Jg83 17 Skrevet 1. Juni, 2020 Har lige været en tur i skoven med hende og er ret sikker på det ikke er sidste gang Smuk og fræk ung pige med en lækker krop https://annoncelight.dk/showad/288242 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bandit45(Vejle) 55 Skrevet 2. Juni, 2020 Ja hun er sku rigtig smuk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hubby 61 Skrevet 7. Juni, 2020 Hvorhenne er det i skoven sådan cirka? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 126 Skrevet 12. Juni, 2020 Hun er en rigtig dejlig pige har lige haft fornøjelsen af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hubby 61 Skrevet 13. Juni, 2020 Bolleman skrev, for 19 timer siden: Hun er en rigtig dejlig pige har lige haft fornøjelsen af hende Kan du sige, hvor stedet er i nærheden af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 989 Skrevet 13. Juni, 2020 hubby skrev, for 1 time siden: Kan du sige, hvor stedet er i nærheden af? Det er i skoven tæt på Åbenraa. (står i hendes annonce) Hvis du booker tid hos hende, så får du nok at vide præcis hvor hun er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saba 1 Skrevet 14. Juni, 2020 Ved i om der følger en eller anden skummel chauffør/vagt med som overvåger en i nærheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselv5 6 Skrevet 14. Juni, 2020 Da jeg havde en tur i skoven med hende for et års tid siden, skulle jeg samle hende op på et aftalt sted, og så kørte vi ud i skoven og hyggede os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 126 Skrevet 14. Juni, 2020 Man henter hende inde i byen og så kører man derud med hende og tilbage igen når man er færdig . Ville da være ondsvagt at oplyse hvor det dejlige sted er hende for så vil der jo nok være nogen som løber rundt derude og få det ødelagt , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker76 107 Skrevet 14. Juni, 2020 Har prøvet at ringe til hende nogle gange, men hun er åbenbart svær at få kontakt med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 126 Skrevet 15. Juni, 2020 Lykkedes for mig første gange jeg ringede men måske jeg har været heldig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saba 1 Skrevet 26. September, 2021 Er der nogen der ligger inde med hendes nummer fra dengang? Gerne pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg