Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Mr. B

Helt bestemt et dejligt "parti"  Jeg hæfter mig dog primært ved, at der må være tale om Henna tatoveringer eller skiftende modeller ?   Anyway jeg følger lige lidt med her....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. B skrev, for 3 minutter siden:

Helt bestemt et dejligt "parti"  Jeg hæfter mig dog primært ved, at der må være tale om Henna tatoveringer eller skiftende modeller ?   Anyway jeg følger lige lidt med her....

 

Håber at det er Henna tatoveringer - hvis jeg kontakter hende, vil jeg helt klart spørge om det er ægte, for kønt synes jeg ikke det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ligner samme bryster før tatovering, med delvis tatovering og med fuld tatovering. Det ee jo samme blomster, som gå igen i det to varianter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensen skrev, for 12 minutter siden:

Håber at det er Henna tatoveringer - hvis jeg kontakter hende, vil jeg helt klart spørge om det er ægte, for kønt synes jeg ikke det er.

Tatoveringer på brysterne er noget af det mest usmagelige jeg ved - hvad har hun så ikke andre steder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Tatoveringer på brysterne er noget af det mest usmagelige jeg ved - hvad har hun så ikke andre steder ?

Giver dig fuldstændig - hvorfor tatoveringer på patterne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Herre du milde Jemini - I er godt nok følsomme, istedet for at tænke på (den potentielle) oplevelse, herunder med det omtalte "parti" mellem hænderne, under tungen m.v. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 35 minutter siden:

Herre du milde Jemini - I er godt nok følsomme, istedet for at tænke på (den potentielle) oplevelse, herunder med det omtalte "parti" mellem hænderne, under tungen m.v. :D

Kan man ikke få en lækker omgang pirringsspansk uden ulækre tatoveringer - tror jeg vil foretrække en omgang her:

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Pim et par gange, tiltrukket af de store bryster, billederne er retvisende. Men Pim er buttet, stor mave, så det skal man have det ok med. Timen blev holdt hver gange, kunne lege lige så meget jeg ville med brysterne, massage er ok. Sexen var kun til 5-6 på 10-skalaen. Kommer nok alligevel tilbage grundet brysterne og de rimelige priser. Dansktalende i øvrigt. Omkring de 40 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxl lover skrev, den 3.6.2020 at 18:06:

og de rimelige priser

som er hvilket. jeg går ud fra at det der står i annoncen kun er massage?! For ellers er det end sindsyg lav pris. Hvad gav du for den times fuld pakke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxl lover skrev, den 3.6.2020 at 18:06:

Jeg har besøgt Pim et par gange, tiltrukket af de store bryster, billederne er retvisende. Men Pim er buttet, stor mave, så det skal man have det ok med. Timen blev holdt hver gange, kunne lege lige så meget jeg ville med brysterne, massage er ok. Sexen var kun til 5-6 på 10-skalaen. Kommer nok alligevel tilbage grundet brysterne og de rimelige priser. Dansktalende i øvrigt. Omkring de 40 år.

Hvad gav du? 800kr inkl fuld pakke eller “kun” 800kr for erotisk massage ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gav 1000 for erotisk massage og det er fuld pakke. Det var hos Sisaket. Nu er Pim et nyt sted og med nye priser kan jeg se, og der har jeg ikke været forbi endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære boys,

Jeg var også draget af den dejlige barm, syntes det er frækt og flabet med den store tatovering, sådan er vi så forskellige, mange i thailand har dem, så er vandt til det - var bare nød til at se de bryster, røre og lege med dem. 

Pim er super sød, nærværende og rolig, kompetent og det jeg oplevede var lige hvad jeg havde brug for, kærlige berøringer, god mellem massage - hun er helt sikkert WAT PO uddannet. 
 

Havde bestilt for 1K med det hele, men nåede det ikke, leg med de store bløde bryster, en blød mund der kunne sit fine sprog og en hånd med fart og kraft der var under fuld og fantastisk kontrol.

Pim er lidt stor, men det kan jeg li 

 

best

Bambots


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm så fik jeg også besøgt Pim, det var dælme ikke nogen god oplevelse. Lad mig slå fast som noget af det første, at hun bestemt ikke kan give massage. 
Derudover har hun travlt med at holde øje med hvad der ellers foregår i klinikken, og forlader en op til flere gange. 
I mit tilfælde foregik det intime del på gulvet med Pim iført den sorte “dragt” som man kan se på billederne. Den er fræk nok for der er hul forneden, men der stopper så også det frække, for mit vedkommende. 
Tatoveringerne på brystet er ægte, og det var ikke meget jeg fik lov at lege med brysterne, desværre. De er ellers lækre nok, men desværre pakket for godt ind i den sorte “dragt”. 
Desværre ingen gentagelsesfaktor for mit vedkommende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag har också besökt Pim och fick en liknande upplevelse som frisk fyr nsj.

Hade beställt och betalade för en timme FP, men det jag fick var något helt annat. Först nånting som var långt ifrån någon massage. Brösten fick man knappt röra och avslutningen bestod av ett handjob. Så FP blev menlös massage, delvis topless med ett handjob. För att vara helt ärligt så var det totalt meningslöst och bland de sämsta upplevelser jag haft.

Mitt tips är att lägga pengarna någon annanstans; i prisklassen 800-1000 kr för en timme FP kan man få en utmärkt upplevelse hos t.ex. Jenny, Yam Yam, Butsaba, Diana (som är i Hong nu), mfl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften der ude 

Har besøgt pim for kort til siden og som 2 andre brødre oplyste var det en forfærdeligt omgang, hendes massage var så blød at jeg næsten ikke kunne mærke hende og sex delen varede under 3 minutter, hun påstod hun kom på under er minut, godt nok er jeg god men ikke så god, jeg hade en klud for øjerne der meste af tiden formentlig så jeg ikke kunne se for stor hun er.

gentagelse kan ikke komme på tale, der er trods alt andre thai steder som giver bedre service. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med risiko for metoo, så er min erfaring med denne Pim nogenlunde den samme. Faktisk hæderlig massage. Men sexen var aldeles uinteressant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...