Guest Indiske Devina Skrevet 2. Juni, 2020 Der er mange indlæg som handler om udseende, ikke kun her men alle steder. Jeg syns det er mega trist. I mit hoved siger udseende ingenting hvis personligheden er skod. Jeg hader de sider der hedder hot or not og fremmede mennesker skal bedømme ens udseende, fremmede menneskers mening er ligegyldig da de ikke kender dig. Men alligevel forholder vi os til hvad andre mener og siger om os. Hvorfor? Gør det os lykkelig? Kommer vi i harmoni med os selv, fordi et fremmed menneske eks siger at man har gode patter? Nej vel? Da jeg var barn ønskede jeg at vi alle var blinde, så man ikke blev bedømt på sit udseende. Men på sin væremåde. Hvordan man er overfor andre og overfor sig selv. Jeg blev mobbet meget pga jeg er brun i huden, så håbede at mobberne en dag blev farveblinde. ( det var først senere at jeg fandt ud af at farve blinde godt kan se forskel på lys og mørk. Og at vi åbenbart ikke ser rigtige farver i virkeligheden. Farverne vi ser er ting der er imprægneret i vores hoved siden vi var små. Og vi åbenbart ser alt ting på hoved, hvor skørt er det?) Det var et sidespor. Men hvorfor tog jeg mig af hvad mobberne sagde? Og hvad ville jeg få ud af at de blev blinde? Ingenting, så vil de da bare finde noget andet at mobbe med. Mobbere vil altid finde noget og man kan ikke ændre hvordan de tænker eller hvad de siger....desværre. Men du kan ændre dig selv! Her mener jeg ikke, ny tøjstil, hårfarve eller vægt. Din personlighed. Ser du, hvis du bliver såret over at nogen siger noget grimt til dig, er det fordi du tager det til dig og måske inderst inde selv tror på de grimme ting. Eks da jeg begyndte at blive overvægtig, følte jeg hele tiden at jeg skulle komme med en undskyldning for det. Forsvare mig selv inden nogen som helst sagde noget. Og hvis nogen sagde du er tyk,buttet eller lignede blev jeg virkelig såret. Hvorfor? Fordi det var det jeg selv tænkte og det jeg fokuserede på når jeg kiggede i spejlet. Men i stedet skulle jeg måske tænke, ja jeg er tyk, men jeg har en empatisk personlighed og det betyder såå meget mere. Jeg elsker hvem jeg er som person. Og det er det der skal lægges vægt på. Personlighed, det indre. Fuck udseende, og hyld personligheden Og med det kommer der en udfordring, du vælger selv om du vil deltage. Vælg 1-2 personer, fra det virkelige liv eller spil eller tv eller tegnefilm Og skriv hvad i elsker ved hans,hendes eller dens personlighed. Ikke et ord om udseende kun personlighed. Og derefter 3 ord om hvad i elsker ved jeres egen personlighed. Jeg lægger ud. Som dem der kender mig, har jeg et barnligt sind så mine 2 personer er leonardo og raphael fra ninja turtles. Leo: han virker sød, venlig, holder overblik og tager sig af sine brødre. Raph: har styrken til at tro på sig selv, beskyttende, sjov og loyal når det kommer til stykket 3 ord om mig Sød,ærlig og sympatisk. Jeg er spændt på hvor mange der overlevede at læse ALT det her og som har lyst til at deltage i denne tråd. Kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 2. Juni, 2020 Kære @Indiske Devina Jeg har rejst hele verden rundt både private og med arbejde alle verdens hjørne og mødte forskelligt mennesker, sorte, brune, gule, røde, tykke, tynde, synde, syge, rige, fattige og dejlig mennesker ligesom dig, har været gæst til ludfattig og de delte sin mad med mig, de var faktisk såret da jeg vil betale for mad, hvis jeg hader noget så er det racisme, har opdraget min datter ligesom min far har opdraget mig , dømt aldrig mennesker efter farve eller udseende, faktisk næste som regel overvægtig mennesker har større hjerte og det sidste men ikke mindst synes brune mennesker er smukt , men også sorte og gule og røde og hvide og ......... alle