Hop til indhold
facade7733

Lady Di på Strandby Kirkevej i Esbjerg

Recommended Posts

Hej så lige stedet en dag da jeg kom forbi området. Og tænkte over at jeg ikke har hørt om nogen har været forbi da de tilbyder thaimassage. Ville gerne høre om nogen ved til eller kender til om stedet kun giver thaimassage eller måske mere? er fristet til at prøve at få en tid og se hvordan det er. Tak ellers 

Del dette indlæg

Link til indlæg
facade7733 skrev, den 2.6.2020 at 16:25:

Hej så lige stedet en dag da jeg kom forbi området. Og tænkte over at jeg ikke har hørt om nogen har været forbi da de tilbyder thaimassage. Ville gerne høre om nogen ved til eller kender til om stedet kun giver thaimassage eller måske mere? er fristet til at prøve at få en tid og se hvordan det er. Tak ellers 

Måske det her sted...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der har været annonce i Esbjerg Ugeavis 2 - 3 gange med samme tlf. nr. men ingen adresse. Det er først i går at adressen er kommet på.

Var det i øvrigt ikke der Patty Smile holdt til inden hun flyttede til Englandsgade ? Her er hj en option men det følger næppe adressen .

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerpoint skrev, for 47 minutter siden:

Jeg har også tænkt mig at give et et forsøg . Åbningstid 9 - 20  plejer at indikere at det nok er " lidt falmet grønt " .:mrgreen:

Tror nok jeg ser om på lørdag og se hvad der sker. Giv gerne besked om hvad du oplever. Og begge sider er korrekt den ene er bare engelsk? så kontakt info ligger på begge sider ville jeg mene så. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo - Patty startede der og der var dengang mulighed for fuld pakke.

Der var også en efter Patty hvor dette var muligt.

Jeg husker det dog ikke som om nogen af dem kunne lide hvad de lavede. Så mon ikke mutter har fundet en med mulighed for fp, dog uden kvalitetsgaranti.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vestjyde41 skrev, for 12 minutter siden:

Jo - Patty startede der og der var dengang mulighed for fuld pakke.

Der var også en efter Patty hvor dette var muligt.

Jeg husker det dog ikke som om nogen af dem kunne lide hvad de lavede. Så mon ikke mutter har fundet en med mulighed for fp, dog uden kvalitetsgaranti.

Mulighed for fuld pakke hos Patty, gælder det også på den nye adresse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai style skrev, for 1 time siden:

Mulighed for fuld pakke hos Patty, gælder det også på den nye adresse?

Næppe - det er bøvlet at få brysterne i fri dressur, alt er tys tys da sønnen ofte opholder sig oppe bagved, så toiletbesøg er heller ikke muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerpoint skrev, for 7 minutter siden:

Næppe - det er bøvlet at få brysterne i fri dressur, alt er tys tys da sønnen ofte opholder sig oppe bagved, så toiletbesøg er heller ikke muligt.

Powerpoint snakker du on patty på englandsgade? synes snakken er hoppet lidt fra om det er strandby kirkevej vi snakker om :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
facade7733 skrev, for 3 minutter siden:

Powerpoint snakker du on patty på englandsgade? synes snakken er hoppet lidt fra om det er strandby kirkevej vi snakker om :huh:

Som nævnt er Strandby Kirkevej endnu ikke prøvet. Det var et svar på Thai styles spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerpoint skrev, for 1 minut siden:

Som nævnt er Strandby Kirkevej endnu ikke prøvet. Det var et svar på Thai styles spørgsmål.

Modtaget så må vi se om hvem er os der kommer forbi først på addressen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
facade7733 skrev, for 1 minut siden:

Modtaget så må vi se om hvem er os der kommer forbi først på addressen.

Bemærk at hun i mit link skriver : Tidsbestilling nødvendig. Så man kan nok ikke bare komme forbi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerpoint skrev, for 1 minut siden:

Bemærk at hun i mit link skriver : Tidsbestilling nødvendig. Så man kan nok ikke bare komme forbi.

Har bemærket så regner med at bestille tid imorgen til lørdag hvor jeg har tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerpoint skrev, for 20 timer siden:

Hej powerpoint kom lige på besøg idag hos lady di selvom jeg tænkte imorgen. massage er god og de bruger flere slags metoder så nok 8/9 ud af 10 for massage. Prøvede at spørge ind til om man kunne få lidt massage dernede lidt til sidst efter cirka 45 minutter.

Fik et pænt lille nej men tror måske der er noget men det lykkedes ikke for mig. Så jeg vil sige måske eller måske ikke.

Deres massage lokale ligger lidt bagved så det er ikke direkte ud mod folk. Hende jeg var ved snakker ok dansk så man kan godt snakke lidt frem og tilbage. Held og lykke til dig hvis or når du kommer forbi. Kunne være man kan få ekstra hvis man er heldig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
facade7733 skrev, for 4 timer siden:

Hej powerpoint kom lige på besøg idag hos lady di selvom jeg tænkte imorgen. massage er god og de bruger flere slags metoder så nok 8/9 ud af 10 for massage. Prøvede at spørge ind til om man kunne få lidt massage dernede lidt til sidst efter cirka 45 minutter.

Fik et pænt lille nej men tror måske der er noget men det lykkedes ikke for mig. Så jeg vil sige måske eller måske ikke.

Deres massage lokale ligger lidt bagved så det er ikke direkte ud mod folk. Hende jeg var ved snakker ok dansk så man kan godt snakke lidt frem og tilbage. Held og lykke til dig hvis or når du kommer forbi. Kunne være man kan få ekstra hvis man er heldig.

Tak for info - jeg prøver lykken og skruer hele thai charmen på. Er der gevinst sender jeg en PM til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerpoint skrev, for 4 timer siden:

Tak for info - jeg prøver lykken og skruer hele thai charmen på. Er der gevinst sender jeg en PM til dig.

Super held og lykke igen. ellers skulle det også være et nej må du også gerne lige sige hvad du fik at vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerpoint skrev, for 16 timer siden:

Som det gode medlem du er herinde, så skal du da ikke sende sådan en besked i PM, men derimod så alle kan se den, ellers er der jo kun en der får svar på det spørgsmål med om det kan lade sig gøre ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo en frisørsalon med noget wellness. Har været der.  Der er selvfølgelig ikke mere at få da det ville ødelægge frisørforretningen.  Hvad fan tænker I på?

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...