Hop til indhold

Recommended Posts

Laksamuns lokaler på Sønderport 7 er ligeledes tomme.

Derudover er der ikke en klinik på Frederiks Alle 119, som jeg har gjort opmærksom på før. Er det nødvendigt at jeg tager et billede af det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

KraceiYaw

OK tak for det, de er slettet.

Vedr. Nong, af alle de steder jeg kan se det, CVR, selskaber, mv. er virksomheden aktiv og har været det siden 2003, men det kan være at hun driver den et andet sted, men den er stadig registreret på adressen.

Never mind, den er strøget af listen.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været begge steder, de tilbyder kun massage og bør være grønne

Nee's Thai Massage

Updated Apr 15

Nordlyvej 29

8550 Ryomgård

Tlf. 50 34 84 02

Wat Po

Updated Apr 17

Grenåvej 787

8541 Skødstrup

Tlf. 50 66 25 19

Hvis nogen har oplevet andet, så skriv endelig.

Nogen der har erfaring med dette steds ydelser?

Oddy’s Thai Massage

Updated Jun 2

Vestergade 9

8963 Auning

Tlf. 61 51 92 66

www.oddymassage.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været begge steder, de tilbyder kun massage og bør være grønne

Nee's Thai Massage

Updated Apr 15

Nordlyvej 29

8550 Ryomgård

Tlf. 50 34 84 02

Wat Po

Updated Apr 17

Grenåvej 787

8541 Skødstrup

Tlf. 50 66 25 19

Hvis nogen har oplevet andet, så skriv endelig.

Nogen der har erfaring med dette steds ydelser?

Oddy’s Thai Massage

Updated Jun 2

Vestergade 9

8963 Auning

Tlf. 61 51 92 66

http://www.oddymassage.dk

Tak Løskrudt, de er netop blevet grønne.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et input til listen som jeg godt ved har været oppe at vende.

Kunne der evt. tilføjes endnu en farve til listen der betyder at der er bekræftet ekstra ydelser. Når de er røde som nu, så vides det ikke med sikkerhed om de er røde fordi der ikke er nogen der har prøvet ekstra endnu eller har fået bekræftet at det kun er massage. Jeg synes det vil være fint med yderligere en farve som indikerede muligheden for ekstra. Hvis der er døgåbent, så er det vel 99,99% sikkert der også tilbydes ekstra, så det vil fungere fint i trit med nuværende system :-)

Håber det kan bruges

edit:

Er der mulighed for at åbne kortet en smule, så det er muligt at lægge kommentarer til stederne, eller er det ikke muligt fra Googles side?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var lige inde på kortet og kigge....

og ja det var faktisk lidt forvirrende. Der var grøn for kun massage

men der var rigtigt mange røde, men når man så gik ind på stedets hjemmeside, så stod der bla. kun massage ingen seksuelle ydelser. Så kunne man godt komme i tvivl om, om stedet så ikke skulle have været "grøn" ??

eller om de bare skriver en ting på hjemmesiden, men at der faktisk er mulighed for mere end massage

Et input til listen som jeg godt ved har været oppe at vende.

Kunne der evt. tilføjes endnu en farve til listen der betyder at der er bekræftet ekstra ydelser. Når de er røde som nu, så vides det ikke med sikkerhed om de er røde fordi der ikke er nogen der har prøvet ekstra endnu eller har fået bekræftet at det kun er massage. Jeg synes det vil være fint med yderligere en farve som indikerede muligheden for ekstra. Hvis der er døgåbent, så er det vel 99,99% sikkert der også tilbydes ekstra, så det vil fungere fint i trit med nuværende system :-)

Håber det kan bruges

edit:

Er der mulighed for at åbne kortet en smule, så det er muligt at lægge kommentarer til stederne, eller er det ikke muligt fra Googles side?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Somboon Thai Massage

Updated Apr 15

Nørregade 2, Thorsager

8410 Rønde

Tlf. 51 24 68 92

Somboon.dk

Her er der kun massage til gengæld 2timer for 400,- :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et input til listen som jeg godt ved har været oppe at vende.

