Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg må lige tjekke Rubi ud syntes hun så dejlig ud. 
hun er hurtig på sms. Men da jeg kun der med så var det langt fra hinde på billeder... der sagde jeg til hinde og hun bliv pisse sur og sagde jeg skulle gi hinde 400 for at spilde hinde tid... øø nej! Det er dig der har split min tid! Og så gik jeg igen hun råbte en masse efter mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JonDo skrev, for 34 minutter siden:

Jeg må lige tjekke Rubi ud syntes hun så dejlig ud. 
hun er hurtig på sms. Men da jeg kun der med så var det langt fra hinde på billeder... der sagde jeg til hinde og hun bliv pisse sur og sagde jeg skulle gi hinde 400 for at spilde hinde tid... øø nej! Det er dig der har split min tid! Og så gik jeg igen hun råbte en masse efter mig. 

Rigtigt godt at du vendte om i døren og ikke lod dig afpresse. Der er skrevet mere om annoncen og billederne af instagrammodellen Maggie de Jesus under falsk markedsføring:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/121211-rubi-hot-end-sexy-new-girl/

Del dette indlæg

Link til indlæg
JonDo skrev, for 4 timer siden:

Men da jeg kun der med så var det langt fra hinde på billeder.

Hvilken bydel/by var stedet? Er det Rødovre?

Vil du beskrive den pige du mødte?

(Sandsynligvis kender pigen ikke annoncen og det er en bagmand der klarer annonce og telefon - sikkert derfor hun bliver sur og ikke bare trækker på skuldrene).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

(Sandsynligvis kender pigen ikke annoncen og det er en bagmand der klarer annonce og telefon - sikkert derfor hun bliver sur og ikke bare trækker på skuldrene).

Det kunne godt være en sandsynlig forklaring, første gang det skete for hende. Men et eller andet sted føler jeg mig overbevist om, det nok snarere var 20.-30. eller 50. gang det skete for hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det sker for tit så droppes strategien. Alt taler derfor for, at det nok virker ofte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 18 timer siden:

Hvilken bydel/by var stedet? Er det Rødovre?

Vil du beskrive den pige du mødte?

Det vil jeg gæren prøve.

ja det var i Rødovre i en kælder kan ikke huske hvad vejnavne.

Pigen var en mørkhåret ca. 160-165 høj vægt omkring 60+ Hun havde en tatovering på ryggen oppe hved skule bladene med er naven jeg nået ikke at læse hvad der stod tatoen var gamle/eller bar dårlig lavet da den var ikke var så skarp.

hun var så set meget sød in til hun fandt ud af jeg ikke ville lege med hinde.

ps. Hilsen den ordblinde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...