Lucasberggreen 3 Skrevet 2. Juni, 2020 Er der nogle der har besøgt stedet for nyligt og kan give en anmeldelse? Hvem skal man spørge efter hvis man vil have b2b Stedet har ingen hjemmeside. Lucas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun 65 Skrevet 2. Juni, 2020 Er det hende her du tænker på: https://annoncelight.dk/showad/264918 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucasberggreen 3 Skrevet 2. Juni, 2020 Ja det må det være, adressen er i hvert fald den samme.. Hvem skal jeg vælge, hvad koster det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucasberggreen 3 Skrevet 3. Juni, 2020 Jeg har tænkt mit at besøge stedet. Hvordan foregår det, hvis man vil have B2B? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 187 Skrevet 4. Juni, 2020 Lucasberggreen skrev, for 12 timer siden: Jeg har tænkt mit at besøge stedet. Hvordan foregår det, hvis man vil have B2B? Det foregår vel som alle andre steder? Du smider tøjet, smider på briksen eller sengen, og spørger efter b2b. Så får du det sikkert... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 4. Juni, 2020 Stedet er ganske ok, primært et bordel, dog får du udmærket massage af Ann selv. Pigerne skifter rundt mellem flere steder, og jeg ved ikke hvem der er der nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucasberggreen 3 Skrevet 17. Juni, 2020 Er der nogle der har været der for nyligt og ved hvem der arbejder der nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg