Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle samme :)

https://annoncelight.dk/showad/278026

Jeg ved godt, at Melinda er blevet anbefalet tidligere, men jeg må alligevel give min anbefaling med. Jeg har tidligere besøgt hende, og havde egenligt bestemt mig for, at vente til hun var i mit nærområde igen. Men trangen blev for stor, og så måtte jeg jo finde ud af, hvor Holsted og smukke Melinda var henne :)

Jeg blev mødt af en frisk velduftende skøn pige, der med et stort smil og et knus bød velkommen. Vi aftalte hurtigt hvad vi skulle lave, og så startede hun ellers med at forkæle mig. Hendes mund er fantastisk, og hun har en gudeskøn røv man ikke kan få øjnene fra :wub:

Uden at gå i detaljer, så bestilte jeg CIM, og det mest vidunderlige ved Melinda er, at lige meget hvor hardcore sex det var, så fik hun det til at føles som GFE, med dejlige berøringer, og hun virker så nærværende.

Vi sluttede af med at tegne tegninger på hinandes ryg, inden det var tid til afskeds kram :) 

Melinda er en 10+ pige, sød, sexet og formår at blande dirty sex med en lækker nærhed :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har savnet hende siden hun var i Esbjerg. Nu er hun så i Holsted en uge. Tak for det

Skyndte mig at få en tid og det blev så i dag.

Står du og kikker over hækken efter naboens datter Og drømmer om at have sex med hende så er hun  her. Hun er smuk, indfølende og et meget varmt menneske.

Blev genkendt og modtaget med hendes dejlige smil. Efter lidt snak så røg tøjet og vi “faldt” om i sengen. Desværre ingen kys, hun kysse ellers rigtig godt. Men nok en god ide for hende i disse corona tider.

Jeg nød hvert sekund. Elsker hendes bryster som ikke er blæst op med silikone. Hun har en fantastisk røv. Og ikke at forglemme en dejlig Kusse som samtidig smagte godt.

Håber jeg når en tur mere inden hun igen tager til Holstebro

Tak Melinda for din måde at være på

(ved godt det er slået op andet sted. Men passer vist bedst ind her) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...