Hop til indhold
Administrator

Politikforummet er blevet lukket

Recommended Posts

Vi har efter længere tids overvejelse, valgt at lukke politikforummet. Dette skyldes flere ting. Dels oplever vi, at der ofte har været konflikter på politikforummet, som har givet dårlig stemning og som efterfølgende har spredt sig til andre dele af Eroguide. Derudover bruger vi utrolig meget tid, på at skulle håndtere rapporter og henvendelser, fra brugere omkring indlæg på politikforummet, så går både på indholdet og personangreb. Endelig mener vi ikke, at et politikforummet er en særlig vigtig del af Eroguide, da vi når alt kommer til alt, er et forum for brugere og udbydere af købesex.

Vi har derfor dags dato, fjernet politikforummet og samtidig tilføjet en regel til vores retningslinjer, som gør at politiske diskussioner er forbudt, medmindre de drejer sig om prostitution eller emner der relaterer her til.

  • Synes godt om 26
  • Tak 15
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak :-) Der er masser af steder på nettet, hvor der kan diskuteres politik og så få steder, hvor der er en fordomsfri debat om prostitution. 

Redigeret af Elprebsi
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig forstået hvem der ville diskutere indvandre politik på EG.
Men oh noooooo..... så kommer brugeren fra Politikforumet ud i de almindelige forums :o

  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg synes det er en klog beslutning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Tak! <3

Jeg tror I ikke kun har lettet arbejdsbyrden for jer selv, men også løftet stemningen herinde, når chokket har lagt sig blandt dem der var mest aktive i den del af forummet. 

 

 

Kunne det tilføjes i reglerne at man ikke må skrive nedsættende om dele af befolkningen? Ja, jeg er træt af at os med ekstra kilo til tider er lovligt jaget vildt. Jeg siger fra, men det er der mange der ikke gør. Bare fordi man ikke mener en bestemt person, så det ikke går under personangreb, så er det stadig grimt at se på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God beslutning, det har virker malplaceret længe.

Gav ca. Lige så god mening at lave et Fodbold-forum (kom så de hvie!)

Bliver spændende at se effekten af beslutningen :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Kunne det tilføjes i reglerne at man ikke må skrive nedsættende om dele af befolkningen?

Er det ikke godt nok, at vi skal skrive pænt til hinanden?

Skulle det være forkert hvis jeg fx skrev en efterlysning efter en sød pige i Nuuk og tilføjede "overvægtige har eøingen interesse, jeg tænder ikke på dem"? Det kunne, hvis man er tyndhudet nok, opfattes som nedsættende.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

WOW!!!

Først Corona, siden kravaller i USA og nu dette.

Det er sgu et rundtosset år, dette 2020.:-o

  • Synes godt om 2
  • Haha 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg i sin tid valgte at få profil herinde i stedet for bare at lurke, var det mest fordi de mest giftige diskussioner nu var blevet flyttet til et politik forum fremfor at skulle ligge og forstyrre den generelle debat. Jeg føler ingen form for tab med det lukkede politik forum, men frygter da lidt at det hele ender som før. Jeg håber vi kan holde fast i at her snakker vi sex for penge og alt hvad der kan komme under den hat (+ det mere frie og løsslupne i Hyggesnak. Please lad det være, vi har det sjovt der).

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er et naturligt overlap mellem indholdet i politisk forum og generel debat.

Jeg så politik forum som en "lynafleder", der netop skulle filtrere på netop det.

Jeg håber at det Ikke ødelægger generel debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
EksilKøbenhavner skrev, for 14 minutter siden:

Er det ikke godt nok, at vi skal skrive pænt til hinanden?

Skulle det være forkert hvis jeg fx skrev en efterlysning efter en sød pige i Nuuk og tilføjede "overvægtige har eøingen interesse, jeg tænder ikke på dem"? Det kunne, hvis man er tyndhudet nok, opfattes som nedsættende.

Det er ikke godt nok, når man gerne må skrive som en bestemt bruger har gjort de sidste dage, og han kun modtager en løftet pegefinger, fordi han ikke skriver navn og det derfor ikke er et personangreb. Det er heller ikke godt nok når nogle søger en BBW, og andre gerne må skrive at de ikke er til.... (indsæt selv diverse grimme ord). At det var tilladt at mobbe den tykke i skolegården, bør ikke blive overført til at det er ok herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Christina ssbbw igen, er det ikke klaret med reglerne om afsporring samt at vi skal skrive i en pæn tone?

Håber inderligt ikke at det bliver "ulovligt" at frabede sig anbefalinger af grupper man ikke tænder på.

Jeg tænder ikke på meget mørke negere, har INTET imod dem - vil bare ikke knalde dem, har det på samme måde med svært overvægtige piger. Det der med at gruppe skal beskyttes imod holdninger, er generelt ikke en god ting, så længe man kan snakke pænt så bør man kunne tåle det.

Men hvis det bliver en ting, så håber jeg det også gælder rygere, jeg er så træt af den hetz og mobning vi bliver udsat for... 

  • Synes godt om 3
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
EksilKøbenhavner skrev, for 15 minutter siden:

@Christina ssbbw igen, er det ikke klaret med reglerne om afsporring samt at vi skal skrive i en pæn tone?

Håber inderligt ikke at det bliver "ulovligt" at frabede sig anbefalinger af grupper man ikke tænder på.

Jeg tænder ikke på meget mørke negere, har INTET imod dem - vil bare ikke knalde dem, har det på samme måde med svært overvægtige piger. Det der med at gruppe skal beskyttes imod holdninger, er generelt ikke en god ting, så længe man kan snakke pænt så bør man kunne tåle det.