Kunne der evt. tilføjes endnu en farve til listen der betyder at der er bekræftet ekstra ydelser. Når de er røde som nu, så vides det ikke med sikkerhed om de er røde fordi der ikke er nogen der har prøvet ekstra endnu eller har fået bekræftet at det kun er massage. Jeg synes det vil være fint med yderligere en farve som indikerede muligheden for ekstra. Hvis der er døgåbent, så er det vel 99,99% sikkert der også tilbydes ekstra, så det vil fungere fint i trit med nuværende system

Jeg er mere tilbøjelig til at gå tilbage til ukendt status for alle steder, da det som ventet bliver for bøvlet at kategorisere.

Det er lidt den omvendte verden, det er ikke de enkelte massagesteder der oplyser hvad de tilbyder,

men os brugere, der mod deres vilje oplyser hvad de hver især tilbyder.

Det ville alt andet lige, være nemmere hvis virksomhederne havde en retvisende menu,

men det er vist kun 1 ud af hundrede der har det.

Er der mulighed for at åbne kortet en smule, så det er muligt at lægge kommentarer til stederne, eller er det ikke muligt fra Googles side?

Det er kun muligt at lægge en kommentar ind, hvis virsomheden har en Google places side, det er der nogle

af stederne der har, men af en eller anden grund er de ikke altid tilgængelige.

Det er muligt at skrive kommentare til selve kortet, men ikke ved de enkelte steder, der kræver login.

Det er ligeledes muligt at kopiere data fra kortet og lave sit eget, skrive sine egne kommentare, det

er frit for enhver.

Jeg kunne godt forestille mig at Eroguide på et tidspunkt lavede et ligende kort integreret.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var lige inde på kortet og kigge....

og ja det var faktisk lidt forvirrende. Der var grøn for kun massage

men der var rigtigt mange røde, men når man så gik ind på stedets hjemmeside, så stod der bla. kun massage ingen seksuelle ydelser. Så kunne man godt komme i tvivl om, om stedet så ikke skulle have været "grøn" ??

eller om de bare skriver en ting på hjemmesiden, men at der faktisk er mulighed for mere end massage

Om det er forvirrende, muligvis men det er derfor godt vi har et forum som dette, hvor vi kan kaste

lidt lys over mulighederne, tænk hvad vi andre har været igennem for at opnå den viden vi deler her :(;)

"Ingen seksuelle ydelser", hvis man skulle tage det bogstaveligt, skulle de alle mere eller mindre

være grønne.

Emnet har været oppe flere gange, hvad er seksuel ydelse, nogle mener at i thaiverdenen er et

HJ defineret i Bill Clintons version, ikke sex, men er en del af massagen.

Har dog præsteret at det stod skrevet på døren, og gået lige ind og fået den fulde version.

Eller om det er af moralske, skattetekniske eller andre årsager ved jeg ikke.

Måske det havde været mere retvisende at der stod "ingen seksuelle ydelser opgives til skat".

Nu ved jeg ikke hvor mange thaisteder du har besøgt, men man skal ikke havde besøgt ret mange,

før man finder ud af at der ikke er den store sammenhæng mellem hvad der annonceres og hvad

der rent faktistk tilbydes.

Om der er en tildens til lidt flere steder, hvor der "kun" udføres massage i Jylland er muligt, men de

fem steder jeg har besøgt over there, var der uden tøven gevinst alle steder, havde dog også læst lidt

på lektien hjemmefra.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Somboon Thai Massage

Updated Apr 15

Nørregade 2, Thorsager

8410 Rønde

Tlf. 51 24 68 92

Somboon.dk

Her er der kun massage til gengæld 2timer for 400,- :D

Hej Jansen

Tak for det :)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har ikke besøgt ret mange steder :-)

Om det er forvirrende, muligvis men det er derfor godt vi har et forum som dette, hvor vi kan kaste

lidt lys over mulighederne, tænk hvad vi andre har været igennem for at opnå den viden vi deler her :(;)

"Ingen seksuelle ydelser", hvis man skulle tage det bogstaveligt, skulle de alle mere eller mindre

være grønne.

