Hop til indhold

Recommended Posts

Nå så kom tiden til at jeg ikke kunne holde mig tilbage længere og var derfor nødt til at tage et smut forbi den lokale massør :D
Jeg har holdt øje med Leya i et stykke tid og besluttede mig at nu skulle jeg se hende, så jeg ringede i går og aftalte at jeg kunne komme ½ time efter. Jeg var lidt før tid og hun var derfor i fuld sving med noget andet.... Havearbejde - rent faktisk :D Så hun tog sig lige et hurtigt bad og så gik vi i gang. Leya er rigtig køn, med et sødt smil og en virkelig lækker krop. Hun undskyldte lidt for sin "Corona-vægt" som hun kaldte den, hvilket jeg gætter til måske har været 500g for der var ikke meget sul på hende :)

Vi aftalte at starte med sex og så se hvad vi kunne nå bagefter. Detaljerne vil jeg holde for mig selv, men det var virkelig godt. Jeg har lidt problemer med at komme ind i mellem og vi endte derfor med at det tog ca. 35 minutter før hun fik mig kørt af med hånden. Til sidst fik jeg en virkelig god gang massage på benene da hun spurgte hvad vi så skulle få tiden til at gå med :D - Jeg syntes de andre jeg har været ved har nærmest forventet man smuttede lige efter, men der var ingen hast her. Jeg fik den fulde time jeg betalte for!

Leya er som sagt rigtig køn og jeg vil umiddelbart bedømme på denne måde.
Udseende: 8
Personlighed: 9 (hun er nem at snakke med og forstår ret godt engelsk)

Sex: 9

Massage: 10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. BigGuy skrev, for 8 timer siden:

Godt at høre.. Fik du også super fransk..?

Jeg spurgte ikke efter det. Så det var med gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 3 timer siden:

Fedt... og tak for anmeldelsen.
Så du Bella også eller kun LeYa?

Nej jeg så kun Leya og så thai-mutter, som har haft den i en del år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...