Hop til indhold

Dejlige Melinda i Holsted

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle sammen. 

Dette er mine første anmeldelse så håber det er ok :)

Har Idag besøgt Black Angel/Melinda I Holsted https://annoncelight.dk/showad/278026

Sikke en fantastisk tur jeg fik. Allerede fra første SMS var der god kemi. Jeg fik 1time + anal + mega French til 1400 og det var alle pengene værd. 

Stedet er dejlig diskret med gode muligheder for parkering. Blevet taget godt imod i døren af Melinda og hendes billeder er 100% ægte. Hun tog mig igennem i rigtig pænt hus og ind på et værelse hvor vi skulle bruge den næste time sammen. 

Hun startede ud med fantastisk blow med rigtig dejlig "gå på mod" da jeg var helt hård fik jeg hende i en doggy hvor hun var meget aktiv engageret. 

Andend omgang var doggy igen med anal hvor der var mere af hendes fantastisk engagement og hendes fantastiske krop. 

En helt igennem fantastisk oplevelse med en fantastisk pige. Hun er sød charmerende og nem at snakke med, og der var ingen rush. En pige der nyder Hva hun laver. 

Bestemt et besøg værd hvis man har tid. 

10/10

Redigeret af Alexnomynous

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.