er smukt og alle har noget godt i sig selv, men skal bare åben øjne, sin indre øjne og kigge på hvad er det godt Så du brune , skønne, intelligent , særligt, og humoristisk @Indiske Devina du er smukt, husk det og vigtigst at sprede kærlighed og godt karme i den verden Knus og kram til dig og alle skønne og dejlige mennesker Sebmus 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 2. Juni, 2020 Sebmus skrev, for 4 minutter siden: Kære @Indiske Devina Jeg har rejst hele verden rundt både private og med arbejde alle verdens hjørne og mødte forskelligt mennesker, sorte, brune, gule, røde, tykke, tynde, synde, syge, rige, fattige og dejlig mennesker ligesom dig, har været gæst til ludfattig og de delte sin mad med mig, de var faktisk såret da jeg vil betale for mad, hvis jeg hader noget så er det racisme, har opdraget min datter ligesom min far har opdraget mig , dømt aldrig mennesker efter farve eller udseende, faktisk næste som regel overvægtig mennesker har større hjerte og det sidste men ikke mindst synes brune mennesker er smukt , men også sorte og gule og røde og hvide og ......... alle er smukt og alle har noget godt i sig selv, men skal bare åben øjne, sin indre øjne og kigge på hvad er det godt Så du brune , skønne, intelligent , særligt, og humoristisk @Indiske Devina du er smukt, husk det og vigtigst at sprede kærlighed og godt karme i den verden Knus og kram til dig og alle skønne og dejlige mennesker Sebmus Tak for et dejligt svar på min tråd den varmer meget tak Meen jeg kunne også godt tænke mig at høre dine svar på min udfrodring Eller er dit svar os alle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 2. Juni, 2020 Jeg elsker Nikolaj Kirk (Nak & Æd etc). Eller jeg elsker i hvert fald det han står for. En hyldest til de nære relationer, maden, naturen. Og en hyldest til at se ud som man har lyst. Så langt fra Instagram som man kan komme. Margrethe Vestager er jeg også imponeret over. Som kvinde svinger hun hammeren over de kapitalistiske foretagener der jagter profitten uden andet for øje. Og ja, så virker hun i øvrigt som en politiker der følger sit hjerte og taler så det er til at forstå, uden at det vikles ind i spind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 2. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, for 3 minutter siden: Tak for et dejligt svar på min tråd den varmer meget tak Meen jeg kunne også godt tænke mig at høre dine svar på min udfrodring Eller er dit svar os alle? Haha det er næsten svare til alle os, men lad os spiller efter reglerne Person 1 uden tvivl min datter Hun er sødeste væsen i verden sjovt barmhjertig, nådig, intelligent og humør bombe Person nr 2 Det er en mand fra Liberia som har inviteret mig til at spise med hans familie ud i ørkenen og delt mad med mig, ja det var ham som var såret da jeg vil betale for aftensmad Om mig ? Hmmm ved ikke hvad skal jeg siger..... positivt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 2. Juni, 2020 Rust in Peace skrev, for 51 minutter siden: Jeg elsker Nikolaj Kirk (Nak & Æd etc). Eller jeg elsker i hvert fald det han står for. En hyldest til de nære relationer, maden, naturen. Og en hyldest til at se ud som man har lyst. Så langt fra Instagram som man kan komme. Margrethe Vestager er jeg også imponeret over. Som kvinde svinger hun hammeren over de kapitalistiske foretagener der jagter profitten uden andet for øje. Og ja, så virker hun i øvrigt som en politiker der følger sit hjerte og taler så det er til at forstå, uden at det vikles ind i spind. Tak fordi du deltog der mangler bare 3 positive ting om dig:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 2. Juni, 2020 Sebmus skrev, for 49 minutter siden: Haha det er næsten svare til alle os, men