Men hvis det bliver en ting, så håber jeg det også gælder rygere, jeg er så træt af den hetz og mobning vi bliver udsat for... 

Stop nu. Det er jo ikke det det handler om. Det handler ikke om at have lov til at have sine særlige præferencer. Og det handler overhovedet heller ikke om at have lov til at frabede sig bestemte grupper eller bestemt udseende. Lad nu være med at få det til at handle om det 

Istedet vil jeg anbefale dig at gennemlæse hele tråden om frodige kvinder så får du forhåbentligt et mere grundigt indblik i hvad det handler om. 

Der kan vi så fortsætte diskussionen inde i den tråd istedet for at flytte debatten herind hvor den jo faktisk slet ikke hører hjemme. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tyder på at behovet for at debattere frit eksisterer. Behovet forsvinder ikke ved at lukke et forum. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 9 minutter siden:

Stop nu. Det er jo ikke det det handler om. Det handler ikke om at have lov til at have sine særlige præferencer. Og det handler overhovedet heller ikke om at have lov til at frabede sig bestemte grupper eller bestemt udseende. Lad nu være med at få det til at handle om det 

Istedet vil jeg anbefale dig at gennemlæse hele tråden om frodige kvinder så får du forhåbentligt et mere grundigt indblik i hvad det handler om. 

Der kan vi så fortsætte diskussionen inde i den tråd istedet for at flytte debatten herind hvor den jo faktisk slet ikke hører hjemme. 

Så er behovet dækket af gældende regler. Som jeg læser dem.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
EksilKøbenhavner skrev, for 7 minutter siden:

Så er behovet dækket af gældende regler. Som jeg læser dem.

Når ord som kvalmende, flommefed, fedttønde (for bare at nævne nogle få) ikke giver en karantæne, så er behovet tydeligvis ikke dækket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår godt beslutningen, men jeg håber også at Hyggesnak og andre fora, nu ikke bliver spammet til med politik.

Jeg selv vil godt kunne fristes af og til, til at bruge Hyggesnak til noget der tangerer politik, men vi får se hvordan det går.

Men nu må alle de manisk aktive  i forum for politik, da få noget mere tid til at passe deres arbejde, og drive deres virksomheder :)

Kunne vi så bare få chatten tilbage i bytte for forum for politik, vil det i sandhed være en god udgang på at forum for politik forsvinder.

Tænkte om ledelsen så kunne få bedre tid igen, til at holde lidt øje med chatten.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 4
  • Tak 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 33 minutter siden:

Jeg forstår godt beslutningen, men jeg håber også at Hyggesnak og andre fora, nu ikke bliver spammet til med politik.

Jeg selv vil godt kunne fristes af og til, til at bruge Hyggesnak til noget der tangerer politik, men vi får se hvordan det går.

Den frygt er reel nok.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, for 1 time siden:

Der er et naturligt overlap mellem indholdet i politisk forum og generel debat.

Jeg så politik forum som en "lynafleder", der netop skulle filtrere på netop det.

Det kan godt være, der er et naturligt overlap, men herinde tager du alligevel fejl. Jeg foreslog for ikke så længe siden en bestemt tråd flyttet til generel debat, hvor jeg syntes, den bedre hørte hjemme, men Stabilizatoren afviste med den begrundelse, at det kun var prostitutiion og relaterede emner, der kunne diskuteres i generel debat.

Men det er rigtigt, at oprettelsen af forum for politik i sin tid var ment som en lynafleder, der skulle rense de andre fora.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Det vigtigste er at de andre tråde ikke bliver spammet med politik fremover. Det prøver ledelsen så at forhindre med et nyt regelsæt.

Håber at det lykkes dem at holde god ro og orden - så synes jeg det er en rigtig fornuftig beslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 2 minutter siden:

Det vigtigste er at de andre tråde ikke bliver spammet med politik fremover. Det prøver ledelsen så at forhindre med et nyt regelsæt.

Håber at det lykkes dem at holde god ro og orden - så synes jeg det er en rigtig fornuftig beslutning.

Måske man skulle kommunikere at spamming med politik i forum, betragtes som en skærpende omstændighed.

Hvor karantæne gives, uden der først gives advarsler.

Karantæne behøver jo ikke at vare i måneder, man kan også være 48 eller 72 timer eksempelvis.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at være helt ærlig, så var det nok MEGET begrænset hvad der kom frem af nye holdninger og argumenter på det politiske forum ;) 

Jeg håber at vi vil vise os voksne nok til at holde de øvrige fora fri for uvedkommende politiske diskussioner.

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oliven

Af hjertet tak! 

 

Har aldrig forstået meningen med politiske diskussioner (som ikke omhandler prostitution) i dette forum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 58 minutter siden:

Måske man skulle kommunikere at spamming med politik i forum, betragtes som en skærpende omstændighed.

Det medfører så, at man nøje må definere, hvad politik er. Det slås de stadig om inde på statskundskabsstudiet, så det kan blive svært at dømme skærpende omstændigheder vedrørende noget, man ikke nøjagtigt kan definere.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Det medfører så, at man nøje må definere, hvad politik er. Det slås de stadig om inde på statskundskabsstudiet, så det kan blive svært at dømme skærpende omstændigheder vedrørende noget, man ikke nøjagtigt kan definere.

Mon ikke de fleste, hvis de bruger deres logiske sans, godt kan gennemskue hvad der skal debatteres herinde eller ej efter de nye regler. De tror jeg, men der skal da nok være nogen der skal prøve de nye regler af. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...