Domin 69 Skrevet 2. Juni, 2020 Hej Brødre Jeg bliver nød til at dele denne skønne oplevelse med jer der ikke har prøvet pik massage før, eller der ikke har været sammen med denne vidunderlige pige før. Efter en hård arbejdsdag trængte jeg til en gang massage og valgte at prøve pik- massage,. Lød spændende. Det fortrød jeg bestemt ikke, et af de bedste valg. Ankom til Jeanette et diskret sted nær Silkeborg. Blev mødt af smil og varme. Jeanette er en utrolig dejlig pige! Fik først en gang massage på ryggen som hun bestemt gjorde til UG og da hun så stille bevægede sig ned mod bagdelen og begyndte at massere dernede, var både jeg og giraffen totalt solgt. Herefter blev jeg vendt om og så startede Jeanette med at give en oplevelse som kun kan henføres til paradiset . Skiftevis med dyb blow, tungen op af skaftet og massage overalt dernede. En ubeskrivelig oplevelse som alle mænd bør prøve. Jeg kan kun give Jeanette de bedste anbefalinger og glæder mig til at hun kommer til Silkeborg igen. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 2. Juni, 2020 Knægten skrev, for 4 timer siden: Et link? https://duckduckgo.com/?q=jeanette+silkeborg&t=hk&ia=web Kan du finde den rigtige Jeanette? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 2. Juni, 2020 Domin skrev, for 4 timer siden: Hej Brødre Jeg bliver nød til at dele denne skønne oplevelse med jer der ikke har prøvet pik massage før, eller der ikke har været sammen med denne vidunderlige pige før. Efter en hård arbejdsdag trængte jeg til en gang massage og valgte at prøve pik- massage,. Lød spændende. Det fortrød jeg bestemt ikke, et af de bedste valg. Ankom til Jeanette et diskret sted nær Silkeborg. Blev mødt af smil og varme. Jeanette er en utrolig dejlig pige! Fik først en gang massage på ryggen som hun bestemt gjorde til UG og da hun så stille bevægede sig ned mod bagdelen og begyndte at massere dernede, var både jeg og giraffen totalt solgt. Herefter blev jeg vendt om og så startede Jeanette med at give en oplevelse som kun kan henføres til paradiset . Skiftevis med dyb blow, tungen op af skaftet og massage overalt dernede. En ubeskrivelig oplevelse som alle mænd bør prøve. Jeg kan kun give Jeanette de bedste anbefalinger og glæder mig til at hun kommer til Silkeborg igen. Taaaaaaak for de søde ord... blir jo helt rød i kinderne af at smile... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3350 Skrevet 2. Juni, 2020 Knægten skrev, for 6 timer siden: Et link? Prøv her :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 460 Skrevet 2. Juni, 2020 Domin skrev, for 17 timer siden: Hej Brødre Jeg bliver nød til at dele denne skønne oplevelse med jer der ikke har prøvet pik massage før, eller der ikke har været sammen med denne vidunderlige pige før. Efter en hård arbejdsdag trængte jeg til en gang massage og valgte at prøve pik- massage,. Lød spændende. Det fortrød jeg bestemt ikke, et af de bedste valg. Ankom til Jeanette et diskret sted nær Silkeborg. Blev mødt af smil og varme. Jeanette er en utrolig dejlig pige! Fik først en gang massage på ryggen som hun bestemt gjorde til UG og da hun så stille bevægede sig ned mod bagdelen og begyndte at massere dernede, var både jeg og giraffen totalt solgt. Herefter blev jeg vendt om og så startede Jeanette med at give en oplevelse som kun kan henføres til paradiset . Skiftevis med dyb blow, tungen op af skaftet og massage overalt dernede. En ubeskrivelig oplevelse som alle mænd bør prøve. Jeg kan kun give Jeanette de bedste anbefalinger og glæder mig til at hun kommer til Silkeborg igen. Det lyder godt nok fristende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storstrafferen 68 Skrevet 3. Juni, 2020 Lyder fristende. Hvor stor og hvor gammel, ca, er Jeanette? Jeg bryder mig ikke om for høje og tunge piger, men jeg er vild med massage og decideret pik-massage lyder da godt. @Jeanette, hvis man køber en time, feks. med sex og pikmassage, så må man vel gerne Komme flere gange? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 3. Juni, 2020 Storstrafferen skrev, for 35 minutter siden: Lyder fristende. Hvor stor og hvor gammel, ca, er Jeanette? Jeg bryder mig ikke om for høje og tunge piger, men jeg er vild med massage og decideret pik-massage lyder da godt. @Jeanette, hvis man køber en time, feks. med sex og pikmassage, så må man vel gerne Komme flere gange? Øhhh der er et link i tråden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 3. Juni, 2020 Storstrafferen skrev, for 3 timer siden: Lyder fristende. Hvor stor og hvor gammel, ca, er Jeanette? Jeg bryder mig ikke om for høje og tunge piger, men jeg er vild med massage og decideret pik-massage lyder da godt. @Jeanette, hvis man køber en time, feks. med sex og pikmassage, så må man vel gerne Komme flere gange? Det må man da... -Altid... Men er nok en god ide at have i mente at pikmassage ikke er for at man skal komme (hurtigt) Nok nærmere tværtimod.. Er ret sikker på, de fleste har den bedste oplevelse, hvis ikke de går efter “flere skud”. (Er forøvrigt nok det man betegner som lille og rund ) -På Al står mine mål, hvis du vil sikre dig, at jeg ikke “overvælder” for meget.... Griner..... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 460 Skrevet 3. Juni, 2020 Frodige Jeanette skrev, for 1 time siden: Det må man da... -Altid... Men er nok en god ide at have i mente at pikmassage ikke er for at man skal komme (hurtigt) Nok nærmere tværtimod.. Er ret sikker på, de fleste har den bedste oplevelse, hvis ikke de går efter “flere skud”. (Er forøvrigt nok det man betegner som lille og rund ) -På Al står mine mål, hvis du vil sikre dig, at jeg ikke “overvælder” for meget.... Griner..... Men det lyder nu godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 3. Juni, 2020 Allan37 skrev, for 1 minut siden: Men det lyder nu godt Det er da bare rigtigt dejligt at vide... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vejlepalle 30 Skrevet 12. Juni, 2020 Frodige Jeanette skrev, den 3.6.2020 at 14:19: Det må man da... -Altid... Men er nok en god ide at have i mente at pikmassage ikke er for at man skal komme (hurtigt) Nok nærmere tværtimod.. Er ret sikker på, de fleste har den bedste oplevelse, hvis ikke de går efter “flere skud”. (Er forøvrigt nok det man betegner som lille og rund ) -På Al står mine mål, hvis du vil sikre dig, at jeg ikke “overvælder” for meget.... Griner..... God pointe, med ikke at komme før hurtigt... opbygger en mere intens orgasme. Ja så er du bare sindssyg god til at give... Knus fra mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 14. Juni, 2020 Vejlepalle skrev, den 12.6.2020 at 18:44: God pointe, med ikke at komme før hurtigt... opbygger en mere intens orgasme. Ja så er du bare sindssyg god til at give... Knus fra mig Det gør det nemlig... Ss... og Taak... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg