvorfor skulle jeg dog gøre det? 

Når alt det så er sagt, må jeg dog tilstå at er jeg ikke særlig principfast. All gloves are off, når det kommer til rygere og svenskere :ph34r:

Redigeret af underdog40
  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har før skrevet at jeg syntes politik-forum var genialt; så kunne vi andre blive fri. Jeg finder ingen fornøjelse ved at blive konfronteret med at personer som i andre sammenhænge skriver indlæg jeg synes er givende og værdifulde, har politiske holdninger jeg finder dybt afskyelige.

Lad os bare håbe at vi kan bevare det brede udvalg af emner i Hyggesnak, inkl. restaurant-anmeldelser og investeringstips, uden at vi skal trækkes med indlæg som tidligere hørte hjemme i Politik.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 44 minutter siden:

Jeg synes det er noget mærkeligt noget med at være så behippet på at gøre opmærksom på hvad man IKKE vil. Jeg er da fløjtende ligeglad med om man er til hvide eller sorte piger. Jeg går da ikke ind i en kirke for at fortælle præsten at jeg ikke har tænkt mig at deltage i gudstjenesten. Jeg kunne heller ikke drømme om at gå ind på en sushirestaurant og proklamere min afsky overfor rå fisk. Hvorfor skulle jeg dog gøre det? 

Når alt det så er sagt, må jeg dog tilstå at er jeg ikke særlig principfast. All gloves are off, når det kommer til rygere og svenskere :ph34r:

Tager du altså til Sverige for at gøre os opmærksomme på at du ikke kan lide os? Falder det i god jord?

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 12 timer siden:

Tja egentligt en klog beslutning der var meget personfnidder og hetz - det vigtige er at enkelte er så sarte at alt hvad der kan henføres til at være rettet personligt så bliver det tolket personligt, det der ikke kan tolkes personligt, bliver så brugt til karaktermord - lidt ligesom barndommens mobning (og det er ikke ok) projiceres til den der nu opfatter hint og hisset personligt. 
 

Husk at skrive pænt til hinanden og uenighed og preferencer ikke nødvendigvis er rettet personligt. 
 

dbh 

Alko

Hvad med også at skrive pænt OM hinanden?
Og om andre mennesker i det hele taget. Du ved, så man ikke kan gemme sig bag, at man jo bare udtaler sig generelt og ikke om det enkelte menneske, som man finder [indsæt selv kraftigt værdiladet ord].

Ikke at nogen kunne finde på det, forståes, men bare for at være på forkant.

Kan vi også prøve det?:)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Tager du altså til Sverige for at gøre os opmærksomme på at du ikke kan lide os? Falder det i god jord?

det gør han kun hvis det er godkendt af myndighederne som et anerkendelsesværdigt formål

spørgsmålet er så hvilken side myndighederne er på....

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 22 timer siden:

Tager du altså til Sverige for at gøre os opmærksomme på at du ikke kan lide os? Falder det i god jord?

Tro mig når jeg fortæller dig at ingen af de svenskere jeg kender er et sekund i tvivl om hvor meget jeg afskyr Sverige og alt hvad det står for. Så det er slet ikke nødvendigt. Du kender mig fx. overhovedet ikke....og du er i hvert fald ikke i tvivl, tænker jeg. Sverige er lige så råddent som deres snushærgede tandkød....kogt ned i en lillebitte uskyldig sætning. For min skyld kan grænsen godt forblive lukket i al evighed....og helst begge veje.

ps! ovenstående giver et lille fingerpeg om hvordan jeg så har det med rygere. 

Redigeret af underdog40
  • Haha 1
  • Forvirret 1
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 11 minutter siden:

Tro mig når jeg fortæller dig at ingen af de svenskere jeg kender er et sekund i tvivl om hvor meget jeg afskyr Sverige og alt hvad det står for. Så det er slet ikke nødvendigt. Du kender mig fx. overhovedet ikke....og du er i hvert fald ikke i tvivl, tænker jeg. Sverige er lige så råddent som deres snushærgede tandkød....kogt ned i en lillebitte uskyldig sætning. For min skyld kan grænsen godt forblive lukket i al evighed....og helst begge veje.

Men der er jo mange svenskere som ikke kender dig og heller ikke er på EG, og jeg tænker det er vigtigt for dig - og dit psykiske helbred - at du får dette basuneret ud flere steder end på EG (selv om det også åbenbart er vigtigt).

Så kom du bare herover og medtag megafon. Torv kan du få låne af os.

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 20 minutter siden:

Tro mig når jeg fortæller dig at ingen af de svenskere jeg kender er et sekund i tvivl om hvor meget jeg afskyr Sverige og alt hvad det står for. Så det er slet ikke nødvendigt. Du kender mig fx. overhovedet ikke....og du er i hvert fald ikke i tvivl, tænker jeg. Sverige er lige så råddent som deres snushærgede tandkød....kogt ned i en lillebitte uskyldig sætning. For min skyld kan grænsen godt forblive lukket i al evighed....og helst begge veje.

ps! ovenstående giver et lille fingerpeg om hvordan jeg så har det med rygere. 

Det var dog en usædvanlig nedladende bemærkning om Sverige og svenskerne. Helt i Facebook stil. :angry:

Desværre findes der også personer, som har den holdning for Københavnere versus Jylland og omvendt, eller for den sags skyld rygere. :angry:

Hvor er den fanatiske indstilling til andre mennesker dog trist. :angry:

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Men der er jo mange svenskere som ikke kender dig og heller ikke er på EG, og jeg tænker det er vigtigt for dig - og dit psykiske helbred - at du får dette basuneret ud flere steder end på EG (selv om det også åbenbart er vigtigt).