lad os spiller efter reglerne Person 1 uden tvivl min datter Hun er sødeste væsen i verden sjovt barmhjertig, nådig, intelligent og humør bombe Person nr 2 Det er en mand fra Liberia som har inviteret mig til at spise med hans familie ud i ørkenen og delt mad med mig, ja det var ham som var såret da jeg vil betale for aftensmad Om mig ? Hmmm ved ikke hvad skal jeg siger..... positivt Om dig vil jeg tænke som du skriver positiv. Men også en stærk rollemodel ( efter de ting du skriver om dejlige datter, det er personlighedstræk hun har fået/lært fra en måske dig?) Og den sidste ting vil nok være et varmt menneske. De ting er i hvert fald hvad jeg ser når du deltager i tråde, jeg ved ikke om du er enig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 2. Juni, 2020 (edited) 1. Min første datters mor, der på trods af at hun var alt for ung og dødeligt syg, fik givet min datter den bedste start på livet man kan tænke sig. 2. Min stedfader der er fuldstændigt umulig at slå ud af kurs, altid har overskud og viser grænseløs kærlighed til hans børnebørn uagtet om der er genetisk forbindelse. Om mig. Sjov, Empastisk, omstillingsparat (skilt 3 gange) Redigeret 2. Juni, 2020 af EksilKøbenhavner 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 2. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 23 minutter siden: 1. Min første datters mor, der på trods af at hun var alt for ung og dødeligt syg, fik givet min datter den bedste start på livet man kan tænke sig. 2. Min stedfader der er fuldstændigt umulig at slå ud af kurs, altid har overskud og viser grænseløs kærlighed til hans børnebørn uagtet om der er genetisk forbindelse. Om mig. Sjov, Empastisk, omstillingsparat (skilt 3 gange) Tak fordi du deler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 2. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, for 5 timer siden: Jeg syns det er mega trist. I mit hoved siger udseende ingenting hvis personligheden er skod. Det tror jeg da ikke der er nogen der er uenig i. Det ændre nok bare ikke på, at en flot emballage skaber interesse, men er indholdet skod, så mistes interessen. Indenfor filmbranchen (ved godt at der er tale om skuespil) men jeg har altid haft et varmt hjerte for whoopie goldberg - De roller/personligheder hun spiller skaber livsglæde hos mig. Man kan jo ikke skrive sådant et indlæg uden at nævne fru moder. Jeg har altid følt mig heldig ved at have en mor, der mere gik op i at skabe rammer og være en intelligent sparringspartner for mig, snarere end at forkæle mig med kakao og boller. Faktisk er hun håbløs i et køkken men et vidunderligt menneske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 3. Juni, 2020 TheVoice skrev, for 43 minutter siden: Det tror jeg da ikke der er nogen der er uenig i. Det ændre nok bare ikke på, at en flot emballage skaber interesse, men er indholdet skod, så mistes interessen. Indenfor filmbranchen (ved godt at der er tale om skuespil) men jeg har altid haft et varmt hjerte for whoopie goldberg - De roller/personligheder hun spiller skaber livsglæde hos mig. Man kan jo ikke skrive sådant et indlæg uden at nævne fru moder. Jeg har altid følt mig heldig ved at have en mor, der mere gik op i at skabe rammer og være en intelligent sparringspartner for mig, snarere end at forkæle mig med kakao og boller. Faktisk er hun håbløs i et køkken men et vidunderligt menneske. Både og, jeg syns at film branchen er begyndt at blive bedre til at finde skuespiller hvor det ikke kun er udseendet der tæller:) eks pokemon filmen. Men skuespillerne spillede fantastik alligevel Jeg aner ikke lige hvem hun er, men hun giver dig en god følese det er det vigtigst:) Haha der er mange der ikke fungere i et køkken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, for 