Emnet har været oppe flere gange, hvad er seksuel ydelse, nogle mener at i thaiverdenen er et

HJ defineret i Bill Clintons version, ikke sex, men er en del af massagen.

Har dog præsteret at det stod skrevet på døren, og gået lige ind og fået den fulde version.

Eller om det er af moralske, skattetekniske eller andre årsager ved jeg ikke.

Måske det havde været mere retvisende at der stod "ingen seksuelle ydelser opgives til skat".

Nu ved jeg ikke hvor mange thaisteder du har besøgt, men man skal ikke havde besøgt ret mange,

før man finder ud af at der ikke er den store sammenhæng mellem hvad der annonceres og hvad

der rent faktistk tilbydes.

Om der er en tildens til lidt flere steder, hvor der "kun" udføres massage i Jylland er muligt, men de

fem steder jeg har besøgt over there, var der uden tøven gevinst alle steder, havde dog også læst lidt

på lektien hjemmefra.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD

Nyt thai-massagested i Århus Nord:

Byens Fiskespa & Wellness

Tordenskjoldsgade 85, Århus N

Tlf. 50275570

Facebookprofil: https://www.facebook.com/ByensFiskespaWellness?filter=3

Har prøvet stedet af - gode lokaler, god massage, køn pige - prøv det.

Godt arbejde Påfugl, tak.

Kommer der en anmeldelse Påfugl?

Jaaae, det må vi ha'

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tongkun wellness

Himmerlandsgade

9600 Aars

Har været der flere gange og der tilbydes kun massage. Derfor bør den være grøn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tongkun wellness

Himmerlandsgade

9600 Aars

Har været der flere gange og der tilbydes kun massage. Derfor bør den være grøn :)

Tak for'et, så forholder det sig måske på samme måde i de to andre afdelinger,

Hadsund og Hobro?

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD

Nyt thai-massagested i Århus Nord:

Byens Fiskespa & Wellness

Tordenskjoldsgade 85, Århus N

Tlf. 50275570

Facebookprofil: https://www.facebook.com/ByensFiskespaWellness?filter=3

Har prøvet stedet af - gode lokaler, god massage, køn pige - prøv det.

Hej - og tak for, at du fik den op Påfugl! :-)

Jeg burde for længst ha' fået det skrevet til jer!

Til info - så er det den "gamle" Leks Thaimassage, der tidl. havde klinik på Oddervej i Højbjerg!

Jeg har (selvfølgelig) besøgt hende allerede et par gange - og standarden fejler (stadig) intet! Det er - med få undtagelser - de bedste hænder, der findes i Århus/omegn! :-)

Seriøst? Ja! - Sex? nej, næppe! ;-) Men, lidt "leg" og godt humør er den søde 'Lek' altid god for!

Dejligt, hun er tilbage i byen - hun har været savnet! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for'et, så forholder det sig måske på samme måde i de to andre afdelinger,

Hadsund og Hobro?

VH

OD

Selv tak :D Jeg tror bestemt det er det samme i Hobro og Hadsund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er medtaget, tak.

-OD

Kan nu ikke være et helt nyt sted...har nu set den hjemmeside før for over 1 år siden... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nu ikke være et helt nyt sted...har nu set den hjemmeside før for over 1 år siden... ;)

Den var i hvert fald ikke på listen, og det er der sikkert en del eksisterende steder der ikke er.

Stedet er cvr. registreret 01.01.2013, så forholdsvis nyt.

(Domænet er dog regi. marts 2009)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...