Så kom du bare herover og medtag megafon. Torv kan du få låne af os.

Uhhhh.....for så står Bananas og resten af hans kumpaner klar til at give den provokerende dansker prygl! 

Fik jeg virkelig givet dig det indtryk at jeg har behov for at lære flere svenskere at kende? Så må du vidst lige prøve med google-translate. 

  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 9 minutter siden:

Uhhhh.....for så står Bananas og resten af hans kumpaner klar til at give den provokerende dansker prygl! 

Fik jeg virkelig givet dig det indtryk at jeg har behov for at lære flere svenskere at kende? Så må du vidst lige prøve med google-translate. 

Opfatter du dig som provokerende? I den disciplin har du en del at lære. Plump - absolut, men det er ikke noget vi prygler folk for at være.
Så kom du bare, with all gloves off. Vi lover at ikke lære dig at kende.

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 6 minutter siden:

Det var dog en usædvanlig nedladende bemærkning om Sverige og svenskerne. Helt i Facebook stil. :angry:

Desværre findes der også personer, som har den holdning for Københavnere versus Jylland og omvendt, eller for den sags skyld rygere. :angry:

Hvor er den fanatiske indstilling til andre mennesker dog trist. :angry:

 

Vil det lette din nattesøvn hvis jeg fortæller dig at den generelle svenske danskerholdning er dobbelt så slem som min? Sikkert ikke. Men de sidste 15 år af mit liv har jeg besøgt Sverige et utal af gange. Og de hader os. Det kommer måske som et chok, men jeg er lykkeligt gift med en svensk pige og vi har de mest pragtfulde børn sammen. Og uden at overdrive har jeg aldrig været til en sammenkomst i Sverige uden at jeg som dansker har skulle forsvare hele den danske nation og samtlige poltiske beslutninger. 

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Opfatter du dig som provokerende? I den disciplin har du en del at lære. Plump - absolut, men det er ikke noget vi prygler folk for at være.
Så kom du bare, with all gloves off. Vi lover at ikke lære dig at kende.

Fesent comeback....ud på bænken med dig. Næste?

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 19 minutter siden:

Fesent comeback....ud på bænken med dig. Næste?

Som du ved, er det svenske hold herinde ikke så mandstærkt så du må desværre nøjes med en fesen banan. Ikke meget lindring, når det rabler sådan for dig. Det kan jeg bare beklage.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 10 minutter siden:

Vil det lette din nattesøvn hvis jeg fortæller dig at den generelle svenske danskerholdning er dobbelt så slem som min? Sikkert ikke. Men de sidste 15 år af mit liv har jeg besøgt Sverige et utal af gange. Og de hader os. Det kommer måske som et chok, men jeg er lykkeligt gift med en svensk pige og vi har de mest pragtfulde børn sammen. Og uden at overdrive har jeg aldrig været til en sammenkomst i Sverige uden at jeg som dansker har skulle forsvare hele den danske nation og samtlige poltiske beslutninger. 

Jamen jeg kan da ikke modbevise, at du har haft den slags oplevelser i Sverige. Men du fik da luft for alle dine aggressioner.

Selv har jeg kun haft positive oplevelser i Sverige, hvor jeg er kommet siden barnsben. I et helt arbejdsliv har jeg haft mange svenske kolleger i Malmö, Göteborg og Stockholm. Lidt smådrillerier har jeg da oplevet, men de bliver så besvaret på samme måde. Jeg har via min store lidenskab for flyvning kommet meget i Sverige, og også som turist på bilture. Men måske skyldes det, at jeg selv er et åbent og positivt menneske. Den eneste lille anke jeg har er, at specielt unge mennesker slår over i engelsk, når de hører jeg er dansk. Hvorefter jeg slår over i mit bedste svensk, og så bliver de en smule flove.

Med hensyn til @Bananas , så er jeg ikke altid enig med ham, specielt i nogle af hans underfundigheder. Men stor ros skal han have for sit danske skriftsprog, som ofte er bedre end nogle danskere.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes skam at svenskere i reglen er flinke mennesker, og det at de har tilladt en forandring af deres ellers så skønne land, der gør at vi på vores side af sundet priser os lykkelige over, at dertil lod vi det dog ikke komme i Danmark.

Det skal bestemt ikke afholde mig fra at sætte pris, både på Bananas og øvrige svenske brugere på EG.

I bedste fald har jeg til gode at nyde et godt thai måltid med Bananas, vi får se om vi får det til :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skide god idé, har aldrig fattet, hvad det forum havde at gøre her.

Redigeret af Keeper
Navn

Del dette indlæg


Link til indlæg
DannyP skrev, for 11 timer siden:

Skide god idé, har aldrig fattet, hvad det forum havde at gøre her.

Enig. Men hvad nytter det, at man lukker politik-forum ned, hvis folk bare tager deres diskussioner og mudderkastning til de andre fora?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, 1 time siden:

Enig. Men hvad nytter det, at man lukker politik-forum ned, hvis folk bare tager deres diskussioner og mudderkastning til de andre fora?

Mon ikke der er ekstra meget fokus på det af Admins for tiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, Lige nu:

Mon ikke der er ekstra meget fokus på det af Admins for tiden. 

Må man da håbe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Lake skrev, for 22 timer siden:

Politikforummet er blevet lukket. Men det forhindrer tilsyneladende ikke mudderkastningen.

Hvor og hvem syntes du fortsætter mudderkastning ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...