8 timer siden: Både og, jeg syns at film branchen er begyndt at blive bedre til at finde skuespiller hvor det ikke kun er udseendet der tæller:) eks pokemon filmen. Men skuespillerne spillede fantastik alligevel Jeg aner ikke lige hvem hun er, men hun giver dig en god følese det er det vigtigst:) Haha der er mange der ikke fungere i et køkken Det er vist ej heller Whoopi G´s udseende, der gjorde hende populær. https://www.google.com/search?q=whoopie+goldberg&oq=&aqs=chrome.0.69i59l8.1595908j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 3. Juni, 2020 TheVoice skrev, for 2 timer siden: Det er vist ej heller Whoopi G´s udseende, der gjorde hende populær. https://www.google.com/search?q=whoopie+goldberg&oq=&aqs=chrome.0.69i59l8.1595908j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Nååå hende hun er så sej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 3. Juni, 2020 Det var da en dejlig positiv tråd , Jeg har det sådan at selvom jeg umiddelbart ikke tænder på en persons udseende, så kan jeg tænde på deres indre kvaliteter og deres udstråling. Når det sker, så er det som om noget magisk sker og jeg glemmer pludselig at deres udseende ikke appellerede til mig i første omgang. Jo ældre og mere moden man bliver, jo mindre betyder udseendet faktisk. Det er ikke sådan at det ikke har en betydning. Udseende HAR da en betydning, men ikke i så stor en grad som da jeg var ganske ung. Nu vil jeg meget hellere tilbringe tid med at tale med en klogt indsigtsfuldt og inspirerende menneske end en der på det ydre er smuk men ikke rigtig har noget at byde på ellers. Skønhed falmer. Det gør personlighed ikke. Og hvis du kun er smuk og ikke har andet end det hvad så når din skønhed er visnet? Så er der jo ingenting? Kronprinsesse Marys skønhed kommer indefra. Hendes udstråling er smuk og man kan næsten se på hendes ansigt at hun er et godt og venligt menneske. Jeg kunne godt lide nu afdøde Karen Thisted. Hun var ikke klassisk smuk men hendes stærke personlighed og gæve væsen gjorde hende til et godt forbillede for kvinder - efter min mening. Jeg selv er glad for mit mennedkesyn, min omsorgsfuldhed og mine analytiske evner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 3. Juni, 2020 Lady C skrev, for 15 minutter siden: Det var da en dejlig positiv tråd , Jeg har det sådan at selvom jeg umiddelbart ikke tænder på en persons udseende, så kan jeg tænde på deres indre kvaliteter og deres udstråling. Når det sker, så er det som om noget magisk sker og jeg glemmer pludselig at deres udseende ikke appellerede til mig i første omgang. Jo ældre og mere moden man bliver, jo mindre betyder udseendet faktisk. Det er ikke sådan at det ikke har en betydning. Udseende HAR da en betydning, men ikke i så stor en grad som da jeg var ganske ung. Nu vil jeg meget hellere tilbringe tid med at tale med en klogt indsigtsfuldt og inspirerende menneske end en der på det ydre er smuk men ikke rigtig har noget at byde på ellers. Skønhed falmer. Det gør personlighed ikke. Og hvis du kun er smuk og ikke har andet end det hvad så når din skønhed er visnet? Så er der jo ingenting? Kronprinsesse Marys skønhed kommer indefra. Hendes udstråling er smuk og man kan næsten se på hendes ansigt at hun er et godt og venligt menneske. Jeg kunne godt lide nu afdøde Karen Thisted. Hun var ikke klassisk smuk men hendes stærke personlighed og gæve væsen gjorde hende til et godt forbillede for kvinder - efter min mening. Jeg selv er glad for mit mennedkesyn, min omsorgsfuldhed og mine analytiske evner. Tak fordi du deltager Du har fuldstændig ret og ja de 2 damer er så fantastiske mennesker og det lyder også som du er det:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg