Hop til indhold
Keiro

NY - Svendborg - Fræk, forførende MILF

Recommended Posts

Keiro skrev, for 1 time siden:

Jeg er altid lidt påpasselig med at skrive/ringe fra min mobil til GP'er som jeg ikke kan læse om herinde, så jeg forsøgte at skrive til mailadressen. Desværre eksistere den ikke

Er der nogen der har haft kontakt til hende. https://annoncelight.dk/showad/296070

brug en telefonboks

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende, og skal igen, ikke så tosset synes jeg, rimelig figur, husk hun er 50 så ingen ungpigekrop selvfølgelig..

Hun er med på lidt af hvert, skønt..:biggrin:

Passer rigtig godt til mig da jeg heller ikke er ny, Er ældre end hende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
tomspik skrev, den 4/6/2020 at 10:01:

Har besøgt hende, og skal igen, ikke så tosset synes jeg, rimelig figur, husk hun er 50 så ingen ungpigekrop selvfølgelig..

Hun er med på lidt af hvert, skønt..:biggrin:

Passer rigtig godt til mig da jeg heller ikke er ny, Er ældre end hende..

@tomspik Hvormeget var med kondom? Synes hun ser lækker ud og det lyder til du har haft en god oplevelse. Og ja, ingen ungpigekrop men jeg er som dig, ældre end hende så kvinder på 40 er jo nærmest unge piger for mig - smiler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tomspik skrev, den 4.6.2020 at 10:01:

Har besøgt hende, og skal igen, ikke så tosset synes jeg, rimelig figur, husk hun er 50 så ingen ungpigekrop selvfølgelig..

Hun er med på lidt af hvert, skønt..:biggrin:

Passer rigtig godt til mig da jeg heller ikke er ny, Er ældre end hende..

Var kontakt per mail, telefon eller begge?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun suttede stille og roligt til den blev passende stiv. Dernæst tog hun en hånd på min ene røvballe og klemte pikken op i halsen, mega meget pres på, samtidig med der kom smørelse fra halsen. Det hele endte med jeg kom i kæften på hende. Total tømning 300kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slimline skrev, for 11 timer siden:

Hun suttede stille og roligt til den blev passende stiv. Dernæst tog hun en hånd på min ene røvballe og klemte pikken op i halsen, mega meget pres på, samtidig med der kom smørelse fra halsen. Det hele endte med jeg kom i kæften på hende. Total tømning 300kr. 

Hej

Hvor i Svendborg holder hun til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt hende.

En ganske pæn krop af en 50-årig

Hun kan rigtig nok ta pikken langt ned i halsen, protesterede ikke, da jeg tog hånden om hendes nakke og bare holdt ved.

Fissen klemte også godt om pikken, da jeg trængte op i hende.

Hun stønnede og kom med frække kommentarer hele tiden.

Men kunne alligevel ikke rigtig finde ud af, om hun gør det af ren liderlighed, som hun havde fortalt mig eller det er for pengene.

Medlevende og aktiv var hun helt sikkert.

Hun kan klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...