Hop til indhold
Domin

Jeanette Silkeborg Skønt Frækt og Dejligt

Recommended Posts

Hej Brødre 

Jeg bliver nød til at dele denne skønne oplevelse med jer der ikke har prøvet pik massage før, eller der ikke har været sammen med denne vidunderlige pige før.

Efter en hård arbejdsdag trængte jeg til en gang massage og valgte at prøve pik- massage,. Lød spændende. Det fortrød jeg bestemt ikke, et af de bedste valg. 

Ankom til Jeanette et diskret sted nær Silkeborg. Blev mødt af smil og varme. Jeanette er en utrolig dejlig pige! 

Fik først en gang massage på ryggen som hun bestemt gjorde til UG og da hun så stille bevægede sig ned mod bagdelen og begyndte at massere dernede, var både jeg og giraffen totalt solgt. Herefter blev jeg vendt om og så startede Jeanette med at give en oplevelse som kun kan henføres til paradiset . Skiftevis med dyb blow, tungen op af skaftet og massage overalt dernede. En ubeskrivelig oplevelse som alle mænd bør prøve. 

Jeg kan kun give Jeanette de bedste anbefalinger og glæder mig til at hun kommer til Silkeborg igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Domin skrev, for 4 timer siden:

Hej Brødre 

Jeg bliver nød til at dele denne skønne oplevelse med jer der ikke har prøvet pik massage før, eller der ikke har været sammen med denne vidunderlige pige før.

Efter en hård arbejdsdag trængte jeg til en gang massage og valgte at prøve pik- massage,. Lød spændende. Det fortrød jeg bestemt ikke, et af de bedste valg. 

Ankom til Jeanette et diskret sted nær Silkeborg. Blev mødt af smil og varme. Jeanette er en utrolig dejlig pige! 

Fik først en gang massage på ryggen som hun bestemt gjorde til UG og da hun så stille bevægede sig ned mod bagdelen og begyndte at massere dernede, var både jeg og giraffen totalt solgt. Herefter blev jeg vendt om og så startede Jeanette med at give en oplevelse som kun kan henføres til paradiset . Skiftevis med dyb blow, tungen op af skaftet og massage overalt dernede. En ubeskrivelig oplevelse som alle mænd bør prøve. 

Jeg kan kun give Jeanette de bedste anbefalinger og glæder mig til at hun kommer til Silkeborg igen. 

<3 Taaaaaaak for de søde ord... :wub: blir jo helt rød i kinderne af at smile... 

:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Domin skrev, for 17 timer siden:

Hej Brødre 

Det lyder godt nok fristende ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder fristende.

Hvor stor og hvor gammel, ca, er Jeanette? Jeg bryder mig ikke om for høje og tunge piger, men jeg er vild med massage og decideret pik-massage lyder da godt. @Jeanette, hvis man køber en time, feks. med sex og pikmassage, så må man vel gerne Komme flere gange?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 35 minutter siden:

Lyder fristende.

Hvor stor og hvor gammel, ca, er Jeanette? Jeg bryder mig ikke om for høje og tunge piger, men jeg er vild med massage og decideret pik-massage lyder da godt. @Jeanette, hvis man køber en time, feks. med sex og pikmassage, så må man vel gerne Komme flere gange?

Øhhh der er et link i tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 3 timer siden:

Lyder fristende.

Det må man da... :P  -Altid... <3

Men er nok en god ide at have i mente at pikmassage ikke er for at man skal komme (hurtigt) 

Nok nærmere tværtimod.. :rolleyes:

Er ret sikker på, de fleste har den bedste oplevelse, hvis ikke de går efter “flere skud”.:P

(Er forøvrigt nok det man betegner som lille og rund :D

-På Al står mine mål, hvis du vil sikre dig, at jeg ikke “overvælder”  for meget.... Griner..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Jeanette skrev, for 1 time siden:

Men er nok en god ide at have i mente at pikmassage ikke er for at man skal komme (hurtigt) 

Er ret sikker på, de fleste har den bedste oplevelse, hvis ikke de går efter “flere skud”.:P

-På Al står mine mål, hvis du vil sikre dig, at jeg ikke “overvælder”  for meget.... Griner..... 

Men det lyder nu godt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Jeanette skrev, den 3.6.2020 at 14:19:

God pointe, med ikke at komme før hurtigt... opbygger en mere intens orgasme. 

Ja så er du bare sindssyg god til at give...

Knus fra mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...